Oletko suunnitellut ruokarobotin ryöstöä nälissäsi?
Kommentit (34)
Jep, taas yksi suomalainen "köyhä". Nälässä ekana tulee mieleen kalja ja tupakka.
Mä olen miettinyt miltä tuntuisi ottaa ruokarobotti väkisin jossain pusikossa?
T. Intselimies
Et saa sitä noin vain auki. Veikkaan, että jos yrität väkivalloin avata, niin sinusta on kameroilla otettu tallenne pilveen. Ja sitten saat sieltä karkkipussin ja pari maitoa ja leipää ja kun jäät kiinni niin tuhansien laskun ja rikostuomion. Kannattaako?
Täällä ei ole ruokarobotteja. Nälissäni olen syönyt ihan luonnon antimia.
Voin kuvitella että joku pukeutuu peittävästi tummaan, huppu ja tekee keikan. En tiedä miten aikoo saada sen luukun auki. Painiiko.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella että joku pukeutuu peittävästi tummaan, huppu ja tekee keikan. En tiedä miten aikoo saada sen luukun auki. Painiiko.
Helpommalla nyysii kaupasta safkaa. Nuorempana hain kerta viikkoon lähikaupasta repullisen safkaa. Lähes puolen vuoden ajan, kunnes sain duunia ja muutin pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt miltä tuntuisi ottaa ruokarobotti väkisin jossain pusikossa?
T. Intselimies
Olis varmaan tasan yhtä kuumaa kuin riikkulia pökkis.
Se peijooni osaa väistää, rupee kiertään jos edestäpäin yrittää.
Entä voisiko sen kulkureitille tehdä ansan?
Mikä syötiksi ansaan?
Vai voiko jousipyssyllä metsästää. Tai virvelillä kalastaa...
En. Suomessa ei kenenkään tarvitse ryöstää ruokaa. Jos rahat on loppu, niin riittää, että saa raahattua itsensä lähimpään leipäjonoon. Ei pitäisi olla liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla nyysii kaupasta safkaa. Nuorempana hain kerta viikkoon lähikaupasta repullisen safkaa. Lähes puolen vuoden ajan, kunnes sain duunia ja muutin pois.
Aika nopeasti romahtaisi talous ja oikeastaan koko yhteiskunta, jos kaikki toimisi noin.
Parempi idea olisi ottaa ruokarobotti panttivangiksi. Kun sitten poliisi piirittäisi taloa, niin esittäisi uhkavaatimuksen: "saatte robotin ehjänä takaisin perhepitsaa vastaan".
Eikö töihin meno olisi helpompaa?