Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan todella sinua,

Vierailija
11.07.2025 |

meidät tarkoitettiin tapaamaan toisemme. 

Odotin sitä niin kauan. 

Tiesin sinut, kuulin erinäisiä juttujakin. Viis niistä.

Ja sitten vain tulit vastaan oikealla hetkellä. 

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. 

Ole minun!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olen. Niin kai se on se lahjat ja seksi, minkä siitä hyötyy. Vai ajatteletko vanhanaikaisesti, että nainen vaan jotenkin antaa, eikä saa seksistä itsessään mitään?

Kultakorujen, laukkujen ja alusvaatteisen saannin jälkeen se on miehen asia miten parisuhteessa menee ja kolkuttaako omatunto. Saan siitä seksiä ja lahjoja. Korjuja, rahaa ja lahjoja. En halua mitään parisuhdetta. Uhkailen, että kerron vaimolle.

Vierailija
2/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on se ikävä kohta tarinassa missä sankari hylkää sankarittaren

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, minä olen! 

Kuule, mun tarvis saada 100000€ lainaksi ennen kuin saan siirrettyä säästötililtä käyttöön tuon summaan. Lainaat varmaan hetkeksi? 

Vierailija
4/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...minä rakastin todella. Sinä vain puheissa, sinne päin. Sinun "rakkautesi" ei sitten kestänytkään todellista elämää, vaan petti heti karikkojen tullessa. Jätit minut sinne karille vain yksin ihmettelemään, miksi näin kävi kaikista puheistasi huolimatta.  

Vierailija
5/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä kenelle?

Vierailija
6/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...minä rakastin todella. Sinä vain puheissa, sinne päin. Sinun "rakkautesi" ei sitten kestänytkään todellista elämää, vaan petti heti karikkojen tullessa. Jätit minut sinne karille vain yksin ihmettelemään, miksi näin kävi kaikista puheistasi huolimatta.  

Joo, jätin karille. Itse jatkoin hakemaan apua uppoavalla veneellä. Saatana!

Etkös häpeä!

Vierailija
7/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen olen. Niin kai se on se lahjat ja seksi, minkä siitä hyötyy. Vai ajatteletko vanhanaikaisesti, että nainen vaan jotenkin antaa, eikä saa seksistä itsessään mitään?

Kultakorujen, laukkujen ja alusvaatteisen saannin jälkeen se on miehen asia miten parisuhteessa menee ja kolkuttaako omatunto. Saan siitä seksiä ja lahjoja. Korjuja, rahaa ja lahjoja. En halua mitään parisuhdetta. Uhkailen, että kerron vaimolle.

Ei sulla ole vaimoa, enkä välitä krääsästä tuon taivaallista. Nautin seksistä rakkaani kanssa täysin siemauksin. Sinä et ole hän.

Vierailija
8/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo hetki oli?

Vierailija
9/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, minä olen! 

Kuule, mun tarvis saada 100000€ lainaksi ennen kuin saan siirrettyä säästötililtä käyttöön tuon summaan. Lainaat varmaan hetkeksi? 

Sun käteen ei raha kuulu. En lainaa. 

Vierailija
10/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin treffisuhteen. Minulle riittää yksi kerrallaan. Varsinkin, kun on tunteet mukana. 

Vierailija
11/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä kenelle?

M:ltä N/B: lle.

Vierailija
12/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuo hetki oli?

Se on. 

Vierailija
13/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin sinua! Lainaatko 200? 

Vierailija
14/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jätin karille. Itse jatkoin hakemaan apua uppoavalla veneellä. Saatana!

Etkös häpeä!

Toivottavasti todella hait itsellesi apua, kun noin ruman tempun osasitkin tehdä. Terapeuttisi voi myös opettaa sinut häpeämään. 

Vierailija
15/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin treffisuhteen. Minulle riittää yksi kerrallaan. Varsinkin, kun on tunteet mukana. 

Tunteista et tiedä mitään. Muuten olisit osannut ottaa huomioon minunkin tunteeni etkä olisi kyennyt noin rumaan temppuun. 

Vierailija
16/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä on se ikävä kohta tarinassa missä sankari hylkää sankarittaren

Me emme ole luvanneet mitään. Elämme hetken kerrallaan. 

Vierailija
17/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin sinua! Lainaatko 200? 

Yhtä monta halia ja pusua. Laitetaanko 200 kumpaakin, vai 100+100?

Vierailija
18/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteista et tiedä mitään. Muuten olisit osannut ottaa huomioon minunkin tunteeni etkä olisi kyennyt noin rumaan temppuun. 

Siis lopettamaan seksiin perustuneen suhteen, ja antautumaan rakkaudelle? Kyllä on rumaa, tosiaan. 

Vierailija
19/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lopettamaan seksiin perustuneen suhteen, ja antautumaan rakkaudelle? Kyllä on rumaa, tosiaan. 

Sinähän oletkin joku alhaisista alhaisin, joka käytät ihmisiä esineinä. Et ole minun rakkaani. 

Vierailija
20/59 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ei ruodi parisuhdettaan palstalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan