Onko muita miehiä, joita alkaa ketuttamaan koko parisuhde, koska ei kiinnosta enää seksi sen oman naisen kanssa?
Alkaa menemään siihen, että ennemmin masturboi. Koko parisuhde muutoinkin alkaa maistumaan puulta ja elämän tuhlaamiselta.
Kommentit (39)
Kyllähän se useimmiten on lopun alkua suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
No miksi olet siinä suhteessa sitten? Lähde.
Tästähän nyt ei ollut pointtina kyse.
Tuttu tunne! Aina tulee jossain vaiheessa se tunne, että tämä on niin nähty. Minulla on kaikissa parisuhteissa tullut tuo.
M39
Eihän suinkaan kaikki ole ns. parisuhdeihmisiä. Hyvähän se on jos jossain kohtaa vihdoinkin sen itsessään tunnistaa. Asiasta kannattaa ja pitää tietenkin olla sitten avoin ettei kukaan ajattele löytävänsä sinusta loppuelämän suhdetta ja voi tehdä omat ratkaisunsa sen tiedon pohjalta.
Miksi kohdistit aloituksen vain miehille? Samassa tilanteessa olevia naisia on pilvin pimein.
Moni parisuhde tuntuu pyörivän pelkän seksin ympärillä. Ihmisillä tuntuu olevan vain tarve nusutella ja saada se mahdollisimman vähällä vaivalla rahalla ja draamalla. 🤣 Tönderiin valehdellaan kaikki ikä ulkonäkö haluan suhteen vaikka vaan piparia kullia ollaan vailla.
Mun mies ei halua/jaksa viettää aikaa kanssani, ei käydä missään yhdessä yms. Hänen mielestään se on parisuhteemme laatuaikaa kun panemme. Mua taas ei kiinnosta harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka ei arvosta mua. Meillä ei ole ollut 7 kuukauteen seksiä eikä vois vähempää kiinnostaa.
Kyseinen ongelma on täysin vieras vielä 25 yhdessäolovuoden jälkeen.
Jos olisin vastaavassa tilanteessa, niin en kyllä kehtaisi tulla avautumaan ja valittamaan. Sulla kun on ratkaisun avaimet ihan omissa käsissäsi. Toki on myös kullisikin...
Vierailija kirjoitti:
Miksi kohdistit aloituksen vain miehille? Samassa tilanteessa olevia naisia on pilvin pimein.
Koska miesten ja naisten syyt on erit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten ja naisten syyt on erit.
Enpä usko 😂
Miksi joku luulee, ettei naiset voi kyllästyä ukkoihinsa, ja varsinkin huon tai olemattoman seksin vuokai.
Toivottavasti mun mies ei ole kanssani vain pillun takia. Hyvää seksiä meillä kyllä aina ollut, ja tarpeeksi.
En kyllä minäkään vain seksin takia.
No tottakai parisuhde alkaa ärsyttämään, jos ei vaimo kiinnosta seksuaalisesti. Miehelle kun parisuhde=seksiä. Onneksi itsellä ei ole käynyt noin, ja samaa naista haluan vielä 25 vuoden jälkeenkin. Kun on seksiä, niin sietää hyvin akan kotkotukset, Ikean reissut, keittiöremontit, uudet verhot, sisustustyynyt, kasvisruuat, ymym.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei halua/jaksa viettää aikaa kanssani, ei käydä missään yhdessä yms. Hänen mielestään se on parisuhteemme laatuaikaa kun panemme. Mua taas ei kiinnosta harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka ei arvosta mua. Meillä ei ole ollut 7 kuukauteen seksiä eikä vois vähempää kiinnostaa.
elokuvissa
teatterissa
museossa
näyttelyssä
syömässä ravintolassa
lomalla jossain
kirjastossa
retkellä
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku luulee, ettei naiset voi kyllästyä ukkoihinsa, ja varsinkin huon tai olemattoman seksin vuokai.
Naiset kyllästyvät seksiin miehensä kanssa riippumatta tämän tekemisistä, tekemättä jättämisistä tai seksin laadusta. Toki huono seksi, itsekkyys, välinpitämättömyys jne nopeuttaa prosessia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllästyvät seksiin miehensä kanssa riippumatta tämän tekemisistä, tekemättä jättämisistä tai seksin laadusta. Toki huono seksi, itsekkyys, välinpitämättömyys jne nopeuttaa prosessia.
Tottakai nopeuttaa! Ei kukaan nainen halua olla vain p-puuna miehelle, vieläpä vuosia, ilman omaa tyydytystään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku luulee, ettei naiset voi kyllästyä ukkoihinsa, ja varsinkin
huonoa ja olematonta, häpesin ja jännitin puolestaan, lopulta enää vittuunnuin ja sanoin sen kerran törkeesti suoraan ääneen 👌🏻
huonon tai olemattoman seksin vuoksi.
Kyllä seksi kiinnostais oman naisen kanssa, mutta sen naisen lämmitteleminen seksiin ottaa lujille. Naisen kun näyttää olevan kuin jo periaatteessa oltava hanttiin. En tiedä, että nauttiiko tuo mokoma kun noin toimii. Aviossa sentään .
No miksi olet siinä suhteessa sitten? Lähde.