Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa naisena kiihottua paljon suihinotosta?

Vierailija
09.07.2025 |

Siis antavana osapuolena. Valun kun mieheni panee minua rajusti suuhun.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko outoa mutta meillä samat :D

Jos kaikki muu kunnossa niin ihan top3:ssa itsellä, valun märkänä ja ihana pakotus ja kuumuus kun panettaa. Exän kanssa oli ihan parasta ottaa suihin tai että mies just nai suuhun. Kurkuttaa en osaa kunnolla 

Ja nyt olen onnistunut päätymään muuten melko täydelliseen suhteeseen missä mies on kuitenkin sängyssä aika tylsä eikä sitä kiehdo suuseksi yhtään, sos :')

Vierailija
2/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Onko sillä väliä, vaikka olisikin? Sinun seksielämäsi on sinun eikä muiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen nainen kostuu selvästi suihinotosta, vaikka ei muuten huomaisi kiihottuvansa.

Vierailija
4/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko outoa mutta kiihottavaa on. Yksi nainen sai orgasmin suihinottaessa.

Vierailija
5/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa, mutta kiehtovaa?

Vierailija
6/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään outoa, jos sinä kiivotut siitä ja Maija ei kiihotu. Olet monen miehen unelmaseksikumppani. Minuakin kiihottaa nuolla vaimoni pillua ja peppureikää. Minulla on unelmavaimo: tykkää yhdynnästä ja molemminpuolisesta suuseksistä. Rakastelumme menee kaavan mukaan, jossa ensin olemme yhdynnässä ilman laukeamistani. Sitten nuolen vaimolle orgasmin ja lopuksi hän ottaa suuhun laukeamiseen saakka. Toisinaan ensin nuolen ja sitten pannaan. Minun pitää olla silloin varma erektioni kestosta, että se kestää siihen asti, että päästään panemaan. Vaimo haluaa aina yhdyntää ja lopuksi ottaa suuhun.

Vierailija
7/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole yhtään outoa. Aivan ykköskiihotuksen aihe, etenkin jos mies panee suuhun tai otan mahdollisimman syvälle. Aivan valuvana aina näissä.

Vierailija
8/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen nainen kostuu selvästi suihinotosta, vaikka ei muuten huomaisi kiihottuvansa.

No mä en kyllä kostu. Ei kiihota mua millään tavalla ottaa suihin, mutta teen sen vakipanon mieliksi. 

Vierailija
9/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Miehenä kiihotun pillun nuolemisesta.

Vierailija
10/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä upeata, kun oma nainen tykkää siitä kun rankaisen sitä oikein kunnon kurkkuun panemisella. Esileikkinähän on se kun nainen ärsyttää mua tahallaan, aukoo päätään ja on muutenkin kaikin tavoin oikein ärsyttävä. Sitten mä "suutun" ja laitan sen kuriin panemalla sitä suuhun armotta ja tyhjentämällä lastin syvälle kurkkuun.

Vierailija
11/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa mutta ei niin yleistäkään. Itse olen kohdannut muutaman naisen jotka oikeasti kiihottuivat oikeen kunnolla kun saivat ottaa kunnolla suihin. Tämä oli myös itselle tosi kiihottavaa kun näki sen kiihotuksen. Yksi näistä sanoi kostuvansa jo pelkästä ajatuksesta kun saa avata housut ja ottaa seisovan kullin suuhun.

Vierailija
12/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on mies.

Vierailija
13/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on mies.

Ei ole vaan mangustiuros.

Vierailija
14/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten mä tapaan naisia jotka ei halua missään tapauksessa ottaa suuhun kalua, koska inhoavat suuseksiä... :( T: m 26 v

Vierailija
15/23 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.. Itse miehenä olen exille sanonut että ei tarvitse keppiä imeskellä, en ole uskonut että joku nainen tekisi sitä itsensä vuoksi, omastamielestäni pelkkä ajatus on viellä aika etova, vaikka siis hirveän hyvään  tuntuista saajalle onkin.

Itse kumminkin ollut kielimies ja on kiihottavaa.,.

Oppia ikä kaikki.näköjään..

Vierailija
16/23 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa nuolla poikkikseni peräaukkoa jonka hän on sheivannut karvattomaksi.

Mireija.

Vierailija
17/23 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen naisystävä laukeaa aina, monesti useasti ottaessaan multa suihin. Ruiskuttaa vielä monesti. Hän myös laukesi mun reaktioon,  kun hän laittoi sormen mun pyllyyn. 

Se taitaa monesti olla mielentilasta kiinni naisella.

Onhan kuulemma miehiä kans jotka laukeavat jo kalsareihin naisen kielisuudelmasta. 

M+50

Vierailija
18/23 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla on useampi kuin yksi suu, on epänormaali, outo.

Vierailija
19/23 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään kaunotar jonka kanssa olen rakastellut ei ole osoittanut/ilmaissut mitään halua antaa päätä.

Vierailija
20/23 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka kiihottuu kovasti kun saa antaa suuseksiä miehelle. Ai että, on se ihanaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi