Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita miehiä, joita alkaa ketuttamaan koko parisuhde, koska ei kiinnosta enää seksi sen oman naisen kanssa?

Vierailija
10.07.2025 |

Alkaa menemään siihen, että ennemmin masturboi. Koko parisuhde muutoinkin alkaa maistumaan puulta ja elämän tuhlaamiselta.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet siinä suhteessa sitten? Lähde.

Vierailija
2/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se useimmiten on lopun alkua suhteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi olet siinä suhteessa sitten? Lähde.

Tästähän nyt ei ollut pointtina kyse.

Vierailija
4/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut peppuseksiä?

Vierailija
5/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne! Aina tulee jossain vaiheessa se tunne, että tämä on niin nähty. Minulla on kaikissa parisuhteissa tullut tuo.

M39

Vierailija
6/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suinkaan kaikki ole ns. parisuhdeihmisiä. Hyvähän se on jos jossain kohtaa vihdoinkin sen itsessään tunnistaa. Asiasta kannattaa ja pitää tietenkin olla sitten avoin ettei kukaan ajattele löytävänsä sinusta loppuelämän suhdetta ja voi tehdä omat ratkaisunsa sen tiedon pohjalta. 

Vierailija
7/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kohdistit aloituksen vain miehille? Samassa tilanteessa olevia naisia on pilvin pimein. 

Vierailija
8/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni parisuhde tuntuu pyörivän pelkän seksin ympärillä.  Ihmisillä tuntuu olevan vain tarve nusutella ja saada se mahdollisimman vähällä vaivalla rahalla ja draamalla. 🤣 Tönderiin valehdellaan kaikki ikä ulkonäkö haluan suhteen vaikka vaan piparia kullia ollaan vailla.

Vierailija
9/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua/jaksa viettää aikaa kanssani, ei käydä missään yhdessä yms. Hänen mielestään se on parisuhteemme laatuaikaa kun panemme. Mua taas ei kiinnosta harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka ei arvosta mua. Meillä ei ole ollut 7 kuukauteen seksiä eikä vois vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
10/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen ongelma on täysin vieras vielä 25 yhdessäolovuoden jälkeen. 

Jos olisin vastaavassa tilanteessa, niin en kyllä kehtaisi tulla avautumaan ja valittamaan. Sulla kun on ratkaisun avaimet ihan omissa käsissäsi. Toki on myös kullisikin...

Vierailija
11/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kohdistit aloituksen vain miehille? Samassa tilanteessa olevia naisia on pilvin pimein. 

Koska miesten ja naisten syyt on erit.

Vierailija
12/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten ja naisten syyt on erit.

Enpä usko 😂

Vierailija
13/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku luulee, ettei naiset voi kyllästyä ukkoihinsa, ja varsinkin huon tai olemattoman seksin vuokai.

Vierailija
14/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mun mies ei ole kanssani vain pillun takia. Hyvää seksiä meillä kyllä aina ollut, ja tarpeeksi. 

En kyllä minäkään vain seksin takia.

Vierailija
15/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai parisuhde alkaa ärsyttämään, jos ei vaimo kiinnosta seksuaalisesti. Miehelle kun parisuhde=seksiä. Onneksi itsellä ei ole käynyt noin, ja samaa naista haluan vielä 25 vuoden jälkeenkin. Kun on seksiä, niin sietää hyvin akan kotkotukset, Ikean reissut, keittiöremontit, uudet verhot, sisustustyynyt, kasvisruuat, ymym.

Vierailija
16/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei halua/jaksa viettää aikaa kanssani, ei käydä missään yhdessä yms. Hänen mielestään se on parisuhteemme laatuaikaa kun panemme. Mua taas ei kiinnosta harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka ei arvosta mua. Meillä ei ole ollut 7 kuukauteen seksiä eikä vois vähempää kiinnostaa. 

elokuvissa

teatterissa

museossa

näyttelyssä

syömässä ravintolassa

lomalla jossain 

kirjastossa

retkellä 

Vierailija
17/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku luulee, ettei naiset voi kyllästyä ukkoihinsa, ja varsinkin huon tai olemattoman seksin vuokai.

Naiset kyllästyvät seksiin miehensä kanssa riippumatta tämän tekemisistä, tekemättä jättämisistä tai seksin laadusta. Toki huono seksi, itsekkyys, välinpitämättömyys jne nopeuttaa prosessia.

Vierailija
18/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyllästyvät seksiin miehensä kanssa riippumatta tämän tekemisistä, tekemättä jättämisistä tai seksin laadusta. Toki huono seksi, itsekkyys, välinpitämättömyys jne nopeuttaa prosessia.

Tottakai nopeuttaa! Ei kukaan nainen halua olla vain p-puuna miehelle, vieläpä vuosia, ilman omaa tyydytystään.

Vierailija
19/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku luulee, ettei naiset voi kyllästyä ukkoihinsa, ja varsinkin

huonoa ja olematonta, häpesin ja jännitin puolestaan, lopulta enää vittuunnuin ja sanoin sen kerran törkeesti suoraan ääneen 👌🏻

huonon tai olemattoman seksin vuoksi.

Vierailija
20/39 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi kiinnostais oman naisen kanssa, mutta sen naisen lämmitteleminen seksiin ottaa lujille. Naisen kun näyttää olevan kuin jo periaatteessa oltava hanttiin. En tiedä, että nauttiiko tuo mokoma kun noin toimii. Aviossa sentään . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi