Viikon helle ja se siitä
Viikonlopusta alkaen on luvassa noin 30 astetta lämmintä. Helteiden mukana voi tulla myös ukkosta. Aurinkoinen sää jatkuu pisimmillään maan keskiosassa.
Pian saapuva hellejakso kestää arviolta viikon, jonka jälkeen palataan takaisin lähtöruutuun eli sateiseen ja koleaan säähän heinäkuun loppupuolella.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ehtii siinä sentään viikon täällä valittaa. Hyvä sekin.
Johan te olette valittaneet täällä jo pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti onkin tuohon ajoitettu reilun viikon kestävä kotimaan matka. Suomi näyttää parhaat puolensa.
Samoin. Perjantaina startti töiden jälkeen asuntovaunun kanssa. Seuraavana viikonloppuna takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Viikon kun on hellettä niin tälläiset viileähköt kesäsäät tuntuu sen jälkeen extrakylmältä.
Jumalauta. Shortseissa ja t-paidassa mennyt joka päivä jo toukokuun alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tulis jo talvi.
Talvi tulee aina mutta kesän kanssa se on ihan fifti - siksiti tuleeko sitä.
Alkaa olemaan arpapeliä, eli ollakko vai eikö olla.
Vierailija kirjoitti:
Arvaapas kenen loma alkaa juurikin kolmen päivän päästä...
"Juurikin" ei ole sana. Se ei tarkoita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti ei kestä sen enempää ja tuskaa tulee sekin viikko olemaan..koska töihinpaluu kutsuu ja olisi kiva nukkuakin öisin että jaksaa töissä..ja ei, kaikilla ei ole ilmanlämpöpumppua ei.
yhyy yhyy helle tulee nyt me kuollaan kaikki apua palokunta yhyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!1
Yhyy yhyy, lämpötila 17 astetta mä JÄÄDYN KUOLIAAKSI!!! Saatanan nössöt.
Kuiva lämpö olisi mukavaa mutta tietenkin se on joku kostea ja hiostava ukkosilmahelle.
Vierailija kirjoitti:
Kuiva lämpö olisi mukavaa mutta tietenkin se on joku kostea ja hiostava ukkosilmahelle.
Tottakai se on, kun tulee Baltiasta päin. Niinkuin heinäkuun helteet yleensä aina on.
Mutta aattele miten hyvä, että tästäkin nyt saa valittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Viikon kestävä helle on loistava juttu! Huonomminkin voisi asiat olla.
Tuleppa minulle työavuksi jos kerran et kuumuutta, paahdetta ja hikoilua pelkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon kun on hellettä niin tälläiset viileähköt kesäsäät tuntuu sen jälkeen extrakylmältä.
Jumalauta. Shortseissa ja t-paidassa mennyt joka päivä jo toukokuun alusta lähtien.
Mulla meni koko viime talvi ilman varsinaisia talvivaatteita.
Onneksi on uudet pimennysverhot ja kunnollinen ilmastointi 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIelestäsi -kin-päätettä ei saa käyttää juuri-sanan kanssa? Entä vasta-sanan? "Vastakin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti ei kestä sen enempää ja tuskaa tulee sekin viikko olemaan..koska töihinpaluu kutsuu ja olisi kiva nukkuakin öisin että jaksaa töissä..ja ei, kaikilla ei ole ilmanlämpöpumppua ei.
yhyy yhyy helle tulee nyt me kuollaan kaikki apua palokunta yhyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!1
Tuo on jokin sairaus. Miten pärjää Suomen talvessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni koko viime talvi ilman varsinaisia talvivaatteita.
Täällä oli joku tyyppi koko talven shortseissa. Ja näyttää nuoret kulkevan ilman toppatakkia vaikka olisi lähemmäs -30, napa paljaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIelestäsi -kin-päätettä ei saa käyttää juuri-sanan kanssa? Entä vasta-sanan? "Vastakin"?
se siitä se siitä se siitä se siitä se siitä......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jokin sairaus. Miten pärjää Suomen talvessa?
Eihän nuo ulisijat pärjääkään. Tekevät kuolemaa jos lämpötila ei ole jatkuvasti yli 25. Saunassakin villasukat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tulis jo talvi.
Talvi tulee aina mutta kesän kanssa se on ihan fifti - siksiti tuleeko sitä.
Eipä ollut viime talvi maan eteläpuoliskolla kummoinenkaan talveksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakin on esine jota käytetään saunassa ruoskimiseen.
Olin raksalla aikoinaan. Ennemmin helteessä kaivoin kuoppaa kuin aidan jalkaa lumipenkasta.