Rakastan todella sinua,
meidät tarkoitettiin tapaamaan toisemme.
Odotin sitä niin kauan.
Tiesin sinut, kuulin erinäisiä juttujakin. Viis niistä.
Ja sitten vain tulit vastaan oikealla hetkellä.
Ennen oli ennen ja nyt on nyt.
Ole minun!
Kommentit (59)
Minua ei ole helppo rakastaa. Mutta annan takaisin kaiken sen, mitä minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olishan se nyt asiallista selvittää asiat ensin eikä vaan häipyä.
Mitä selvitettävää niissä enää on, jos rakkaus on loppunut?
Jätetyn toipumista auttaa se, että hänelle kerrotaan syitä, miksi homma ei toimi. Tällöin hän voi myös kasvattaa itseään seuraavaa uutta suhdetta varten saamansa palautteen pohjalta. Tietenkin jos kyseessä on aivoton urputtaja/hiippri/haitallinen tyyppi, niin kannattaa jättää vaikka lappu syistä. Muutenhan se jatkaa niin kauan, että
A) pääsee itse jättämään
B) saa houkuteltua takaisin huonoon suhteeseen
C) alkaa rikostelemaan
jne.
Ehkä miestä ei kiinnosta naisen mahdolliset itkupotkuraivarit ja aggressiot.
Ihana ketju. Kaikki lukijat kuvittelevat, että tämä rakkaudentunnustus on juuri hänelle. Kuvitellaan vain! Rakastetaan toisiamme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olishan se nyt asiallista selvittää asiat ensin eikä vaan häipyä.
Mitä selvitettävää niissä enää on, jos rakkaus on loppunut?
Jätetyn toipumista auttaa se, että hänelle kerrotaan syitä, miksi homma ei toimi. Tällöin hän voi myös kasvattaa itseään seuraavaa uutta suhdetta varten saamansa palautteen pohjalta. Tietenkin jos kyseessä on aivoton urputtaja/hiippri/haitallinen tyyppi, niin kannattaa jättää vaikka lappu syistä. Muutenhan se jatkaa niin kauan, että
A) pääsee itse jättämään
B) saa houkuteltua takaisin huonoon suhteeseen
C) alkaa rikostelemaan
jne.
Ehkä miestä ei kiinnosta naisen mahdolliset itkupotkuraivarit ja aggressiot.
Miksi miehelle toisen tunteet on mahdoton asia käsiteltäväksi? Mikä itkemisessä on niin kamalan vaikeaa että sitä ei missään nimessä suvaita nähdä?
Niin, monellako miehellä on tunteita? Jääkö miehet usein kaipaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju. Kaikki lukijat kuvittelevat, että tämä rakkaudentunnustus on juuri hänelle. Kuvitellaan vain! Rakastetaan toisiamme!
lol, oletkos hölmö! Ihmisillä on tylsää ja repivät hauskan irti joka tilaisuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol, oletkos hölmö! Ihmisillä on tylsää ja repivät hauskan irti joka tilaisuudesta!
Oletpas kyyninen. Sinulla ei taida olla pahemmin lämpimiä tunteita toisia ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Melkein erottaa, mitkä viestit on naisten ja mitkä miesten kirjoittamia. Täälläkin näkyy selvästi tämä miesten puhumattomuus. Mikä ihme teitä miehet vaivaa, että luulette, ettei erotilanteessa tarvitse mistään keskustella? Että voitte vain häipyä mitään puhumatta ja siirtyä ihan zombina samojen ongelmienne kanssa suoraan seuraavaan suhteeseen?
Koska he keskustelevat ja käyvät asiat läpi sen uuden/ salarakkaan kanssa.
Tosirakkaus ei kuole. Se on kuin hiillos, joka hiljaa hehkuu lämpöään odottaen matkaajaa nuotiolle lämpöönsä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, monellako miehellä on tunteita? Jääkö miehet usein kaipaamaan?
On miehillä ja jää.
Vierailija kirjoitti:
Tosirakkaus ei kuole. Se on kuin hiillos, joka hiljaa hehkuu lämpöään odottaen matkaajaa nuotiolle lämpöönsä.
Rakkaus on tosiaan kuin hiillos. Se pitää muistaa sammuttaa lähtiessä, ettei jää kytemään. Kylmää vettä päälle, vahtii niin kauan että sammuu kunnolla. Sitten se ei syty enää ja on turvallista jatkaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas kyyninen. Sinulla ei taida olla pahemmin lämpimiä tunteita toisia ihmisiä kohtaan.
Niin minäkin kuin sata muuta kuvittelemme, että tämä rakkaudentunnustus on juuri minulle. Oih, ihanaa. Minulla on salainen suhde, joka toteutuu pian.
Sitten kun suhteemme toteutuu, minä rakastan sinua tosi paljon. Vaikka ei sekään helppoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä ei ruodi parisuhdettaan palstalla!
Ei ap:lla ole edes parisuhdetta. Pelkkä stalkkeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä ei ruodi parisuhdettaan palstalla!
Ei ap:lla ole edes parisuhdetta. Pelkkä stalkkeri.
Ap on nainen, jolla on lämmin, hehkuva suhde. Se paranee koko ajan.
Ap
Ra ha s tan todella sinua a bimp🤭
Vierailija kirjoitti:
Ra ha s tan todella sinua a bimp🤭
Niinpä. Niin moni on kavereita statuksen ja rahan takia. Saavat (ystävyys)suhteesta enemmän itselleen.
Meillä taitaa olla niinpäin, että vaimo on miestään varakkaampi.
Eikö vihkivalassakin kysytä "tahdotko rakastaa" eikä "rakastatko"?
En ole ikinä naimisissa ollut, mutta joskus se todellakin on pitänyt punnita että tahdonko vielä.