Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaupan kassa ja tiedän minkänäköiset miehet ostavat xl-kondomeja

Vierailija
09.07.2025 |

Kaupan kassalla on vierähtänyt pian kymmenkunta vuotta ja aina silloin tällöin käsin läpi kulkee xl-kondomipaketti. En ole kirjaa pitänyt, mutta ehkä joku yksi 20 kondomin ostajasta tuntuu tarvitsevan juuri tätä tuotetta.

No, mutta varsinainen vastaus: monesti pitkät, vähän ehkä hontelot miehet tuntuvat ostavan xl-paketteja. Ei ehkä yllätä, mutta tässä vastaukseni tähän ihmiskunnan suureen mysteeriin ;)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi olla hämmästelemättä näitä tietämättömiä tai provoja, jotka eivät ymmärrä, että kondomilla on tietty optimikoko. Se on 10...15 prosenttia pienempi kuin peniksen varren ympärysmitta. Jos kalun ympärys on esim. 150 mm, sopiva kondomi on 128...135/2 eli 64...68 mm leveä. Liian tiukka kumi vie tunnon ja yllätys: liukuu helposti pois päältä. 

Onko olemassa jotain tarkoituksella "löysiä" malleja tuon tunnokkuuden lisäämiseksi. Mutta pysyykö ne sitten päällä. Vois kai sen vetää pallien taaksekin tai "lukita" perisrenkaalla tuveen?

Mun isokaluinen mies tykkää Uniq pull- kortsuista, onko tuttu sulle? Sanoo että ei purista ja ovat tosi ohuita, vähän eri mekanismi kuin perinteisissä kortsuissa. Näitä on meillä käytetty pitkään ja mielellään.

&

täytyypä perehtyä, kiitos vinkistä.

Vierailija
22/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla tuli säädettyä normikokoisten kanssa kun ei muusta tiennyt. Niitä meni sitten rikki ja puristeli aika pahasti. Mutta onneksi ilman ylimääräisiä tauteja ja lapsia tuli hommasta selvittyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap sun analyysi pettää pahasti. Lyhemmillä on useammin paksu ja iso kalu. Minä olen vain 174 pitkä ja xl kortsuja ostan 17.7 cm ja 5 cm paksun kaluni vuoksi kun normisti n. 4 cm on keskim. paksuus. Ympärysmitta 14.7 cm

Vierailija
24/47 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten hetäsit ja päästit kissan ulos..

Vierailija
25/47 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten hetäsit ja päästit kissan ulos..

Hetää sinäkin jo.

Vierailija
26/47 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larget usein loppu. Muu ei sovi. 

Vierailija
27/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan niitä vain jotta hevosdildoni ei haisisi niin pahalta sen jälkeen kun olen pumpannut sitä anuksessani.

Vierailija
28/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on pitkä mutta ei hontelo. Xl-koko on kireä laittaa paikalleen joskin mittaa riittävästi, jää hieman ylikin. Voisi siis päätellä että hänellä on normimittainen mutta paksu. Onneksi mekään emme enää noita tarvitse.

Vierailija
29/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on pitkä mutta ei hontelo. Xl-koko on kireä laittaa paikalleen joskin mittaa riittävästi, jää hieman ylikin. Voisi siis päätellä että hänellä on normimittainen mutta paksu. Onneksi mekään emme enää noita tarvitse.

Se on vähän kuin hatun pito. Tarvitsen kokoa XL olevan hatun, mutta en tarvitse.

Vierailija
30/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko siis huumeiden salakuljettajan näköisiä? 

Vierailija
31/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tiedät että tulevat omaan käyttöön? Voi yhtä hyvin olla poikaystävälle, isälle tms.

Vierailija
32/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tiedät että tulevat omaan käyttöön? Voi yhtä hyvin olla poikaystävälle, isälle tms.

Oletko sitä mieltä, että pitkät, vähän ehkä hontelot miehet ostavat kortsuja isälleen tai poikaystävälleen? 😂

Vierailija
33/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä millaiset miehet ostavat pehmeintä perseenpyyhkimispaperia -> peräpukamat.

Vierailija
34/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>Sultan-kondomien mitat vaihtelevat mallin mukaan. Sultan Conture -kondomin mitat ovat 180 mm pituus, 53 mm leveys ja 0,06 mm paksuus. Sultan Kookas XL -kondomin mitat ovat 200 mm pituus, 60 mm leveys ja 120 mm ympärysmitta<<

Eli ei ne ainakaan kaikki saman kokoisia ole.

Se on samankokoinen . 

Vierailija
35/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan taida natsata arvio. Olen vain 167cm hukkapätkä,paino 73kg ja tarvitsen vähintään XL. Tunnon kokoa kun on kullissa sekä pituutta että paksuutta. 

Joo, pienillä miehillä on iso kulli, suuret jalat ja kädet, pitkä selkä ja raajat. Niistä on pienet miehet tehty.

Vierailija
36/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan taida natsata arvio. Olen vain 167cm hukkapätkä,paino 73kg ja tarvitsen vähintään XL. Tunnon kokoa kun on kullissa sekä pituutta että paksuutta. 

Joo, pienillä miehillä on iso kulli, suuret jalat ja kädet, pitkä selkä ja raajat. Niistä on pienet miehet tehty.

Ajattelepa mistä Lumikki-tarinan idea on syntynyt. Ei se ole satu, vaan gangbang-fetissi. Isokyrpäiset nussimassa viivavittua.

Vierailija
37/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitä mieltä, että pitkät, vähän ehkä hontelot miehet ostavat kortsuja isälleen tai poikaystävälleen? 😂

Todennäköistä, jos ne on vielä vähän twinkin oloisia.

Vierailija
38/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköistä, jos ne on vielä vähän twinkin oloisia.

Todellakin! Disneyn sarjakuvissa esiintyvä Hessu Hopo on alunperin Hessu Homo ja 1930-luvun jenkkiläislähtöinen stereotypia isänsä kanssa runkkaavasta miehestä.

Vierailija
39/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa:   https://www.kumiukko.fi/kondomit-netista/koon-perusteella.html

0-95 mm 45 mm

95-105 mm 47 mm

100-110 mm 49 mm

115-119 mm 52 mm

118-121 mm 53 mm

121-125 mm 54 mm

125-128 mm 55 mm

128-131 mm 56 mm

131-135mm 57 mm

135-141 mm 60 mm

141-147 mm 64 mm

147-155 mm 69 mm

155-160 mm 72 mm

Eli kaikki on liian lyhyitä.

Se on ympärysmitta, urvelo.

Vierailija
40/47 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP tehnyt tilastoa, kumpaa sukupuolta nämä xl:n ostajat ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän