Miksi puumat ovat kiinnostuneet nuoremmista?
Onko täällä puuumia ja onko teillä erityisempiä syitä miksi olette kiinnostuneet nuoremmista miehistä? Itse olen 26v kundi jaa tämä aihe on alkanut kiinnostamaan.
Kommentit (30)
Eiköhän se ole se sama mikä kaikissa miehissä ylipäätään kiinnostaa: vaivaa näkevä, taitava, naisensa nautinnon huomioiva ja maksimoiva hyvä rakastaja, sekä hyvä stamina.
Nyt ei tainnut olla ihan aihealueeseen kuuluvat vastaus
Deittisovellukset ovat mahdollistaneet yhteydet tahojen välillä, jotka aiemmin eivät kohdanneet.
Kukas nelikymppinen ei nyt haluaisi kiinnostunutta ja innokasta 15 vuotta nuorempaa hoitamaan hommia?
Jos nuori ja eloisa ihminen saa helpolla "kinttumakiaa", niin keneltä se on pois? Nelikymppiset mammat ovat monesti vielä todella hot. Ja jos nuorella hieman kiire, niin semi-hot on aivan jees, ja valikoimaa riittää.
Tosin, cougar-ilmiö lähti brittilehdistöstä ja kun asiaa pengottiin enemmän, todettiin vain, että se on vähän niin kuin Ruokolahden leijona, mätäkuun keksitty juttu. Sen verran hyvä juttu. että jäi elämään käsitteenä.
Mitä oon itte huomannut ovat innokkaita ja aina valmiina. Tollaiselta jo housujen riisuminen kiihottaa kun huohottaa ja siellä ollaan isompiki kulli valmiiksi täysseisokissa. Ainaki he ketä tiedän ovat halukkaita oppimaan naisen tyydyttämistä. Vaikka se eka yhdyntä olisi nopea, riittää kykyjä ja haluja jatkaa heti perään. Kun pääsevät dominoivaan asentoon, villiintyvät ihan totaalisesti, suorastaan himoavat päästä päälle ja nostavat mun kädet mun pään yläpuolelle.. Tää nyt on vaan mun kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oon itte huomannut ovat innokkaita ja aina valmiina. Tollaiselta jo housujen riisuminen kiihottaa kun huohottaa ja siellä ollaan isompiki kulli valmiiksi täysseisokissa. Ainaki he ketä tiedän ovat halukkaita oppimaan naisen tyydyttämistä. Vaikka se eka yhdyntä olisi nopea, riittää kykyjä ja haluja jatkaa heti perään. Kun pääsevät dominoivaan asentoon, villiintyvät ihan totaalisesti, suorastaan himoavat päästä päälle ja nostavat mun kädet mun pään yläpuolelle.. Tää nyt on vaan mun kokemus.
Pyysikö hän ajokorttiin rahaa?+
Vierailija kirjoitti:
Sä oot se sama housujen riisuja Satu-Seppo, tällä kertaa puuttuu vaan kalun päässä oleva kiimatippa ja timmi kiinteä vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot se sama housujen riisuja Satu-Seppo, tällä kertaa puuttuu vaan kalun päässä oleva kiimatippa ja timmi kiinteä vartalo.
Ihan ookoo tarina, uskottava ja parin ystävättereni kokemusten linjoilla. Miksi ei olisi totta?
Ynnä, siitä puuttuu sun kohteesi yleisimmät ilmaisut, joten eiköhän olisi aika sun ottaa vähän iisimmin ja lakata hukkaamasta kaistaa aaveiden jahtaamiseen. (huom, ei kysymysmerkkiä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ookoo tarina, uskottava ja parin ystävättereni kokemusten linjoilla. Miksi ei olisi totta?
Ynnä, siitä puuttuu sun kohteesi yleisimmät ilmaisut, joten eiköhän ol
Ai nyt vielä "ystävättäretkin" vedetään mukaan. Uskottavuus parani heti. Onko nekin Porvoosta?
Ainakaan Helsingin yöelämässä tuota ei näe puumat parikymppisten kimpussa. Sen sijaan joskus näkee, että 50+ on 35-45 v seurassa.
Niillä on yleensä vankempi seisiö ja jaksavatkin.
Puuma on Amerikassa elävä kissaeläin. Sen levinneisyysalueeseen kuuluu periaatteessa koko Keski- ja Etelä-Amerikka lukuun ottamatta niitä melko laajoja alueita, joilta ihminen on sen hävittänyt.
Tämä ilmiö johtuu naisten hormonimuutoksista, jotka saa jotkut 40+ naiset todella kiimaisiksi. Nuoret miehet ovat aina valmiina ja monet vielä lihaksikkaita ja urheilullisia ja jaksavat hyvin. Kun keski-ikäisillä on lähinnä kokemusta omanikäisistä tai vanhemmista niin vaihtelu virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Niin, laukeamisen jälkeen voi jatkaa työntelyä ja kohta taas seisiö valmis.
Pilu vaan on täynnä mälliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, laukeamisen jälkeen voi jatkaa työntelyä ja kohta taas seisiö valmis.
