Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet juttelevat minulle

Vierailija
10.07.2025 |

Ensimmäiseen ovulaatioon asti ja ovat siitin tanassa ensi metreiltä asti. Ovulaation jälkeen kun ei voisi vähempää kiinnostaa joku mies, he loukkaantuvat ja suuttuvat minulle lopullisesti.

Minkäs nainen hormoneilleen voi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa mies joka laittaa "hyvää huomenta sydänemoji" viestin kun ovulaatio meni jo. Eikö kukaan opeta miehill, miten naiset toimivat? Ei heitä tarvita ovulaation jälkeen.

Vierailija
2/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon tähän aloitukseen, että wtf.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon tähän aloitukseen, että wtf.

Siis kun ovulaatio on ohi ja mies yrittää romantisoida kuin olisin kiinnostunut parittelusta sen jälkeen. Tiedät varmaan, kun tuollainen lähinnä ällöttää?

Vierailija
4/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pohdin vaan, että luulevatko miehet naisten haluavan paritella kuun ympäri? Eivätkö he tiedä naisen hormonaalista kiertoa?

Vierailija
5/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hormonitasojen vaihtelu on tosiasia mutta käytännössä joskus kannattaa tarkkailla itseään vähemmän. Elämä liukuu ohi muuten.

Vierailija
6/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hormonitasojen vaihtelu on tosiasia mutta käytännössä joskus kannattaa tarkkailla itseään vähemmän. Elämä liukuu ohi muuten.

En minä erityisesti tarkkaile. Tiedän että ovis on ohi kun mies ällöttää. Mutta ilmeisesti miehille ei ole kerrottu tästä ja he luulevat naisen haluavan heitä aina?

Vierailija
7/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mihinkään liu-u, eri päivinä vaan eri sisältö. Mies kiinnostaa vain oviksen aikaan, muutoin ei.

Vierailija
8/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä erityisesti tarkkaile. Tiedän että ovis on ohi kun mies ällöttää. Mutta ilmeisesti miehille ei ole kerrottu tästä ja he luulevat naisen haluavan heitä aina?

Onko sulla oikeasti noin? Mulla pms vaikuttaa vain siihen että tunnen itseni silloin turvonneeksi mutta haluihin se ei vaikuta.

Vierailija
9/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä ap:n koulutustaustaa.

Vierailija
10/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla oikeasti noin? Mulla pms vaikuttaa vain siihen että tunnen itseni silloin turvonneeksi mutta haluihin se ei vaikuta.

No todellakin vaikuttaa. En halua nähdä tai kuulla koko miehestä kun en ovuloi. Sulla ei ilmeisesti ole muuta elämää sitten.

Vierailija
11/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä ap:n koulutustaustaa.

Missä koulussa käsitellään sitä, koska nainen on kiinnostunut miehestä?

Vierailija
12/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin vaikuttaa. En halua nähdä tai kuulla koko miehestä kun en ovuloi. Sulla ei ilmeisesti ole muuta elämää sitten.

What???

Vierailija
13/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What???

Mikä tuossa on ihmeellistä? Ovuloidessa hormonit tuottavat mielihyvää että jaksaa häntä, sen jälkeen teen mieluummin ihan kaikkea muuta. Ei sulla hyvin mene jos mies on koko kiertosi elämäsi keskipiste.

Vierailija
14/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio on kuin älä tule lähemmäs raiskaus.

Vierailija
15/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun murot juttelee mulle!

T: Urpo

Vierailija
16/16 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurraa!!!