Tiesitkö että nettioperaattorisi taltio sun kaiken nettitoiminnan 30 - 90 vrk ajaksi
Se mitä kirjoitit juhannusviikolla on edelleen tallessa tuolla jossain, samoin kuin se millä sivuilla kävit ja mitä teit
Kommentit (12)
Tietysti tiesin. Ei kiinnosta tippaakaan, miksi kiinnostaisi.
Tiesitkö sinä, että internetistä ei saa koskaan mitään oikeasti pois?
On se tiedossa. Operaattorin kiimaiset kesäharjoittelijatytöt ovat tervetulleita listoineen käymään. Pistin saunan päälle ja ja juotavaa on.
Tiesitkö että Google, Meta, Microsoft, Tesla yms taltioi aivan kaiken mitä teet, milloin piereskelet yms koko elämäsi ajalta?
Ei minulla ole mitään salattavaa. Trollaan niin paljon täällä että siitä paskamassasta ei mitään irti saa.
Mulle on ihan sama kuka mun netinkäyttöä valvoo. Niin kauan kun en tee mitään rikollista, niin ei mulla ole mitään ongelmiakaan.
En tiennyt, kauheaa. Kenelle ne jakaa tietoa?
Ai?
Minä kun luulin, että tiedot säilytetään puoli vuotta.
Aijaa? No vaikea sitä on estää. Mutta kannattaa ainakin DNS muuttaa joksikin muuksi kuin mitä operaattorin vakio on. Mielellään sellainen joka poistaa kaikki lokit. DNS muuttaa IP-osoitteen nettisivuksi ja toisin päin. Kyllä se operaattori silti sen nettisivun IP-osoitteen näkee, mutta silti, hankaloittaa kuitenkin vakoilua. Itse suosittelen tätä: https://opennameserver.org/ .
Pystyn kuitenkin katoamaan valvonnasta aina kun haluan. Pystyn myös syöttämään väärää tietoa valvojille. Ei vaan ole tarvetta.
No onpahan hänellä sitten lukemista jos tulee tylsää.