Tinderissä suositut, miten valitsette deittiehdokkaan?
Tavismiehen on helppo valita tinderissä deittiehdokas, kun ehdokkaita on vähän. Itse sain joskus vain 7 tykkäystä, joista viestittelin viiden kanssa ja tapasin kaksi. Näistä kumpikaan ei sitten lopulta irl sytyttänyt, vaikka vaikuttivat hyvinkin potentiaalisilta. Toisen kanssa vaikutti aluksi lupaavalta ja tapailtiin muutamia kertoja, lähinnä naisen innokkuudesta johtuen, mutta toisen kanssa jäi yhteen kertaan.
Mutta miten te, sukupuolesta riippumatta, valitsette suuresta määrästä ne, joita haluatte tavata livenä? Olen kuullut, että tavisnaiset ja komeat miehet saavat satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä ja kauniit naiset useita tuhansia. Miten pystytte siitä määrästä valitsemaan ns. parhaat ja mikä on ollut "onnistumisprosentti"? Eli onko deitit johtaneet ihan suhteeseen tai seksiin, mikäli se on ollut tavoite? Itselläni homma johti toisen naisen kanssa muutamaan seksikertaan, mutta tavoitteena oli kuitenkin löytää parisuhde, jota ei löytynyt.
Kommentit (9)
Tykkäyksiä oli tuhansia kyllä mutta osumia oli vain parisenkymmentä. Kyllä mä sen seulan pidin jo siinä swaippailuvaiheessa. Tykkäsin vain sellaisista profiileista joiden takana oli mies jonka elämään osasin itseni jollain tavalla kuvitella. Mitä olisin tehnyt sadoilla saati tuhansilla osumilla?
Ja treffeille lähteminen riippui sitten siitä alkoiko juttu sujua ja tuntuiko se luontevalta. Kahdet treffit sovin ja niistä jälkimmäiset jatkuu edelleen 3 vuotta myöhemmin.
Fiksut kuvat ja fiksu teksti. Pk-seutu, sporttisuus ja akateemisuus. Näitä noin 1 sadasta.
Itselläni viime kierroksella tykkääjiä noin 700 parissa päivässä (eli ihan kohtuullinen - ikähaarukka ja aluerajaus melko pieniä.
Sieltä keskusteluun kaksi joista toisen kanssa nyt tapaillaan.
Olen komea ja sporttinen n. 30v mies. Olen hakenut tinderistä lähinnä seksiseuraa. Joo, saa moralisoida jos haluaa. Ehdokkaita on paljon, mutta millä kriteereillä sitten teen valinnan?
-Ulkonäön pitää olla kohdallaan. Vaikea sanoa esim. ulkonäöstä jotain tiettyjä kriteereitä, mutta sellainen, joka todella miellyttää silmää.
-Sporttisuus on yksi kriteeri ja fitti vartalo. Tällä saa jo rajattua jengiä hyvin.
- Ikä on yksi kriteeri, mieluiten valitsen oman ikäisen tai hieman nuoremman. Mitään juuri täysi-ikäiseksi tullutta en halua tavata, vaan sellaisen, jolla on jo riittävästi kokemusta sänkypuuhista ja tietää itsekin, että mitä hän haluaa.
Näiden jälkeen jäljelle jää ehdokkaita, joiden kanssa sitten viestittelyä. Valinta osuus lopulta usein ensimmäisenä siihen naiseen, joka itse ehdottaa tapaamista. Mutta omilla motiiveillani pystyn tapamaan myös muita ehdokkaita. Välillä homma on johtanut seksisuhteeseen ja välillä jäänyt vain yhteen kertaan. Joskus oli nainen, jota olisin halunnut tapailla lisää, mutta hän alkoikin seurustelemaan jonkun toisen kanssa, joten homma loppui siihen.
Miten sä voit naaman ja iän perusteella päätellä onko kokemusta? :D mitäs jos sanon et oon 33v ilman kokemusta mut muuten täsmää kaikki.
Lähtisin ajatuksesta, että itse tykkää vain niistä profiileista jotka oikeasti kiinnostavat. Kun alkuun laittaa ikä- ja etäisyysrajat sekä lähtee karsimaan ei-kkiinostavat pois, niin lopulta jää aika vähän profiileja mistä saattaisi kiinnostua. Kun katsoo kuvat ja lukee tekstin, niin ei välttämättä tule mitään eteen mikä saisi kiinnostumaan. Se, että joku on tykännyt minusta ei itsessään ole ratkaiseva tekijä yksinään.
Ennen sain satoja tykkäyksiä viikoss. Otin hetkeksi tinder goldin ja valkkasin sadoista naisista n. 10-15 kerralla jatkoon ja tein puolivuotissuunnitelman missä järjestyksessä aion heitä panna. Pari oli tietty varalle aina, jos alkuperäinen suunnitelma ei aina pysynyt. Nyt kun olen 40 niin tuntuu, että kaikki on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä voit naaman ja iän perusteella päätellä onko kokemusta? :D mitäs jos sanon et oon 33v ilman kokemusta mut muuten täsmää kaikki.
Pelkän iän ja naaman perusteella ei tietenkään voi tietää kokemusta. En ole myöskään niin väittänyt. Sanoin, että jätän juuri täysi-ikäiseksi tulleet pois, koska oman kokemukseni mukaan on todennäköisempää, että heillä on vähemmän kokemusta, kuin vaikka noin 20-30 vuotiailla. Ja en tietenkään kaikkia niitä naisia tapaa, joiden kanssa viestittelen. Viestittelyssä selviää usein myös tämä kokemuspuoli, mutta olet toki oikeassa siinä, että viesteissä voi kertoa mitä haluaa ja totuus voi olla toinen.
Ja ikävä kyllä, saattaisit pudota pois ikäsi puolesta, koska lähtökohtaisesti ihanneikä minulle on 20+ ja 30 vuoden välillä. Jos kuitenkin viestittelisin kanssasi ja kaikki muuten täsmäisi, niin kiinnostaisi kyllä tietää, että mistä kokemattomuutesi johtuu ja onko se esim. joku vakaumuksellinen asia. Koska tarjokkaita on, niin todennäköisesti emme tapaisi. Olisi eri asia, jos olisin hakemassa parisuhdetta, niin kokemuksella ei olisi siinä tilanteessa minulle merkitystä. Saisit olla kokenut tai kokematon, ihan sama, kunhan luonne, arvot ja muut asiat olisivat kohdallaan. Tällä hetkellä en kuitenkaan hae parisuhdetta, vaan ihan hauskanpitoa.
t. se, jolle esitit kysymyksesi
Jos naisena saan satoja tykkäyksiä (on ollut gold ja olen nähnyt ne sadat tykkäykset), eivät ne ole mitään tosissaan annettuja, vaan sitä että miehet laittavat kaikki oikealle.
Usein miehet poistivat osuman jos laitoin viestin. En sitten laittanut enää viestejä turhaan eivätkä miehetkään juuri tehneet aloitteita eli ei voi sanoa että olisi ollut mitään valintaa, paristi vuodessa jonkun kanssa juttelin ja juttu luisti treffeille saakka. En ole enää tinderissä.
Ei ihan vastannut kysymykseen, mutta halusin jälleen oikaista kuvitelman tavisnaisten flaksista.