Mulle oli uutta että kiukaan kivet
Kuuluu vuokralaisen itse vaihtaa. Tuossa Hesarin tulipalojutussa.
Kyllä ärsyttäis muuttaa asuntoon jossa kiuaskivet murusina ja vaihtaa ne, vaikken itse sauno ikinä.
Kommentit (49)
Voiko farkut ja kivet pestä samassa koneessa?
Vierailija kirjoitti:
Missä lasten isä oli?
Se oli jo kaukana ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kivet pitää myös pestä viikoittain.
Pyykki- vai tiskikoneessa?
tiskikoneessa juomalasien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi vaihtaa jos ei edes käytä saunaa?
Ylläpito velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lasten isä oli?
Se oli jo kaukana ulkona.
Nukkui toisella puolella asuntoa. Saunan vieressä. Loukkaantui pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdat kai sä kuluvat polttimotkin esim. kylppärin kiinteään kattolamppuun, joka asunnossa on ollut valmiina muuttaessasi. Ei tule isännöitsijä eikä huoltohenkilö vaihtelemaan näitä.
Jos ei kylppäriin laita koskaan valoja, ei tarvitse mitään polttimoita vaihdella :D
Vierailija kirjoitti:
Vaihdat kai sä kuluvat polttimotkin esim. kylppärin kiinteään kattolamppuun, joka asunnossa on ollut valmiina muuttaessasi. Ei tule isännöitsijä eikä huoltohenkilö vaihtelemaan näitä.
Meillä tulee. Ei sitä voi edes itse vaihtaa.
Juljus kirjoitti:
Voi, siitä tulee kivipestyt farkut
Tiesittekö, miksi uusiseelantilaiset eivät sauno? ... ... No koska kiukaassa on huono käyttää kiwiä! Eh heh hee, hyvää perjantaita!
Mihin ne vanhat kivet viedään? Nuuksioon?
Vierailija kirjoitti:
Sorttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorttiin
Meneekö sinne busseja ja repussako pari kiveä kerralla?
Asunnossa oli myös partsin oven edessä sohva. Se hidasti pelastustyötä.
Eiköhän kohta tässä uusavuttomien, kädettömien yhteiskunnassa tule laki, millä kiuaskivien vaihto vuosittain siirretään taloyhtiön vastuulle.
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä tarinassa kaiketi oli kiukaan tehot maksimilla ja sattuikin käynnistymään keskellä yötä. Sen lisäksi nais ihminen oli niin voimaatuvan viisas että ei ymmärtänyt mitä palohälyyttimen huutaminen tarkoittaa tai mitä tehdä kun talossa on savua. Aika monta juttua silleeniinku, ja mies käveli talosta ulos.
Äijä grillasi perheensä,olikohan muija katsonut liian pitkään muita miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Miks vuokraat asunnon, jossa on sauna, vaikka et sauno ollenkaan?
Oletko oikeasti noin hel vetin tyhmä? Jospa vaikka se asunto on muuten mieleinen ja sijainti hyvä. Mistä teitä tolloja oikeasti riittää?
Mulla on kaksi saunaa ja saunon ja silti tajuan miksi joku saattaa vuokrata asunnon missä sauna eikä itse sauna.
Juljus kirjoitti:
Voi, mutta farkkuja ei sitten saa kuivata kiukaalla.
Kyllä niitä kiviä kasvattaakin omistajan kuuluu. Muuten murenevat ennen pitkää palasiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä kiviä kasvattaakin omistajan kuuluu. Muuten murenevat ennen pitkää palasiksi.
Tätä olen yrittänyt, mutta ei vaan onnistu. Ei kasva substraalilla eikä hiivalla eikä laavaakaan tahdo saada mistään.
Yleensä riittää kun ne lämmittää ja huuhtelee