Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä ystävääni joka elää parisuhteessa eikä halua lainkaan seksiä miehensä kanssa?

Vierailija
29.03.2007 |

Heillä on yli vuoden taukoja, parhaimmillaan seksiä on 2 kertaa vuodessa. :(

mies on mielestäni paitsi hyvännäköinen myös erittäin mukava ja vastuullinen perheenisä. Asumme seinänaapureina joten uskon tuntevani aika hyvin perhettä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietysti väitä, että " kaverina tykkään" .

Vierailija
2/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että seksiasiamme kiinnostaa sinua noin kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei halua seksiä niin eikö hän sitten saa muutenkaan jakaa arkea kenenkään kanssa? Onko sitten velvollinen hoitamaan yksin lapset ja kodin jos ei halua " maksaa seksillä" toisen työpanoksesta? Vai pitäisikö hänen sitten ottaa äitinsä, siskonsa tai veljensä kanssaan asumaan että saisi toisen aikuisen kotiin mutta ei tarvitsisi harrastaa seksiä.

Minäkään en harrasta seksiä mieheni kanssa. Enkä totta tositesti halua harrastaa sitä kenenkään muunkaan kanssa. Pitääkö minun siksi erota? Mistäs sitten saan itselleni lasten- ja kodinhoitajan ilmaiseksi?

Vierailija
4/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joilla sama meininki, omalle kohdalle en voisi moista kuvitella.

En halua olla ilkeä, kukin tyylillään, mutta... Kaiken lisäksi teidän, että

miestä tilanne häiritsee, mutta nainen ' kuvittelee' tai ehkä oikeesti

luulee ettei tilanteessa ole mitään hämminkiä...

Saa soimata ihan rauhassa, toin vain oman ajatukseni.... !

Vierailija
5/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme meininki teillä

Vierailija
6/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä saisin päättää, niin seksiä ei olisi... En vain tunne enää mitään vetoa miestäni kohtaan. " Annan" hänelle toki, ja silloin nautin itsekin hetkisen. Mutta en lainkaan kaipaa seksiä enkä huomaa pitkiä taukoja. Nyt on tainnut olla kuukauden tauko, ja luulen että miestä alkaa kohta jo vaivaamaan. Oma käsi auttaa toki mietsäni, tiedän. Pelkään vaan, että hakee seuraa muualta. Mutta toisaalta jos hakee, niin onko mulla oikeus kieltää? Kun en itse kuitenkaan voi olla aktiivisempi, en voi pakottaa itseäni. Joskus mietin miksi ollaan yhdessä (seksi on miehelle aika tärkeää) mutta meillä menee muuten niin hyvin.

Vierailija
7/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos vaimo on miehen mielestä täysin seksitön tai jopa vastenmielisen näköinen.

Mutta jos mies normaalihaluilla varustettu ja nainen siedettävän näköinen, niin jokin yhtälössä on outoa.

Luulisi että naisenkin tekisi mieli edes kerran kuussa (ovulaatiopäivänä).

Vierailija
8/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitääkö minun siksi erota? Mistäs sitten saan itselleni lasten- ja kodinhoitajan ilmaiseksi?

Vierailija
9/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselläni seksi tuo mielihyvää ja saa unohtamaan monet sellaiset pikkujutut, joista muuten nalkuttaisin miehelle. Seksi saa minussa esiin helliä ajatuksia miestä kohtaan, tekee mieli olla hänelle kiva ja ystävällinen.

Jos emme harrastaisi seksiä, olisin veemäinen, tyytymätön, nalkuttava akka ennenpitkää.

Vierailija
10/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Heillä on yli vuoden taukoja, parhaimmillaan seksiä on 2 kertaa vuodessa. :(

mies on mielestäni paitsi hyvännäköinen myös erittäin mukava ja vastuullinen perheenisä. Asumme seinänaapureina joten uskon tuntevani aika hyvin perhettä.

Muutamaa onnetonta miestä olen jo auttanutkin tässä seksittömässä elämässään, heitä on mm suomi24 täynnä. Ensin harratsetaan kiihkeää seksiä, sitten yhdessä mietitään miksi se hänen vaimonsa ei pidä seksistä kun se on niin mukavaa. Olen sinkku ja saan tehdä mitä haluan, turha tulla moralisoimaan, en vartavasten hae varattuja, heitä vaan on niin paljon onnettomia.

Vierailija
11/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuollaisia suhteita on jos ei seksi huvita se on aviollinen velvollisuus joka täytyy suorittaa siinä missä siivoaminenkin josta kukaan ei erityisesti välitä.

Asennetta täytyy muuttaa jos ei huvita niin muuta se kotityöksi.

Uskon että äijän on pakko käydä vieraissa ei kai kukaan normaali terve mies ole ilman pillua vuositolkulla - ei tarvitsekaan.

Seksi on liiton liima ja osoitus että puolisot haluavat jakaa kaiken keskenään jopa olla " yhtä lihaa" Luojan luomat vietit ja hänen tahtonsa.

