Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa minkälainen nainen saa sinulta pasmat sekaisin

Vierailija
08.07.2025 |

Minkälainen nainen saa sinut jännittämään kuin pikkupoika?

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big tits, avoin luonne, ymmärtää miehen tarpeen pussien tyhjennykselle.

Vierailija
22/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse. Ei siihen minun tapauksessani oikeasti muuta tarvita. Ja tämä tarina on tosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei sanon nyt ensin että olen tasokas mies, olen melko komea, korkeakoulutettu, 192cm pitkä ja tuloni ovat hyvät.

Minua viehättää kauniit naiset, ihanne mitat saisi olla 165cm ja painoa 55kg. Naisen pitää olla naisellinen eli peppua pitää olla, tissit pitää olla ja naisen pitää osata olla kaunis. Mt ongelmat ehdoton turn off ja naisen pitää olla terve.

Naisen pitäisi olla hiljainen eli sellainen joka ei nalkuta eikä puhu turhia. 

M32

Olet kyllä kuvottava mies. Kyllä sinäkin sen joskus huomaat, että yksin jäit.

Vierailija
24/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hauska ja jollain tapaa erikoinen

Vierailija
25/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut sekoitti täysin nainen joka oli hyvin ujon oloinen, mutta hänestä paljastuikin sitten tosi nopeasti seksistä hyvinkin kiinnostunut ja siihen orientoitunut puoli. Todellinen ristiriita ulkoisen olemuksen, tosin kaunishan hän oli ja ja käyttäytymisen suhteen. Tosin muutkin olivat hänestä kiinnostuneita ja sitten meidän juttumme lopahti.

Tarkoitan siis että en voinut uskoa että mulla kävi niin hyvä mäihä ja jäin hetkeksi epäröimään, niin nainen sitten olikin jo poistunut kuvioista. Ehkä hän tulkitsi epäröinnin kiinnostuksen puutteeksi.

Missä päin tämä?

Vierailija
26/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei sanon nyt ensin että olen tasokas mies, olen melko komea, korkeakoulutettu, 192cm pitkä ja tuloni ovat hyvät.

Minua viehättää kauniit naiset, ihanne mitat saisi olla 165cm ja painoa 55kg. Naisen pitää olla naisellinen eli peppua pitää olla, tissit pitää olla ja naisen pitää osata olla kaunis. Mt ongelmat ehdoton turn off ja naisen pitää olla terve.

M32

Mikä kuvaamassasi naisessa saa sinut päästäsi pyörälle? Ulkonäkö?

Vierailija
27/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pasma?

Vierailija
28/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut sekoitti täysin nainen joka oli hyvin ujon oloinen, mutta hänestä paljastuikin sitten tosi nopeasti seksistä hyvinkin kiinnostunut ja siihen orientoitunut puoli. Todellinen ristiriita ulkoisen olemuksen, tosin kaunishan hän oli ja ja käyttäytymisen suhteen. Tosin muutkin olivat hänestä kiinnostuneita ja sitten meidän juttumme lopahti.

Tarkoitan siis että en voinut uskoa että mulla kävi niin hyvä mäihä ja jäin hetkeksi epäröimään, niin nainen sitten olikin jo poistunut kuvioista. Ehkä hän tulkitsi epäröinnin kiinnostuksen puutteeksi.

Missä päin tämä?

Miksi kysyt? Missä itsellesi kävi näin?

Vierailija
29/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Olet kyllä kuvottava mies. Kyllä sinäkin sen joskus huomaat, että yksin jäit.

Yksin  se on ollut aina ja on jatkosakin. Tuo on tasokasmieshullu. Yksi palstan vakioinkkeleistä, jonka alter ego on tämä "tasokas mies". Tunnistaa aina siitä, että aloittaa viestin kertomalla olevansa tasokas ja sitten luettelee miesten ihannemiehen piirteet.

Vierailija
30/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen johon ihastun palavasti.

Vierailija
31/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pasma?

Sukunimi.

Vierailija
32/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pasma?

Lankaa se on

Vierailija
33/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska

Vierailija
34/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkee kyllä aika selkeästi sen, miksi nuoret naiset eivät enää halua miehiä. Surkuhupaisinta on se, että miehet itse ajavat naiset pois lähettyviltään paljastamalla miesten todelliset ajatukset. Nainen ei kiinnosta, vaan miehen oma muna. 

Totuus on se, että naiset ovat aina tienneet sen, että miehiä kiinnostaa useimmiten vain naisen alapää, muutamia harvoja (ja älykkäitä) miehiä lukuunottamatta. Nyt on  vain niin, että teidän miestenkin olisi aika laskeutua puusta ja  tulla hoitamaan vastuunne jälkeläisistänne. Tai sitten  jälkeläsiä ei enää tule.

Vierailija
35/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-kuviot ja hyvä perse sekä kiva luonne. Rakastuin ja raskastan edelleen 💖

Vierailija
36/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rakastan :)

Vierailija
37/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kauniit silmät. En yleensä katso kehenkään päin, mutta tänään sattumalta yhden naisen kanssa katsottiin toisiamme ohimennen silmiin, niin kyllä oikein piristi loppupäivää, miten olikaan nätit silmät 😊

Vierailija
38/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jännitä naisia. Tässä vähän aikaa sitten yks nainen kutsui luokseen saunomaan. No tiesin kyllä että seksiä se haluaa joten menin naisen luokse ja olin sen luona vuorokauden. Nainen sanoi siellä suoraan että kaipaa seksi ja läheisyyttä ja sanoi että jos minulle ei sovi niin ei se mitään. Sanoin että minä haluan myös joten sitten peuhattiin monta kertaa.

Vierailija
39/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Big tits, avoin luonne, ymmärtää miehen tarpeen pussien tyhjennykselle.

Olet ällöttävä.

Vierailija
40/146 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuo seksi taitaa olla se tärkein juttu. Muuten on ihan sama, mllainen nainen on.