Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RIIKA -Suositelkaa hyvää hotellia!!

Vierailija
29.03.2007 |

Oman rakkaan kanssa matkasta olisi kyse. Mutta haluaisin jonkun romanttisen ja tunnelmallisen hotellin. Ja muutenkin tasokkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLTIIN PARI VIIKKOA SITTEN SIELLÄ Ja yövyttiin hotel rigassa. SE ON EHDOTTOMASTI PARHAALLA PAIKALLA JOS HALUAA OLLA KESKELLÄ KAIKKEA. MUTTA ITSE HOTELLI EI KYLLÄ OLE 4 TÄHDEN ARVOINEN.

ei lämmintä vettä, kylmät huoneet....

SKY HOTEL ON UUSI JA TODELLA HIENO MUTTA VARMAAN KAMALAN KALLIS.

ME PUHUTTIIN ETTÄ JOS TOISEN KERRAN LÄHETÄÄN NIIN MENNÄÄN JOHONKIN IHAN PIENEEN HOTSKAAN KOSKA NE NÄYTTI SIELLÄ NIIN MUKAVILTA. ETTÄ EI KANNATA NIITÄ TÄHTIÄ KATSOA.

hauskaa matkaa ja varokaa pimeitä takseja, niitä siellä riittää ja ne vie rahat..... me oltiin tyhmiä ja kerran meitä kusetettiin ihan huolella.... kannattaa aina sopia hinta etukäteen.

Vierailija
2/3 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin Radisson Sassissa, jonka huono puoli on se, että sijaitsee vanhaan kaupunkiin nähden joen toiselle rannalla. Mutta kävelymatkan päässä eli kävelette vain sillan päästä päähän ja olette käytännössä vanhassa kaupungissa. Huoneet oli tosi isot ja mukavat, ja Radissonissa on paras aamupalapöytä. Hunajamelonia jokinäkymällä. :)

Riika on vienyt mun sydämeni, tosi kaunista ja ihmiset on ystävällisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellia, niin ei ainakaan tota radiosson sassia. Suuri kolossi eikä todellakaan viiden tähden arvoinen.

Muistaakseni joku Monika oli ihanan näköinen ainakin kuvissa. Koeta googlettaa, mä en jaksa.