Mulla on ärsyttävän pyöreä naama. Painoindeksini on jo 18, ja silti näytän naamastani kauhealta läskipallerolta
Kommentit (9)
En ollenkaan vähättele tunnettasi, mutta vihjaan, että ehkä muut eivät ole lainkaan samaa mieltä. Sinulla on roimasti alipainoisen painoindeksi, joten tuskin sinä kokonaisuudessaan ylipainoiselta vaikutat. Pikemminkin kuulostaa jopa siltä, että sinulla on anorektisesti vinksahtanut minäkuva eli näet lihavuutta siellä, missä sitä ei todellakaan ole.
No joo, ei todellakaan ole tarkoitus loukata. Totta kai voi kasvojen muoto olla pyöreä, ja siten, ettei sille mitään laihdutuksella voi.
Oletko kokeillut hakea hyviä meikkausniksejä ammattilaiselta? Kasvojen mallia voi aika lailla muokata hyvällä meikillä.
Pää näyttää isolta kun vartalo on laiha
Joo, ja ongelmat ovat suhteellisia. Kyllä mä voin harmitella leveää naamaani, vaikka jollain onkin syöpä.
Kyllä muutkin ovat sanoneet, että mulla on pyöreä naama ettei tää oo vaan mun oma kuvitelma.
ap
Tosin eivät niin ne oikeat anorektikotkaan, eihän kukaan niistä ole omasta mielestään sairas. Heillä on vaan " nopea aineenvaihdunta" ja " syövät ihan tavallisesti" joka päivä. Niinpä niin.
Meidän koulussa on yks äiti, jolla on pyöreä naama ja hyvin korkeat poskipäät. Hän käytti koko talven A-mallista takkia. En nyt varsinaisesti ajatellut hänen kokoaan, mutta kesän tullen hämmästyin kovasti: hän on hoikka, tai ainakin hyvin normaalipainoinen! Eli olin alitajuisesti ajatellut häntä pyöreäksi ihmiseksi.
Kiinnitä siis pukeutumiseen huomiota äläkä pukeudu säkkiin.
En ole ap, mutta vastaan silti että KYLLÄ, olisin ehdottomasti mielummin vähän pyöreämpi vartaloltani ja kapeampi kasvoiltani :)
Vaikka olisi kuinka kaunis vartalo niin kyllä ne kasvot ovat se mittari, jonka mukaan kauneus viime kädessä määritellään... Itselläni on myös pyöreähköt kasvot ja ylimääräistä rasvaa/turvotusta kertyy erityisesti poskiin ja leukaan. Ja tähän kun lisätään herkkä ja atooppinen iho (vaikea hoitaa kauniiksi vaikka kuinka eläisi terveellisesti ja käyttäisi mitä tuotteita tahansa) niin siinä alkaakin olla jo ihan se ja sama oli hyvä vartalo tai ei, harvoin sitä tuntee itsensä kovin hehkeäksi ja kauniiksi.
Nyt olen 32 ja posket ovat aika kaposet. Oli siis vain lapsen pyöreyttä. Painoindeksi oli 18-19 ja posket pyöreät.
Jos olet vielä vähän yli parikymppinen niin toivoa poskien kaventumisesta on.
Sinulla kun kyse ei todella ole ylipainosta, niin kasvon mallia ei voi muuttaa ratkaisevasti - mutta hämätä voi.
Vierailija:
Oletko kokeillut hakea hyviä meikkausniksejä ammattilaiselta? Kasvojen mallia voi aika lailla muokata hyvällä meikillä.
Oksentelu turvottaa ja pöhöttää naamaa.