Miksi et omista Labubu-nukkea?
Kommentit (60)
Aasialaiset ne kehtaa rahastaa kaikella. Ei tulisi Suomessa kuuloonkaan että joku vakavasti otettava henkilö kehittelisi jotain Labubuja tai pokemoneja. Rakenna laiva tai paperikone. Ei mitään turhakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pitävät näistä ja jotkut eivät. Miksi tästäkin nyt täytyy tehdä joku ongelma jos itse ei pidä ja olla suunapäänä haukkumassa ja ilkkumassa ihmisille jotka pitävät?
Koska tälläiset ihmiset on aivottomia median ja suuryhtiöiden orjia jotka hyppäisivät vaikka kaivoon jos ne niin käskisivät. Tyhmälle kansalle ruma kallis lelu. Onneksi mä ja mun tuntemat henkilöt ei ole lähtenyt tähänkään markkinakrääsään mukaan. Ja tiktok on näiden se ainoa oikea paikka:D
Tai sitten eivät. Hienoa että koette edes jotenkin olevanne muiden yläpuolella👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pitävät näistä ja jotkut eivät. Miksi tästäkin nyt täytyy tehdä joku ongelma jos itse ei pidä ja olla suunapäänä haukkumassa ja ilkkumassa ihmisille jotka pitävät?
Koska tälläiset ihmiset on aivottomia median ja suuryhtiöiden orjia jotka hyppäisivät vaikka kaivoon jos ne niin käskisivät. Tyhmälle kansalle ruma kallis lelu. Onneksi mä ja mun tuntemat henkilöt ei ole lähtenyt tähänkään markkinakrääsään mukaan. Ja tiktok on näiden se ainoa oikea paikka:D
Tai sitten eivät. Hienoa että koette edes jotenkin olevanne muiden yläpuolella👍🏻
Kiitos,niin olenkin kun en usko sinisilmäisesti kaikkea mitä tiktok ja media syöttää:D ämpärikansa hukkukoot omaan tyhmyyteensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos,niin olenkin kun en usko sinisilmäisesti kaikkea mitä tiktok ja media syöttää:D ämpärikansa hukkukoot omaan tyhmyyteensä
Hienoa👍🏻 Kaikki eivät kuitenkaan omista edes tiktokia vaan ovat muualta sattumalta törmänneet tuohon nukkeen, pitäneet sitä söpönä ja ostaneet esim. yhden joka päätynyt roikkumaan laukkuunsa tmv. ilman sen suurempaa sekoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsee, tulee mieleen ne sellaiset pienet peikkonuket joskus vuosikymmeniä sitten. Tuohan on tosin kopioitu teletapeista vähän hampaita lisätty.
Ja vielä hölmö kansa maksaa noista itsensä kipeiksi siksi koska pienet rupsupetterit ja janitat niiiiin haluaa! Sitten valitetaan ettei varaa ruokaan.
Lol kirppariltakin löytyisi reilusti halvemmalla, mutta porukka ostaa 6-kympillä mieluummin :D
Tuskin menee vuottakaan, kun ollaan myyty jo pois, koska ei ole enää muodissa.
Vierailija kirjoitti:
niin rumia!
Ainakin jos läheltä katsoo
Mikä se on? Ei minulla ollut edes Kaalimaan kakaraa. Barbeja oli ja pari isoa nukkea, ei vauvanukkeja, niitä en halunnut.
Mua vieläkin ahistaa vähän se pieni tyttö, jonka kasvoihin tiktok-mamma iski täysillä raakan kananmunan. Oli haaste.
Onkohan toi nimi väännetty suomesta ja ranskasta? La pu-pu > Labubu
Eikös se joku pupu oo olevinaan, hymy vaan karsea.
Koska en laita rahaa turhanpäiväiseen p*skaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksako Kela nuken köyhille?
Ei maksa.
Mikä se on? Uusi kaalimaan kakara?
Olen yli 50 vuotias ja en seuraa muotia, omat lapsetkin on jo aikuisia ja ostavat itse lelunsa jos niitä haluaa
En omista Labubua, en myöskään Bogg-kassia taikka jättimäistä Stanley-termosmukia, johon on saatavilla oma kantokassi ja kaikenlaisia koristeita. Kiitos YouTube, että tunget näitä naamalleni. Tiedänpähän kiertää ihan h€lv€tin kaukaa.
Ihan oikeasti, mitä v!ttua?
Ymmärtäisin jos ois kohdennettu lapsille 15€. Mutta että aikuisille 60€ krääsää. Wtf.