Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseurojen tarravandaalit työllistävät poliisia tehtailemalla rikosilmoituksia

Vierailija
10.07.2025 |

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011356952.html

Melkoista tämä woketus nykypäivänä! 

Kommentit (256)

Vierailija
1/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten minä ryhdyn tehtailemaan rikosilmoituksia pridekulkueen toimista. Heterona jouduin kokemaan erittäin ahdistavaa huutelua, nimittelyä ja kunnianloukkauksena pidettäviä solvauksia.

Tosin en ole perehtynyt lainsäädäntöön, joten jos vaikka Prismassa joku huutelee minulle seksistisiä termejä, niin onko se myymäläpäällikkö tms. kokemuksestani vastuussa vai huutelija? Vai molemmat?

Vierailija
2/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteet varmasti ovat olemassa. Eri asia sitten on, riittääkö näyttö. Lestadiolaisuus on häpeäkulttuuria, joten he suojelevat toisiaan ja valehtelevat mieluummin ja menevät vaikka helvettiin, kuin joutuvat yhteisönsä silmissä häpeään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa syyttää suviseuroja siitä, jos itse kaivaa verta nenästä! Jos tuollaiset ihmiset joutuvat helvetin liekkeihin! 

Vierailija
4/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän ne menivät häiritsemään toisten uskonrauhaa.

Vierailija
5/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pätee vähän sama kuin Halla-ahon vetaus, että mielummin ne maahamnuuttajia hyysivät rasikattaisiin kuin kunnon kansalaiset. 

Vierailija
6/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tarratoimikunta järjestää tissiflashmobin moskeijan edessä ja auttaa mususiskoja vapautumaan kaavusta?

Vierailija
7/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä oli siis etukäteen kehotettu olla jakamatta noita tarroja. Menivät silti paikalle, ja nyt tekevät rikosilmoituksia pelottavasta kasvomerestä, jossa oli kollektiivista vihamielisyyttä 🤣

Vierailija
8/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten minä ryhdyn tehtailemaan rikosilmoituksia pridekulkueen toimista. Heterona jouduin kokemaan erittäin ahdistavaa huutelua, nimittelyä ja kunnianloukkauksena pidettäviä solvauksia.

Tosin en ole perehtynyt lainsäädäntöön, joten jos vaikka Prismassa joku huutelee minulle seksistisiä termejä, niin onko se myymäläpäällikkö tms. kokemuksestani vastuussa vai huutelija? Vai molemmat?

Et joutunut.

Vierailija
9/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät mene. He ovat itse lestadiolaisia tai ainakin tapahtuman osallistujia.

Vierailija
10/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti uhkailevat tekevänsä rikosilmoituksia.

Olisivat tehneet jo ilman mitään uhkailuja tekemisestä, jos olisi jotain todella rikollista tapahtunut. Johan niistä on kaksi viikkoa aikaa.

Vierailija
11/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavasta kasvomerestä, jossa oli kollektiivista vihamielisyyttä

😂

Tuonko ne kertovat poliisille syyksi, kun tekevät rikosilmoitusta?

Vierailija
12/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pätee vähän sama kuin Halla-ahon vetaus, että mielummin ne maahamnuuttajia hyysivät rasikattaisiin kuin kunnon kansalaiset. 

Halla-aholla on aina ongelmai väkivaltaisuutensa kanssa

Lähdettä tähän? 

Vierailija
13/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät mene. He ovat itse lestadiolaisia tai ainakin tapahtuman osallistujia.

Eiväthän ole lestadiolaisia. Saahan sinne mennä kuka hyvänsä, mutta siellä ollaan tilaisuudessa tilaisuuden tavalla. En minä ainakaan menisi minnekään mikä ei kiinnostaisi pätkääkään.

Vierailija
14/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa Keloapina sekoilua. Ensin mennään rinta rottingilla provosoimaan ja sen jälkeen tehtaillaan rikosilmoituksia. 

Vierailija
15/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhulit vankilaan minun puolestani kaikki.

Vierailija
16/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa Keloapina sekoilua. Ensin mennään rinta rottingilla provosoimaan ja sen jälkeen tehtaillaan rikosilmoituksia. 

Jep. Vähän niinkuin Ukraina provosoi Venäjää.

Vierailija
17/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja varjelkoon meitä tarravandaaleilta. Onneksi en ole moisten kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
18/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelottavasta kasvomerestä, jossa oli kollektiivista vihamielisyyttä

😂

Tuonko ne kertovat poliisille syyksi, kun tekevät rikosilmoitusta?

Heitä oli heitelty esineillä. Mielestäni ihan aiheellista tehdä rikosilmoitus, ei tarrjojen liimaaminen oikeuta kostoon väkivallalla. 

Vierailija
19/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä oli siis etukäteen kehotettu olla jakamatta noita tarroja. Menivät silti paikalle, ja nyt tekevät rikosilmoituksia pelottavasta kasvomerestä, jossa oli kollektiivista vihamielisyyttä 🤣

O sancta simpicitas. Kuka kutsui moista sakkia häiriköiksi?

Vierailija
20/256 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn äiti kieltäytyi taas kerran anaaliseksistä vaipan vaihdon yhteydessä, vaikka suoli oli selvästi tyhjentynyt. Siksi ap tuntee nyt voimakkaita pettymyksen tunteita ja näitä aloituksia masturboinnin ohessa 

Tämä! 5/5!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan