Olen surkea paska luuseri!!!
Vammainen paska jonka elämä ollut pelkkää vastoinkäymistä toisensa perään. Yksinäinen luuseri jolla vasta noin vuoden ollut täysin itsenäinen elämä vaikka ikä jo siellä 40 kohdalla mikä osaltaan tehnyt minusta sosiaalisen luuserin. Töitä tai työkykyä ei ole kun helposti väsyvä ja ahdistuva arvoton romuläjä.
Elämässä ole mitään muuta kuin masennusta, ahdistusta, itsetuhoisia ajatuksia ja yksinäisyyttä ilman mitään toivoa yhtään mistään.
Kommentit (6)
Etkä oo. Oot hyvä ja mukava. Lisäksi muillakin voi olla joskus hermosto koetuksella. Ehkä sun ympäristö ei ymmärrä tarpeeksi sua ja tämä systeemi. Tunteita voi tasapainottaa ehkä.
Kuvailit juuri keskiverron palstalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Etkä oo. Oot hyvä ja mukava. Lisäksi muillakin voi olla joskus hermosto koetuksella. Ehkä sun ympäristö ei ymmärrä tarpeeksi sua ja tämä systeemi. Tunteita voi tasapainottaa ehkä.
Ympäristö ja systeemi halveksii minua kun en osaa olla tuottava ja osaava yksilö. En osaa olla täällä joten olen täysin hyödytön kuluerä. Ahdistun tästä kaikesta enkä voi olla oma itseni enkä edes tiedä kuka minä olen enää.
Niin se on rumien miesten elämä. Pelkkää surkeutta päivästä toiseen.
Etpä ole yksin. Ei se lohduta paljon.