Maksaisitko 120 e kengistä?
Ovat hyvät jalassa ja varmasti laadukkaat. Hinta vaan hirvittää.
Kommentit (31)
Kiitos vastauksista, näinhän se on. Ostan kengät.
ap
Oon maksanut paljon enemmänkin hyvistä. Jalat on tärkeät, ei kannata käyttää huonoja.
Pakkohan se on maksaa kun ei niitä sen halvemmalla saa. Aiemmin ostin kävelykengät prismasta 130e ja nyt niken lenkkarit, suunnilleen 140e. Huonoilla on ikävä ja kova kävellä ja yleensä puristaa yläosasta.
Ostan yleensä tuon hintaisia kenkiä, ja kestävät melko hyvinä päivittäisessä käytössä ehkä 5 vuotta. Mielestäni ei ole kallista. Jos olisi useampi pari käytössä joka vuodenaikaan, niin kengille saisi tosi paljon lisää käyttöikää, kun kengät saisi välillä levätä, ja niitä tulisi varmaan huollettuakin paremmin jos eivät olisi jatkuvasti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Jos istuvat jalkaan ja ovat laadukasta nahkaa niin tuohan on aika normaali hinta hyvistä kengistä. Saattaisin odottaa että liikkeeseen tulisi joku -20% -tarjouskampanja, niin saisi vähän hinnasta pois.
Toki kenkäliikkeissä on joskus alennuksia, niinkuin muuallakin, mutta onko silloin jäljellä enää just sitä ajattelemaansa kenkää, tai tarvitsemaansa kokoa? Hyvien kenkien kohdalla en jää odottelemaan, vaan ostan sen minkä olen hyväksi havainnut. Tingin sitten jostain muusta kuin jalkineista.
Kengät on väärä paikka säästää. Osta jotain muuta halvemmalla mieluummin. Ja nuohan ei ole kalliit vaan normi hintaiset. Jos on paskaa laatua niin kyllä sen tunteekin.
Vierailija kirjoitti:
Ostan yleensä tuon hintaisia kenkiä, ja kestävät melko hyvinä päivittäisessä käytössä ehkä 5 vuotta. Mielestäni ei ole kallista. Jos olisi useampi pari käytössä joka vuodenaikaan, niin kengille saisi tosi paljon lisää käyttöikää, kun kengät saisi välillä levätä, ja niitä tulisi varmaan huollettuakin paremmin jos eivät olisi jatkuvasti käytössä.
Tuon olen tiennyt ja itsekin havainnut, ja vielä töissä ollessani pyrin tuota periaatetta noudattamaan paitsi kenkien, myös farkkujen ja esim. paitojen kohdalla. Kun löytää hyvän, niitä kannattaa ostaa muutama käytettäväksi ja vaikka yksi varalle.
Nyt työttömänä ei vaan enää onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hyvät kengät vähintään satasen maksaa. Ei taida nykyään edes riittää.
Sain kyllä hyvät lenkkarit 40 eurolla. Kumisaappaat saa 70 eurolla, mutta keskimäärin kenkäni maksaa 150€. Selän takia tarkka kengistä.
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin hyvistä kengistä.
Onhan näitä tarjolla kotimaisilta valmistajilta.
Tuon hinnan on saanut maksaa jo iät ja ajat hyvistä kengistä. Itselleni kipuraja on ollut n. 150-160 euroa yhdestä hyvästä kenkäparista.
Olen maksanut enemmänkin. Eihän toi ole vielä hinta eikä mikään.