Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkauksen peleistä, voittaako kukaan?

Vierailija
09.07.2025 |

Onko kukaan koskaan voittanut yli 100 euroa mistään veikkauksen pelistä? En taida uskoa siihen, että kukaan voittaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen tuli toukokuun lopussa. Pari viikkoa sitten 14 euroa. Muutama euro alkuvuodesta. Onhan tää jännää.

Vierailija
22/34 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista tarjolla olevista rahapeleistä veikkauksella on huonoin palautus prosentti joka takaa sen että veikkaukselta et voi päästä voitolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus tulouttaa valtiolle hieman alle miljardin vuodessa (vaikka summa kyllä pienenee vuosittain koko ajan).

Niin että kukahan siinä oikeasti voittaa...! 

Vierailija
24/34 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittihan joku Kotkassa 58 miljoonaa.

Vierailija
25/34 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä viikolla saanut rahansa kun 3 viikon odotusaika mennyt Eurojackpot voiton jälkeen, nyt saa kylpeä rahoissa.

Vierailija
26/34 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu vähän paljonko pelaa että paljonko voittaa, itse pelaan paljon ja muutama satasen voitto.

Vierailija
27/34 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista tarjolla olevista rahapeleistä veikkauksella on huonoin palautus prosentti joka takaa sen että veikkaukselta et voi päästä voitolle

Paitsi jos voittaa Eurojackpotissa 58 miljooonaa niin sitten ei tarvitse enää pelata.

Vierailija
28/34 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitsisi uskoa kun tulokset julkaistaa joka viikko. Vai onko tämä nyt joku salaliittoteoria? Ufot vie meidän rahat....

Vierailija
29/34 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran e-bingosta (bling) jotain 141 euroa. Veikkaus-tilillä oli euro, ostin kymmenen kuponkia ja poistuin. Kun seuraavan kerran kirjauduin, oli kiva yllätys. Sittemmin on tullut pienempiä voittoja. En pelaa mitenkään säännöllisesti. 

Vierailija
30/34 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitin kerran e-bingosta (bling) jotain 141 euroa. Veikkaus-tilillä oli euro, ostin kymmenen kuponkia ja poistuin. Kun seuraavan kerran kirjauduin, oli kiva yllätys. Sittemmin on tullut pienempiä voittoja. En pelaa mitenkään säännöllisesti. 

Pysyykö bingopeli kuponkien oston jälkeen aktiivisena vaikka veikkauksesta kirjautuisi ulos ja sulkisi sovelluksen tai selaimen?

Vierailija
31/34 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus voittaa.

Vierailija
32/34 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ellen näe tiliotetta.

Vierailija
33/34 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi tallettanut veikkauksen tilille rahaa 2017. Pelaan toki enää vain hupimielessä n. 3000 € vuosi. Ei asiantuntijapeleissä kuitenkaan tarvitse hävitä. Onnenpeleissä häviää väkisinkin.

Vierailija
34/34 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa olen saanut 6 oikein lotossa. Mun vanhemmat voitti 2000 luvun jossain vaiheessa Viking Lotossa porukka pelistä +100k€.  Mun vanhempien naapuri voitti Lotosta +7miljoonaa.  mun kaverin sisko voitti markka aikana lotossa 7 oikein.  Mun työpaikan urakoitsija voitti 400k€ kenosta..

Ollaan naurettu aina et tää mun tuntemien voittajien määrä on varmaan yhtä harvinaista kuin saada 7 oikein lotossa.

Hyvin muuten suhteuttaa kuinka harvinaista se on voittaa. Loton bonuspeli johon osallistuu häviävillä lapuilla. En tunne ketään kuka olisi voittanut 100€ vielä.