Pelkotiloja đ”đ«
Kommentit (13)
Pelot loppuvat heti, kun irrottaudut pelon lÀhteestÀ ja jÀrkeilee miksi joku halusi aiheuttaa pelkoa sanomalla tai toiminnallaan. Paitsi vaikeissa tilanteissa haastava homma. Jos joku on kuin pakotettuna.
Nyt ne lÀÀkkeet ap:lle, kenellĂ€ ne on? ĂkkiĂ€!
NÀin painajaista, missÀ olin töissÀ jonkun toisen kaa jossain sotilasparakissa kaksin. Sinne tuli joku hullu venÀlÀisnainen eteiseen. Sellainen hullu kuin jossain kauhuelokuvissa. Sanoin, ettÀ ulos. Kohta se oli sitten taas tuvan puolella ja osoitti pistoolilla omaa pÀÀtÀnsÀ ja virnuili yaas mielipuolisesti. Minulla oli sen toisen tyypin rynnÀkkökivÀÀri, jota en osannut kÀyttÀÀ. Olin juuri kÀynyt kysymÀssÀ siltÀ, ettÀ mistÀ saa varmistimen pois, ennenkuin menin siihen huoneeseen. HerÀsin juuri kun osoitin naista ja painoin liipasinta.
KÀyttÀjÀ8770 kirjoitti:
Terroristiiskut, sairaus ymmÀrtÀÀ Niitten mahdollisuus joka pÀivÀ ulkona töihinmeno jne.
Oikeenkirjotus.
Vierailija kirjoitti:
Pelot loppuvat heti, kun irrottaudut pelon lÀhteestÀ ja jÀrkeilee miksi joku halusi aiheuttaa pelkoa sanomalla tai toiminnallaan. Paitsi vaikeissa tilanteissa haastava homma. Jos joku on kuin pakotettuna.
Nönnönnöö. Avaatko asiaa vÀhÀn ihan suoraan.
Ruokamyrkytykset kans Paha pelkotila
ElÀÀ sairasta ihmistÀ vatsan tai PÀÀn sairaalaa ruokamyrkytykset mennÀ siihe pelkotiloja ja sairuksii jos ittee ahdistellaan jne.
Ja jos pÀihteit sairaalast jne pyörittÀÀ tollasel kuviol Ota aivot ja silmÀt ja ohjaa ostaa totaa ruokaa tai kato tonne ja auto aja yli jne tapaturmat pelkotiloja
ElÀmÀ lÀhe ulos = kuolema,
Painosta yhteisöllÀ ulos ja syö tota jne ei mahdollista ulkona enÀÀn HelsingissÀ elÀmÀÀ
Suomen katujengien Uus tyyli neojihadism koulunalkuun Tee nisit ÀÀrioikeistolaisia
Terroristiiskut, sairaus ymmÀrtÀÀ Niitten mahdollisuus joka pÀivÀ ulkona töihinmeno jne.