Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen nämä suhteet aivan päinvastoin kuin nuo asiantuntijat!! Esim. tuo intialainen tumma mies, mikä ihmeen terapeutti häenn pitäisi heti olla tuolla vaimolle, joka suree kuol--uta isäänsä?? Just tapasivat , ja hänen pitäisi olla joku ihmeen terapeutti, surevalle itkeskelevälle naiselle??? Ja, yritti saada neuvoja tuolta miesterapeutilta niin se vaan pisti sen hiljaiseksi!! SIIS TÄH?? Ja onhan se vaikea mennä naimisiin heti kun on vanhempi menehtynyt, mut ei sitä vastuuta suhteesat voi toiselle antaa. Mitä väärää tuo mies muka tekee? Muut sanoo se näyttelee. En ole nähnyt mitään semmoista, sympaattinen mies.
Onhan sillä joku persoonallishäiriö, huomaa heti. Ei ole läsnä tilanteessa ja ei saa vastauksia.
Joo tai joku neuroepätyypillisyys. Jonkin asteinen autismi. Selkeästi ei osaa lukea tai tunnistaa tunnetiloja, empatiakyky olematon. Natalie on hänelle vain means to an end, kun Collins haluaa olla ohjelmassa hinnalla millä hyvänsä.
Terapeutin tehtävä ei ole antaa valmiita vastauksia. John oli täysin oikeassa. Terapeutti ohjaa ihmistä oivaltamaan asioita itse. Ei terapeutti mikään oraakkeli ole.
Mulla olis palanu käämit Collinsin kanssa jo aivan totaalisesti. Tyyppi on pihalla kuin lumiukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ARVASIN!! Natalie on biseksuaali, paljasti asian ohjelman jälkeen, he siis erosivat. Arvasin että tuo nainen on lesb...Kyllä sen vaan huomaa tyylistä, ei laittaudu ollenkaan yms. Jotain outoa tuossa naisessa oli. No, kiva syytellä tuota Collinssia ettei suhde toiminu, niinpä niin. mitä opimme? Syitä voi olla taustalla muita kuin miehessä!
Miten niin ei laittaudu??
No...kukkamekko, tukka auki, siinä se? Vertaa noihin muihin. Kyllä noille laatuvaatteet , kampaajat, meikit hommataan tuotannon puolelta, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ARVASIN!! Natalie on biseksuaali, paljasti asian ohjelman jälkeen, he siis erosivat. Arvasin että tuo nainen on lesb...Kyllä sen vaan huomaa tyylistä, ei laittaudu ollenkaan yms. Jotain outoa tuossa naisessa oli. No, kiva syytellä tuota Collinssia ettei suhde toiminu, niinpä niin. mitä opimme? Syitä voi olla taustalla muita kuin miehessä!
Miten niin ei laittaudu??
No...kukkamekko, tukka auki, siinä se? Vertaa noihin muihin. Kyllä noille laatuvaatteet , kampaajat, meikit hommataan tuotannon puolelta, jos haluaa.
Eihän biseksuaalisuus tuojon vaikuta. Ja varmasti Natalielle olisi ollut tasan yhtä vaikeaa alkaa luomaan suhdetta, jos vastassa olisi ollut naisversio Collinsista. Kun vastakaikua ja ymmärrystä ei ole, sitä ei ole.
Onko kukaan tämän kauden pareista enää yhdessä?
Nopealla googletuksella selvisi, että Andrea & Richard ovat eronneet ja Lucinda & Timothy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen nämä suhteet aivan päinvastoin kuin nuo asiantuntijat!! Esim. tuo intialainen tumma mies, mikä ihmeen terapeutti häenn pitäisi heti olla tuolla vaimolle, joka suree kuol--uta isäänsä?? Just tapasivat , ja hänen pitäisi olla joku ihmeen terapeutti, surevalle itkeskelevälle naiselle??? Ja, yritti saada neuvoja tuolta miesterapeutilta niin se vaan pisti sen hiljaiseksi!! SIIS TÄH?? Ja onhan se vaikea mennä naimisiin heti kun on vanhempi menehtynyt, mut ei sitä vastuuta suhteesat voi toiselle antaa. Mitä väärää tuo mies muka tekee? Muut sanoo se näyttelee. En ole nähnyt mitään semmoista, sympaattinen mies.
Onhan sillä joku persoonallishäiriö, huomaa heti. Ei ole läsnä tilanteessa ja ei saa vastauksia.
