Veikkauksen peleistä, voittaako kukaan?
Onko kukaan koskaan voittanut yli 100 euroa mistään veikkauksen pelistä? En taida uskoa siihen, että kukaan voittaa.
Kommentit (34)
Kaikista tarjolla olevista rahapeleistä veikkauksella on huonoin palautus prosentti joka takaa sen että veikkaukselta et voi päästä voitolle
Veikkaus tulouttaa valtiolle hieman alle miljardin vuodessa (vaikka summa kyllä pienenee vuosittain koko ajan).
Niin että kukahan siinä oikeasti voittaa...!
Vierailija kirjoitti:
Voittihan joku Kotkassa 58 miljoonaa.
Ja tällä viikolla saanut rahansa kun 3 viikon odotusaika mennyt Eurojackpot voiton jälkeen, nyt saa kylpeä rahoissa.
Kai se riippuu vähän paljonko pelaa että paljonko voittaa, itse pelaan paljon ja muutama satasen voitto.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tarjolla olevista rahapeleistä veikkauksella on huonoin palautus prosentti joka takaa sen että veikkaukselta et voi päästä voitolle
Paitsi jos voittaa Eurojackpotissa 58 miljooonaa niin sitten ei tarvitse enää pelata.
Miksi tarvitsisi uskoa kun tulokset julkaistaa joka viikko. Vai onko tämä nyt joku salaliittoteoria? Ufot vie meidän rahat....
Voitin kerran e-bingosta (bling) jotain 141 euroa. Veikkaus-tilillä oli euro, ostin kymmenen kuponkia ja poistuin. Kun seuraavan kerran kirjauduin, oli kiva yllätys. Sittemmin on tullut pienempiä voittoja. En pelaa mitenkään säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voitin kerran e-bingosta (bling) jotain 141 euroa. Veikkaus-tilillä oli euro, ostin kymmenen kuponkia ja poistuin. Kun seuraavan kerran kirjauduin, oli kiva yllätys. Sittemmin on tullut pienempiä voittoja. En pelaa mitenkään säännöllisesti.
Pysyykö bingopeli kuponkien oston jälkeen aktiivisena vaikka veikkauksesta kirjautuisi ulos ja sulkisi sovelluksen tai selaimen?
Vierailija kirjoitti:
Voittihan joku Kotkassa 58 miljoonaa.
En usko ellen näe tiliotetta.
Olen viimeksi tallettanut veikkauksen tilille rahaa 2017. Pelaan toki enää vain hupimielessä n. 3000 € vuosi. Ei asiantuntijapeleissä kuitenkaan tarvitse hävitä. Onnenpeleissä häviää väkisinkin.
2 kertaa olen saanut 6 oikein lotossa. Mun vanhemmat voitti 2000 luvun jossain vaiheessa Viking Lotossa porukka pelistä +100k€. Mun vanhempien naapuri voitti Lotosta +7miljoonaa. mun kaverin sisko voitti markka aikana lotossa 7 oikein. Mun työpaikan urakoitsija voitti 400k€ kenosta..
Ollaan naurettu aina et tää mun tuntemien voittajien määrä on varmaan yhtä harvinaista kuin saada 7 oikein lotossa.
Hyvin muuten suhteuttaa kuinka harvinaista se on voittaa. Loton bonuspeli johon osallistuu häviävillä lapuilla. En tunne ketään kuka olisi voittanut 100€ vielä.
Satanen tuli toukokuun lopussa. Pari viikkoa sitten 14 euroa. Muutama euro alkuvuodesta. Onhan tää jännää.