Äitini yrittää jatkuvasti piilovihjailla ja piilovinoilla kaikista minua koskevista asioista ja närkästyy kun en lähde juttuihin mukaan.
Raivostuu usein kun ei saa haluamaansa reaktiota.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Äiti sitä ja äiti tätä. Mitä mieltä sun isi on?
Moi äiti
+ Hän on sitä mieltä että ihminen on heikkopäinen jos palstan jutut vaikuttavat jotenkin ihmiseen mutta keskustelee ja vihjailee itse aina palstan aiheisiin liittyvistä jutuista ärsyttävään tyyliin. Rikollinen mieli
Etkö pääse hänestä vielä eroon? Lapsuus kestää kyllä surullisen kauan ennen kuin pääsee vihdoin aloittamaan elämän.
Pyytääkö jos vaikka vähän laihduttaisit
Minkä ikäinen äitisi on? Mun äiti 81v. on ihan samanlainen. Nyt on muistisairaus vähän vienyt pahempaa veetuilua unholaan.
Vierailija kirjoitti:
Ohjaa hänet tänne palstalle kirjoittelemaan. Täällä on paljon vanhoja jääriä, jotka tietää miten ihmisten pitää elää, ja kertoo sen, vaikkei kukaan kysyisi.
Täällä hän pääsee harmittomasti purkamaan mieltään ja pätemään näkemyksillään (omasta mielestään).
Ap on itse 70-luvulla syntynyt vanha jäärä.
Ap ja moni muukin voisi opetella kirjoittamaan päiväkirjaan
Miksi asutte äitinne kanssa? Normaalisti noin 20 v muutetaan kotoa ja eletään miten eletään, antaapi äitylien höpistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asutte äitinne kanssa? Normaalisti noin 20 v muutetaan kotoa ja eletään miten eletään, antaapi äitylien höpistä.
20v on pitkä aika elämästä kankkulan kaivossa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on holhouksessa. Viisikymppinen autistijankkeri kun on.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti vanhempiin pidetään yhteyttä vaikka eivät hyviä vanhempia olisikaan olleet.
Anna mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Lakkaa piittaamasta. Käykylässä ja hoida osuutesi asiallisesti. Hänen koukuttelunsa kannattaa jättää kommentoimatta. Et ole jätesanko.
On aina riskaabelia olettaa tietävänsä, mitä joku ihminen ajattelee tai miksi sanoo niin ja niin. Erehtymisen vaara on suuri. Omakin mieli voi olla vähän vino ja lukea väärin.
Äiti sitä ja äiti tätä. Mitä mieltä sun isi on?