Joo tai joku neuroepätyypillisyys. Jonkin asteinen autismi. Selkeästi ei osaa lukea tai tunnist
Mun on kanssa pakko puolustaa tätä mieltä edes vähän, vaikka hänestä en pidä. Ei se ole kumppanille (siis uudelle) että toinen on vain surussa koko ajan. Toisekseen, kyllä hän yritti kysellä toisen vointia ja tämä nainen ei koskaan vastannut mitään. Ymmärrän siis hänen tunteen siitä, että hän yritti lähestyä. Tällä tytöllä oli myös epävarmuuksia, hän olisi heti halunnut saada tietää olevansa haluttu ja jne. Hän ei ollenkaan huomioinut toisen kokemattomuutta. Vikaa olisi siis todella paljon molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan tämän kauden pareista enää yhdessä?
Nopealla googletuksella selvisi, että Andrea & Richard ovat eronneet ja Lucinda & Timothy.
Yhdessä kait edelleen vain Ridge ja Jade.
Vierailija kirjoitti:
lol mikä hitto tuota Collinsia vaivaa ? Terapiaa tarvitsisi ja nopeaa. Sääliksi käy Nataliaa kun halus jo lähteä ja nyt joutuu sietään vielä viikon tuota.
Miten ihmeessä ne ns. asiantuntijat on ylipäätään ottaneet hänet mukaan ohjelmaan? Valtavasti hakijoita ja monivaiheinen hakuprosessi eli turha edes kuvitella, etteivät jo ennen valintaa olisi huomanneet hänessä mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Timothysta tuli viimeisimmässä jaksossa todella ristiriitainen kuva. Outoa ensinnäkin, että halusi kommentoida Jackin vastausta, mutta kaiken lisäksi kyse oli käytännössä samasta asiasta kuin Timothyn ja Lucindan suhteessa. Timothy väitti Jackin valehtelevan kun tämä kertoi olevansa hitaasti lämpiävä seksin suhteen.
Miksi ihmeessä Timothy asiaa ylipäätään kommentoi ja mitä hän oikeastaan tarkoitti? Ihan kuin olisi tavallaan puhunut omasta puolestaan, että ei hänkään yleensä hitaasti lämpiä jos kohde on oikea, mutta puoliso ei vaan satu miellyttämään seksuaalisessa mielessä? Kaiken lisäksi Richard vahvisti Jackin puheita todeten, että polttareissakin Jack oli sanonut, ettei tule harrastamaan seksiä heti ensimmäisenä yönä, koska hänellä kestää aikaa luoda suhde toiseen. Samalla sitten paljastui, että Timothy puolestaan oli sanonut olevansa heti valmis, vaikka toisin sitten kävi. Valehteliko Timothy polttareissa vai mistä on kysymys
Timothyn polttarivastauksesta tulee mieleen, että on oikein innolla odottanut jotain parikymppistä seksipommia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vielä kaikkia julkaistuja jaksoja ehtinyt katsoa, mutta tässä muutamia ajatuksia.
Aina hääjaksoissa sitä toivoo, että kaikki parit pysyisivät onnellisina yhdessä, mutta tosi nopeasti niitä ongelmia tulee kyllä eteen parille jos toisellekin. Oikeastaan kaikille. Mun on vaikea ymmärtää miksi noista monet lähtee tuohon ohjelmaan edes mukaan, kun on niin tiukat kriteerit kumppanille. Okei, tuolla Australiassa tuntuu olevan valinnanvaraa niin, että kaikille löytyy ainakin ulkonäkökriteereitä vastaavat kumppanit, mutta oikeastihan tuohon ohjelmaan pitäisi heittäytyä avoimin sydämin ja mielin. Nythän nuo ei tunnu sietävän pienintäkään kuprua kumppanissa tai siinä uudessa avioliitossa. Mä oon ymmärtänyt, että päästäkseen ohjelmaan mukaan on käytävä läpi ties minkälaista psykologista testiä sun muuta, mutta ihmetyttää millaiset tyypit sitten hylätään, jos nuo kaikki ovat päässeet läpi. Silleen harmittaa, että tässä o
Katsottuani eilen rehellisyysviikkojakson, perun vähän puheitani Lucindasta. Lucinda yrittää liikaa tyrkyttää itseään, kun taas Timothy vetäytyy kuoreensa mitä enemmän Lucinda tyrkyttää. Timohtyhan sanoi suoraan, että Lucinda on kuin Timin koira Matilda, seuraa koko ajan perässä eikä anna hetken rauhaa. Silti Lucinda tekee niin.
Ja toinen juttu on tosiaan se, että ainahan nää selittää, että "sytyn hitaasti" vaikka tosiasia on, että jos se oikea ihminen olisi osunut kohdalle, syttyisivät he varsin nopeasti. Kuten ilmeisesti Timothykin olisi tehnyt, jos morsian olisi vastannut hänen ulkonäköihanteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vielä kaikkia julkaistuja jaksoja ehtinyt katsoa, mutta tässä muutamia ajatuksia.
Aina hääjaksoissa sitä toivoo, että kaikki parit pysyisivät onnellisina yhdessä, mutta tosi nopeasti niitä ongelmia tulee kyllä eteen parille jos toisellekin. Oikeastaan kaikille. Mun on vaikea ymmärtää miksi noista monet lähtee tuohon ohjelmaan edes mukaan, kun on niin tiukat kriteerit kumppanille. Okei, tuolla Australiassa tuntuu olevan valinnanvaraa niin, että kaikille löytyy ainakin ulkonäkökriteereitä vastaavat kumppanit, mutta oikeastihan tuohon ohjelmaan pitäisi heittäytyä avoimin sydämin ja mielin. Nythän nuo ei tunnu sietävän pienintäkään kuprua kumppanissa tai siinä uudessa avioliitossa. Mä oon ymmärtänyt, että päästäkseen ohjelmaan mukaan on käytävä läpi ties minkälaista psykologista testiä sun muuta, mutta ihmetyttää millaiset tyypit sitten hylätään, jos nuo kaikki ovat
Lucinda kyllä on liian päällepäsmäri. Mutta yleisesti ottaen nostam hänelle hattua. Hänellä on älyttömän pitkä pinna ja on jopa liian kärsivällinen ja ymmärtäväinen. Itse olisin tuossa tilanteessa jo nostanut kytkintä.
Timothy varmasti odotti nuorta some-mimmiä kumppanikseen eikä tykännyt, kun sai oman ikäluokan Lucindan. Miten vääristyneitä kuvitelmia miehillä on, huhhuh. Lucinda on hyvän näköinen, vaikkakin hörhö. Olisi hyvä kumppani Timothylle, jos hän luopuisi harhakuvitelmistaan.
Vierailija kirjoitti:
lol mikä hitto tuota Collinsia vaivaa ? Terapiaa tarvitsisi ja nopeaa. Sääliksi käy Nataliaa kun halus jo lähteä ja nyt joutuu sietään vielä viikon tuota.
Tristanissa on kyllä paljon samaa kuin Collinsissa. Keskittyy vaan puhumaan omista epävarmuuksistaan. Puheet puolisosta + suukottelu kameran edessä vaikuttaa pelkältä esitykseltä. Eli sekä Collins että Tristan pyrkii vaan puhumaan ja käyttäytymään siten kuin he ajattelee, että heidän tuossa ohjelmassa tulisi tehdä.
Haluaisin nähdä Lucindan kerrankin suuttuvan. On aivan liian lepsu Timothyn venkoilujen suhteen. Saisi aidommin ilmaista sen, miten ko. käytös häneen itseensä vaikuttaa. Nyt näyttää melkein hoivasuhteelta. Lucindan ilme kyllä muuttui täysin, kun hän sai kuulla Timothyn polttarijutuista. Ehkä odotettavissa on jotain rätinää.
Noi luottamusviikon tehtävät on kyllä aika kyseenalaisia. Se puhelimen tutkiminen on pahin. Mulla ei ole puhelimessa salattavaa, mutta en silti haluaisi, että kukaan, edes aviomies, menisi nuuskimaan ja lukemaan vaikka mun ja läheisen ystävän välisiä viestejä, joissa on asioita, joista ystävä on luottamuksella avautunut. Siinä mielessä olen kyllä Saran kanssa samaa mieltä, että se luottamus tulee rakentaa ihan muista asioista kuin siitä, että saa nuuskia toisen henkilökohtaisia asioita. Kyllä mä tuossa tilanteessa varmaan antaisin puhelimeni toisella katsottavaksi, mutta pidän tota tehtävää kyllä aika inhottavana.
Toinen on se kuvien laittaminen järjestykseen. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään missikisa. Ainoa "oikea" ratkaisu tuossa on laittaa se oma partneri ensimmäiseksi, kaikki muut vaihtoehdot vaan aiheuttaa mielipahaa. Eikä ole varmaan kyllä kiva osallistujillekaan katsoa ohjelmaa jälkikäteen ja nähdä kuinka kaikki on pistäneet saman tyypin viimeiseksi. Jos joku tuollainen tehtävä on pakko laittaa niin laittaisivat mielummin sitten vaikka tuntemattomien ihmisten kuvia.
Se kirjehomma on ainoa järkevä ja siitä on tässä ohjelmassa seurannut paljon hyviä asioita. Ikäviäkin tosin, mutta silleen hassua, että siinä kirjeessä tulee kerrottua asioita, joita muuten ei millään voi kertoa.
