Työssäkäyvä anoppi
Tiedän monia naisia jotka tekevät töitä vaikka eläkeikä on täyttynyt. Täällä vauvalla en ole koskaan törmännyt kirjoitukseen jossa kerrottaisiin anopin olevan työelämässä. Kaikki juoksentelevat arkipäivät lastensa kodeissa ja pihamailla. Tuomassa/viemässä/ häiriköimässä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 66v anoppi, vanhuuseläkkeellä (ja taiteilijaeläkkeellä) mutta teen edelleen töitä. Viimeksi eilen tarjottiin lisää. Lastenlapsia ei ole eikä tule. Silti läsnä poikani ja miniäni elämässä aina kun minua tarvitaan. Muita kysymyksiä?
Ei ole kysymyksiä. Kuulostat varsin mukavalta anopilta, ja toimeliaalta ihmiseltä. :)
Tuleeko miniöistä isona vittumaisia anoppeja? Miten sen voisi estää?
Vierailija kirjoitti:
Se on se minä itte luonne sillä miniällä jo, siksihän heitä kismittää kun anoppi ei just millilleen mielen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se minä itte luonne sillä miniällä jo, siksihän heitä kismittää kun anoppi ei just millilleen mielen mukainen.
Ihan lain mukaan Suomessa on oikeus kotirauhaan.
Ja totta kai miniä omassa kodissaan määrää, eikä anoppi. 😂😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan lain mukaan Suomessa on oikeus kotirauhaan.
Ja totta kai miniä omassa kodissaan määrää, eikä anoppi. 😂😂🤣
Miniä se voi määräillä anopinkin kodissa, anopin ulkonäöstä, luonteesta, äänestä, rahoista kun on niin paljon viisaampi.
Niistä ne herttaisista miniöistä anopit tulevat.
kysyin itseltäni tänä aamuna tuon saman kysymyksen, kun asianajajani haukkui exäni idiootiksi. tottahan hän puhui. nuo piirteet onnistuttiin piilottamaan suhteen alussa huolella. ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minun anoppi on työelämässä edelleen, täyttää 57 vuotta. Työskentelee kv. pörssiyhtiössä yhtenä kakkostason pomoista ja painaa pitkää päivää. Ei piinaa poikansa perhettä mitenkään vaan päinvastoin. Olen kateellinen niille, joilla on anopit pois työelämästä ja tulevat avuksi lastenhoitoon. Meillä ei sellaista ole kun oma äitini on jo mullan alla. Todennäköisesti hänkin olisi kylläkin vielä työelämässä, kun olisi pari vuotta anoppia nuorempi jos eläisi. Mutta hänen työnsä oli toisenlaista eikä lähellekään yhtä vastuullista kuin anopilla ja hän olisi kyllä ainakin viikonloppuina tullut apuun lastenlastensa hoitoon.
Eli ei hyvä tämäkään. Anoppi piru on töissä ja vielä niin vastuullisessa hommassa, että ei tule hoitamaan lapsenlapsiaan! Eikä käy muutenkaan siinä hoosaamassa, että voisi valittaa vauvapalstalla.
Mikään ei ole hyvä, kun on kyse anopista.
Mutta eikös se mennyt niin, että kun poika ottaa itselleen vaimon, hänen on erottava äidistään ja isästään ja liityttävä vaimoonsa ja vain tähän? Tätähän täällä on toitotettu moneen kertaan.
Miksi sen taakse jääneen äidin sitten kuitenkin pitäisi hoitaa sen pojan ja miniän lasta? Hänhän on taaksejäänyttä elämää, eikös hänellä pitäisi olla oikeus sitten siellä takana pysyä eikä tulla enää millään lailla kosketuksiin poikansa ja tämän uuden perheen kanssa?
No eihän miehet anopeistaan valita. Miehen anoppi on rakas perheenjäsen, aina läsnä.