Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaisia miehiä ei kiinnosta romantiikka?

Vierailija
10.07.2025 |

Illalliset kynttilän valossa, kukkien tuominen, matkailu romanttisiin kohteisiin, Andalusian öihin jne?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on rehellisempää kuin romantiikka. 

M

Öö, nimenomaan seksissä ei ole mitään rehellistä nykypäivänä. 

Rehellinen "seksi" on sitä, jota saa kerran elämässään jos silloinkaan, koiras laukeaa hädin tuskin emättimeen ja homma oli siinä, ja sitten naaras on poikasen kanssa seuraavat 5 vuotta. 

Ateististen yhteisöjen "seksi" taas on ihan puhdasta naisen seksuaalista hyväksikäyttöä.

Sulla on todella ankea suhtautuminen seksiin. 

M

Vierailija
42/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, mutta en mäe suomalaisissa naisissa mitään romantisoitavaa. Ulkomaalaiset naiset ovat mukavia treffikumppaneita, koska he arvostavat miehen vaivannäköä ja herrasmiesmäistä käytöstä. Suomalainen nainen on vähän sellainen juntti, ettei se ymmärrä romantiikasta oikein mitään, eli ei puhu, eikä pussaa, kunhan nalkuttaa vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt että kukkapuskan tuominen serenadia laulaen ei ole tätä päivää. Sopii ehkä johonkin 1930-lukuun, mutta ei nykyaikaan.

Vierailija
44/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaisia naisia ei myöskään kiinnosta romantiikka poikkeustapauksia lukuunottamatta. Romanttisuus on yksi lisäsyy antaa pakit, koska se vaan on mieheltä todella epäilyttävää.

Me ei vaan olla totuttu siihen, se on outoa eikä osaa suhtautua.

Siis kuka sulle on antanut pakit romanttisuuden takia ja miten tämä romantiikka esiintyi?

Jatkuva palvonta varmaan alkais ottaa päähän.

Vierailija
45/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt että kukkapuskan tuominen serenadia laulaen ei ole tätä päivää. Sopii ehkä johonkin 1930-lukuun, mutta ei nykyaikaan.

Monestikohan naiset nykyaikana ovat suunnittelleet ja järjestäneet treffejä? Odottavat vain all inclusive -palvelua ilman mitään panostusta itseltään.

Vierailija
46/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, mutta en mäe suomalaisissa naisissa mitään romantisoitavaa. Ulkomaalaiset naiset ovat mukavia treffikumppaneita, koska he arvostavat miehen vaivannäköä ja herrasmiesmäistä käytöstä. Suomalainen nainen on vähän sellainen juntti, ettei se ymmärrä romantiikasta oikein mitään, eli ei puhu, eikä pussaa, kunhan nalkuttaa vain.

Aika hauska kun mulla on samanlainen kokemus suomalaisista miehistä.

Ikinä ei vaan mene yksiin.

Vierailija
47/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painijanniskaisia ja tukkijalkaisia myös

Vierailija
48/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mikä miehiä kiinnostaa?

Mä olisin mielelläni romanttinen, jos nainen olisi vierelläni.

Vierailija
49/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monestikohan naiset nykyaikana ovat suunnittelleet ja järjestäneet treffejä? Odottavat vain all inclusive -palvelua ilman mitään panostusta itseltään.

Hyvin usein. Eikös treffit yleensä sovita niin, että vaihdetaan ajatuksia siitä, mitä haluttaisiin tehdä tai millaisessa paikassa nähdä, ja sitten sen perusteella päätetään yhdessä, minne mennään?

Vierailija
50/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painijanniskaisia ja tukkijalkaisia myös

Nämähän eivät sulje romanttisuutta henkilöstä pois. Jalatonkin voi olla romanttinen, niin myös tukkijalkainen.

Vierailija
51/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin naisena arvostan romantiikkaa (Andalusiaan asti ei tartte viedä). Jos etsin kämppistä tai bestistä, etsin sellaisen. Puolison kanssa haluan romantiikkaa mukaan edes jotenkin, muutoinhan siinä on vaan joku kämppis tai bestis rinnalla. 

Vierailija
52/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homojen hommaa. 

Miten voi olla homo, jos naiseen yrittää tehdä vaikutuksen?

Vierailija
53/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein. Eikös treffit yleensä sovita niin, että vaihdetaan ajatuksia siitä, mitä haluttaisiin tehdä tai millaisessa paikassa nähdä, ja sitten sen perusteella päätetään yhdessä, minne mennään?

No ei todellakaan mene noin käytännössä. Sinulla ei taida olla treffailukokemusta.

Vierailija
54/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan mene noin käytännössä. Sinulla ei taida olla treffailukokemusta.

On kyllä. Miten treffit sinun kokemuksen mukaan sitten menevät?

Vierailija
55/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen esimerkit on tosi kliseisiä. Itse olen onnekseni saanut kokea ja luoda romantiikkaa sen suhteen todella luovassa, kekseliäässä suhteessa. 

Sittemmin harmi kyllä on tullut parissa orastavassa suhteessa vastaan se, että nainen ei olekaan ollut tällaisesta yhtä kiinnostunut. 

m

Vierailija
56/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminatsit tätiselittämässä miehelle miten olla oikeanlainen romanttinen mies 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
57/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ranskalainen eikä ole erityisemmin romanttinen paitsi ehkä alkuaikoina mutta ihan tavallista arkea. Ei tule kukkapuskia eikä kynttiläillallisia. Ei se välttämättä liity kansallisuuteen. 

Vierailija
58/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä - yksilöiden - miten tämän arvostuksen tulee näkyä naisessa? Ja haluan myös kuulla esimerkin miten olet ulkomaalaisen naisen taholta tullut arvostetuksi kun panostit, ja miten panostit (romanttisesti)?

Vierailija
59/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä on muka varaa kynttilöihin tai kukkiin . Taas etsitään vaan jotain niskamiljaedöörikalsaria. Ei tollaista voi kukaan tavallinen saavuttaa.

Vierailija
60/61 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä romantiikka on miehen osoittamaa arvostusta naista kohtaan.  Siis osoitus siitä että haluaa jotenkin ilahduttaa toista, tehdä sen olon mukavaksi. En tiedä missä on vika,  onko kyse piilevästä naisvihasta vai vaan epäkypsyydestä mutta kokemukseni mukaan monille miehille tulee epämukava tunne,  että hänkö tässä nyt on jotenkin palvomassa naista tai mikä pahempaa , kun nainen vaikka kertoo että olis kiva joskus jotain kukkia vaikka saada niin heti mies kokee, että häntä nyt ollaan tässä pakottamassa ja vaaditaan. Että tulee tunne ettei kai tuo nainen nyt ihan hallitse minua tässä jotenkin. 

On kyllä tosi erikoista.  Ja tyhmää. Koska paljon enemmän ne miehet siitä naisestaan iloa saisivat kun ihan omasta tahdostaan sille tekisivät kivoja juttuja. VAIKKA se ei oma rakkaudenkieli olisikaan. Jos jotain oon tähän keski- ikään mennessä oppinut niin kovin usein kaikki toiveet miehet kokevat vaatimuksina. Mitään vaatimuksia ei sais olla. En sit tiedä mutta mun mielestä se jo kertoo omaa tarinaansa , jos ei omasta halustaan ole mitään tarvetta toisen toiveita kuunnella.