Onko tuo Collins joku vitsiosallistuja? Se ei koko aikana ole sanonut muuta kuin vau, this is something, this is crazy, yeah yeah. Ei yhtään tunnistettavaa lausetta ole kuultu hänen suustaan, vai oikeastiko ohjelma on leikattu noin että tuo vaikuttaa aivan daijulta?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Collins joku vitsiosallistuja? Se ei koko aikana ole sanonut muuta kuin vau, this is something, this is crazy, yeah yeah. Ei yhtään tunnistettavaa lausetta ole kuultu hänen suustaan, vai oikeastiko ohjelma on leikattu noin että tuo vaikuttaa aivan daijulta?
Hänestä on kyllä selvästi myös haluttu antaa ehkä vieläkin omituisempi vaikutelma kuin mitä todellisuudessa on, kun mukaan on leikattu sellaisiakin kohtia haastatteluista, mitkä muilta on jätetty pois, esim. ihan vaan kameran edessä oloa kun odottaa kysymyksiä. Jossain kohtaa tuli myös mielikuva, ettei englanti/australian englanti ole hänen äidinkielensä, kun ei ymmärtänyt kysymystä tai jotain sanaa, mutta ei tosiaan muutenkaan tunnu omaavan kovin laajaa sanavarastoa kun toistelee niin paljon kaikkea edellisessä kommentissa mainittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tai joku neuroepätyypillisyys. Jonkin asteinen autismi. Selkeästi ei osaa lukea tai tunnist
Ihmettelen kyllä oikeasti, jos kukaan Australian eksperteistä ei tajunnut Collinsin olevan kirjolla! Muuten: Miksi vain John puuttuu Collinsin käytökseen ja naiset ovat hiljaa?)
Autistia olisit todella pitänyt neuvoa 'kädestä pitäen', mitä tehdä, miten toimia eri lailla. Siinä asiantuntijat tekivät virheen ja väärin.
Asperger-N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tai joku neuroepätyypillisyys. Jonkin as
On Collinsin diagnoosia muuallakin spekuloitu:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina hääjaksoissa sitä toivoo, että kaikki parit pysyisivät onnellisina yhdessä, mutta tosi nopeasti niitä ongelmia tulee kyllä eteen parille jos toisellekin. Oikeastaan kaikille. Mun on vaikea ymmärtää miksi noista monet lähtee tuohon ohjelmaan edes mukaan, kun on niin tiukat kriteerit kumppanille. Okei, tuolla Australiassa tuntuu olevan valinnanvaraa niin, että kaikille löytyy ainakin ulkonäkökriteereitä vastaavat kumppanit, mutta oikeastihan tuohon ohjelmaan pitäisi heittäytyä avoimin sydämin ja mielin. Nythän nuo ei tunnu sietävän pienintäkään kuprua kumppanissa tai siinä uudessa avioliitossa. Mä oon ymmärtänyt, että päästäkseen ohjelmaan mukaan on käytävä läpi ties minkälaista psykologista testiä sun muuta, mutta ihmetyttää millaiset tyypit sitten hylätään, jos nuo kaikki ovat
Taisi ennemmin toivoa nuorempaa että saisi lapsia koska muu suku on kuollut. Lisäksi hörhöilyt joista ei innostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina hääjaksoissa sitä toivoo, että kaikki parit pysyisivät onnellisina yhdessä, mutta tosi nopeasti niitä ongelmia tulee kyllä eteen parille jos toisellekin. Oikeastaan kaikille. Mun on vaikea ymmärtää miksi noista monet lähtee tuohon ohjelmaan edes mukaan, kun on niin tiukat kriteerit kumppanille. Okei, tuolla Australiassa tuntuu olevan valinnanvaraa niin, että kaikille löytyy ainakin ulkonäkökriteereitä vastaavat kumppanit, mutta oikeastihan tuohon ohjelmaan pitäisi heittäytyä avoimin sydämin ja mielin. Nythän nuo ei tunnu sietävän pienintäkään kuprua kumppanissa tai siinä uudessa avioliitossa. Mä oon ymmärtänyt, että päästäkseen ohjelmaan mukaan on käytävä läpi ties minkälaista psykologista testiä sun muuta, mutta ihmetyttää milla
Taisi ennemmin toivoa nuorempaa että saisi lapsia koska muu suku on kuollut. Lisäksi hörhöilyt joista ei innostu. Tähän oli vastaus tarkoitettu. Lainaus häröilee..
Mutta Natalie taitaa kyllä olla niin syvän surun vaiheessa ettei hänestä nyt ole tähän ihmiskokeeseen. Ilmeisesti hän lähtee seuraavan viikon aikana?