Vierailija
12/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei naapurin ukolla ole esim. pieni pippeli, kehno seisokki? Hyi, mikään ei tapa sillein seksihaluja kuin moiset...

Vierailija
13/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos joskus oikeasti tekisi sen toista kuunnelleen niin että olisi kaikilla kivaa. Se on ihanaa!

Vierailija
14/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päästäisin ketään hyväksikäyttämään minua siten? On vähän liian intiimiä toimintaa ajatella kotityönä... EI miehen libido ole yhtään sen kummempi kuin naisenkaan, tämä on kaupunkilegenda. Miesten luoma myytti itselleen ja hyväuskoisille naisilleen, että " saisi" vähän useimmin. Tyyliin " mulla on oikeus olla sulle kiukkuinen, kun sä et koskaan anna" .

Kirjoitit:

Asennetta täytyy muuttaa jos ei huvita niin muuta se kotityöksi.

Vierailija
15/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v oltu naimisissa ja varmaan pisin tauko mitä on seksin harrastamisesta pidetty on 2viikkoa.. mutta sekin synnytyksen jälkeen.

Parhaimmillaan me rakastellaan kerran päivässä.. ennen lasta joskus kaksikin kertaa päivässä. Viiden päivän tauko tuntuu jo pitkältä.

Toki minullakin on kausia/päiviä jolloin ei yhtään huvita, mutta silloinkin haluan tyydyttää mieheni tarpeet, koska saan mielihyvää juuri toiselle antamisesta.

Tietenkin seksistä pidättymiselle voi olla monia hyviä syitä esim. jos mies käyttää henkistä tai fyysistä väkivaltaa tai suhteessa on muita ongelmia ei tietenkään seksi silloin voi maistua. Yksi syy voi olla masennus/mielenterveyteen liittyvät ongelmat ja on aivan ymmärrettävää, ettei silloin seksikään maistu.

Seksittömyys parisuhteessa tuo kyllä ensimmäisenä mieleen sen, ettei suhteessa voi henkinenkään puoli olla kunnossa. Mutta jos suhteessa on kaikki muutoin kunnossa ja molemmat on terveitä niin ei seksille pitäisi olla mitään esteitä. Pidättyminen siinä vaiheessa alkaa menemään jo itsekkyyden puolelle.

Mielestäni nainen, joka pidättäytyy seksistä miehensä kanssa, vain siitä syystä, että itseä ei huvita, saattaa miehensä alttiiksi pettämiselle/aviorikokselle.

Juttu on usein niin, että mitä useammin seksiä harrastaa, sitä useammin sitä kaipaa. Jos ei harrasta niin eihän se kohta huvita enää ollenkaan.

Vierailija
16/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuasien taukoja. Olemme 34-v, eli ei ede ikäloppuja. Ikinä mitään pupuja oltu, mutta nykyään ihan zombeja. Aluksi yritin vietellä, sitten nalkuttaa, nyt en jaksa sitäkään. Olen ilman ja kuollut.

Mies ei käy vieraissa. Viettää aikaansa netina utopalstoilla.

No, samapa tuo. Pianhan tässä ollaan kääkkiä.

Vierailija
17/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö luulet, että parisuhteen ongelmat ratkeaa? Itsekkyydellä ei mitään ratkaista. t.20

Vierailija
18/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisena on hyvin tärkeää, että mieheni osoittaa minulle joka päivä hellyyttä ilman mitään seksuaalista latausta.

Esim. halaillaan ja suukotellaan monta kertaa päivässä, joskus vain istun miehen sylissä tai kainalossa.. jos en saa mieheltäni tällaisia hellyyden ilmauksia niin silloin en ole kovin halukas seksiinkään, koska se voi alkaa tuntua siltä, että mies ei halua koskettaa minua, muulloin kuin seksiä halutessaan.

Miesten pitäisi ymmärtää tämä, että nainen tarvitsee hellyyttä ilman mitään taka-ajatuksia, koska silloin (ainakin minä) tunnen itseni rakastetuksi.

Vierailija
19/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä tiedät, ettei naapurin ukolla ole esim. pieni pippeli, kehno seisokki? Hyi, mikään ei tapa sillein seksihaluja kuin moiset...

Vierailija
20/23 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miesten pitäisi ymmärtää tämä, että nainen tarvitsee hellyyttä ilman mitään taka-ajatuksia, koska silloin (ainakin minä) tunnen itseni rakastetuksi.

ja nainen on myös sitä takaisin. En tarkoita, että seisokki automaattisesti tarkoittaa sitä, että pitää sekstata. Mutta monet naiset kokevat jo pelkän erektion niin uhkaavaksi, että he lentelevät seinille.

Olisi masentavaa jos minun mieheni menisi puihin joka kerta, kun hän hellisi minua ja alapääni kostuisi " sinä et halua ikinä muuta kuin seksiä" .