Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku painostanut sinua esim. seksiin?

Vierailija
11.07.2025 |

Mitä tapahtui?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On painostettu seksiin ja moneen muuhun asiaan. Ja painostuksella tarkoitan sitä, että kun on kerran jo sanonut ei, niin silti suostutellaan ja joku joskus uhkaillutkin.

Yleensä olen vain poistunut välittömästä tilanteesta ja vältellyt kyseistä ihmistä sen jälkeen, jottei uusia tilanteita pääsisi syntymään. Joskus se siitä tilanteesta poistuminen vaatii vähän kekseliäisyyttä, mutta pääsääntöisesti kun vaan alkaa kävellä sinnepäin, missä on muutakin ihmisiä, se toinen ei pysty estämään jos ne kuitenkin on huudonkuuloetäisyudellä.

Älä jää yksin näiden ihmisten kanssa koskaan mihinkään.

Vierailija
2/9 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Entinen puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yritetty, en ole suostunut.

Vierailija
4/9 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ex-vaimoni oli sitä mieltä että hänellä oli oikeus hallita miten ja milloin penistäni käytetään.

Vierailija
5/9 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estänyt kaikista kanavista. Pitäkää sitä Uber appia! Parempi päästä lähtemään suht nopeasti.

Vierailija
6/9 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen incel.

Vierailija
7/9 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa vuotta lukiossa tein rikosilmoituksen yhden abin kähmimisestä. No rehtori yritti painostaa luopumaan siitä ja oli sitä mieltä että asia on liioiteltu ja hoidetaan talon sisällä.

Vierailija
8/9 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja olen vastaanottanut todella päällekäyvää ja sinnikästä lähentelyä ja ehdottelua n. 50v naisilta baareissa.