Pilu vaan on täynnä mälliä
Joo se iso määrä mälliä tahtoo tulla ulos suurin piirtein kaikki kun jatketaan mut ihan sairaan ihanaa. "Seisiö" on kyllä loistava sana... - Catwoman
Koko prosessi on kiihottavampi, kun menee kysymään nuorelta mieheltä onko mekkoni selässä jotain likaa ja käännyn. Nuorukainen siinä katsoo peppuani ihan kuin se olisi jotain kauheaa syntiä ja kurkatessani olan yli ottaa nopeasti katsekontaktin. Seuraavaksi hauiksia kehuessa ovat aivan äimän käkenä, koska tuskin ikäisensä tytöt niitä kovin usein kehuvat. Nopean pöytään taluttamisen jälkeen hivuttaudun syliin ja aloitan hieromaan etumusta. Kauhuissaan katsovat seisokin noustessa, että mitä tuokin ajattelee sanomatta mitään, mutta tunnelma kevenee suutelemalla. Hytissä ovat onnensa huipulla jännityksestä huolimatta, kun ensin lähtee mekko ja sitten liivit. Siinä saa nuori mies ensikosketuksensa tisseihin ja ehdotan nännien imemistä, jonka aikana avaan pojan housut. Vaatteiden tiputtua lattialle on helppo ohjata hellästi kädellä pää jalkojeni väliin niin ymmärtää alkaa nuolemaan ja hyväilemään sormilla. Tulen ensimmäisen kerran ja siirrään pojan selälleen makaan sekä otan kullin suuhun aivan kuin se ei olisi jo kivikova. Tässä kohtaa poika alkaa näyttämään tuskaiselta miettiessään laukeamisen olevan jo lähellä niin lopetan imemisen antaen hetkellisen helpotuksen, mutta suudelman jälkeen nousen ratsaille. Siinä ohjaan käden klitoriksille ja ratsastan vähän aikaa kunnes väistämättä pojan koko keho jäykistää ennen ruiskahdusta. Siitä seuraa jotain pahoittelua aktin lyhyestä kestosta, mutta eihän se haittaa, kun ohjaa tämän nuolemaan pillua. Nuorella pojalla on sen verran hyvä luonne, että nuolee kiltisti useamman orgasmin ja siitä se vehjekin herää. Nousen sen verran istumaan, että saan halattua ja vähän vedettyä eteenpäin samalla kuiskaten korvaan toiveen "pane mua". Poika katsoo vehjettään ja levällään olevaa pilluani, johon sitten saa vehkeensä ohjattua. Toinen kierros kestää huomattavasti kauemmin molempien nautiskellessa ja käytän mahdollisuuden puristaa tämän pakaroita sekä selitellä selkää. Pikkuhiljaa uskaltaa jo enemmän käyttää pillun lihaksia, kun ei ruiskahda aivan heti. Siinä molemmilla hikivirtaa kunnes poika alkaa ääntelemään ja laukeaa taas. Sen jälkeen suutelun kautta otan tämän kainaloon ja nukahdetaan yhdessä.
No mulla (N48) se meni kyllä niin päin, että nuori mies kiinnostui minusta. Istuttiin isossa porukassa iltaa ja hän pokasi minut. Mulla ei tullut mieleenkään yrittää niin nuorta, mutta hän osasi hommansa ja olihan se seksikästä. Päädyttiin panemaan, se yö ja aamullakin vielä, eipä ollut tyypillä erektio-ongelmia eikä jaksamisvaikeuksia 😀 Hän oli 26v. Tekisin toistekin, mutta VAIN jos nuori mies lähestyy ensin minua. En ikipäivänä yrittäisi ekana.
Vierailija kirjoitti:
Koko prosessi on kiihottavampi, kun menee kysymään nuorelta mieheltä onko mekkoni selässä jotain likaa ja käännyn. Nuorukainen siinä katsoo peppuani ihan kuin se olisi jotain kauheaa syntiä ja kurkatessani olan yli ottaa nopeasti katsekontaktin. Seuraavaksi hauiksia kehuessa ovat aivan äimän käkenä, koska tuskin ikäisensä tytöt niitä kovin usein kehuvat. Nopean pöytään taluttamisen jälkeen hivuttaudun syliin ja aloitan hieromaan etumusta. Kauhuissaan katsovat seisokin noustessa, että mitä tuokin ajattelee sanomatta mitään, mutta tunnelma kevenee suutelemalla. Hytissä ovat onnensa huipulla jännityksestä huolimatta, kun ensin lähtee mekko ja sitten liivit. Siinä saa nuori mies ensikosketuksensa tisseihin ja ehdotan nännien imemistä, jonka aikana avaan pojan housut. Vaatteiden tiputtua lattialle on helppo ohjata hellästi kädellä pää jalkojeni väliin niin ymmärtää alkaa nuolemaan ja hyväilemään sormilla. Tulen ensimmäisen kerran ja siirrään
4/10 tarina Pentti. Kirjoitusvirheet vähän vesitti tunnelmaa. Nauratti tuo virallinen "ehdotan nännien imemistä". Ja nuorten miesten kauhuissaan katsominen. Hauisten kehuminen myös tahatonta komiikkaa.
Täällä on vain katkeria, ilman pillua jääneitä setiä.