Miksi puumat ovat kiinnostuneet nuoremmista?
Onko täällä puuumia ja onko teillä erityisempiä syitä miksi olette kiinnostuneet nuoremmista miehistä? Itse olen 26v kundi jaa tämä aihe on alkanut kiinnostamaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kehu mun hauiksia, uuh.
Uu mama.
Rakkaani saanen seuraavaksi ehdottaa nännien imemistä. Lätkäjätkät ei olekaan ennen nähnyt tissejä livenä. Ovat vähän kauhuissaan.
Vierailija kirjoitti:
4/10 tarina Pentti. Kirjoitusvirheet vähän vesitti tunnelmaa. Nauratti tuo virallinen "ehdotan nännien imemistä". Ja nuorten miesten kauhuissaan katsominen. Hauisten kehuminen myös tahatonta komiikkaa.
Sulla ei taida olla kosketuspintaa miesten sukuelimiin jos ennenaikaisen siemensyöksyn jännittäminen on vieras käsite.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4/10 tarina Pentti. Kirjoitusvirheet vähän vesitti tunnelmaa. Nauratti tuo virallinen "ehdotan nännien imemistä". Ja nuorten miesten kauhuissaan katsominen. Hauisten kehuminen myös tahatonta komiikkaa.
Sulla ei taida olla kosketuspintaa miesten sukuelimiin jos ennenaikaisen siemensyöksyn jännittäminen on vieras käsite.
-ohis
Tarinan nuorimies oli "kauhuissaan" kun pelkäsi, mitä täti ajattelee kun näkee miehen seisokin. Ei tuossa mitään siemensyöksyä kuvailtu vaan seisokin häpeämistä.
Mälli lentää jo kosketuksesta, menee monta nallia ja tuntia, että saadaan kalu oikeaan paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Mälli lentää jo kosketuksesta, menee monta nallia ja tuntia, että saadaan kalu oikeaan paikkaan
Jep ja potenssia riittää. Seisoo noiden "harjoitusten" aikana monta tuntia ihan pystyssä vaikka laukeaakin välillä. Spermaa tulee myös vielä ihan selkeitä kekoja vaikka laukeaa viidettä kertaa.
Ymmärrän naisia. Kun olin 25v, pystyin panemaan tarvittaessa 5-6 kertaa päivässä. Kalu kovettui aina hetkessä, ja koska olin todella hoikassa kunnossa, kaluni oli selvästi pidempi ja paksumpi kuin tätä nykyä.
Nykyään riittää 1-2 kertaa viikossa ja toisinaan kalullani on käynnistymisvaikeuksia, kun on ylipainoa ja tulee syötyä jos mitä lääkkeitä.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja potenssia riittää. Seisoo noiden "harjoitusten" aikana monta tuntia ihan pystyssä vaikka laukeaakin välillä. Spermaa tulee myös vielä ihan selkeitä kekoja vaikka laukeaa viidettä kertaa.
Mistä te puhutte? Ootteko ikinä ollut nuorten miesten kanssa. Kyllä se on mun ikäisillä max 2 kertaa peräkkäin ja ei todellakaan seiso monta tuntia putkeen. 5 kertaa on mahdollista päivän aikana, mutta ei noin kun kuvittelette.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oon itte huomannut ovat innokkaita ja aina valmiina. Tollaiselta jo housujen riisuminen kiihottaa kun huohottaa ja siellä ollaan isompiki kulli valmiiksi täysseisokissa. Ainaki he ketä tiedän ovat halukkaita oppimaan naisen tyydyttämistä. Vaikka se eka yhdyntä olisi nopea, riittää kykyjä ja haluja jatkaa heti perään. Kun pääsevät dominoivaan asentoon, villiintyvät ihan totaalisesti, suorastaan himoavat päästä päälle ja nostavat mun kädet mun pään yläpuolelle.. Tää nyt on vaan mun kokemus.
Homoilla meno onkin reippaampaa.
Kehu mun hauiksia, uuh.