Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaisia ruokia syöt mielelläsi, joita moni inhoaa?

Vierailija
08.07.2025 |

Täällä kun on se ketju, jossa kerrotaan omasta inhokkiruokien päivästä, niin kysytäänpä toiseen suuntaan: Mitkä sellaiset ruoat sinulle maistuvat kohtuuhyvin tai erittäin hyvin, joita suuri osa muusta aikuisväestöstä tuntuu avoimesti inhoavan? Siis ei mitään syön pakon edestä vaan ihan mielelläsi nassuttelet?

Mitä ikäluokkaa olet ja asutko maalla vai kaupungissa?

Minä syön tosi mielelläni kaikenlaisia ihmisten inhoamia mereneläviä eli graavilohta ja -siikaa, savukalaa, sillejä, mätiä, simpukoita, katkarapuja, rapuja. Oikeastaan ainut kala, mistä en välitä, on anjovis, mutta sekin johtuu siitä sen mausteliemestä.

Sushi on tosi hyvää, ostan mielelläni kaupasta kotiinkin. Merileväsalaattia vielä kylkeen.

Monet sienet on hyviä ihan vaikka pannulla paistettuina tai kastikkeen joukossa.

Olen syönyt etanoita useita kertoja ihan pakottamatta ja vapaaehtoisesti. En pidä suurena herkkuna, mutta ihan mielenkiintoista askartelua samalla tavalla kuin ravut.

Veriruoista tykkään mustastamakkarasta ja veriletuista oikein rapeaksi uunissa lämmitettyinä ja puolukkahillon kera. (Muita veriruokia en kyllä syö.)

Sipulia ja valkosipulia laitan mielelläni ruokaan oikein reippaasti. 

Kaaliruoat maistuvat oikein hyvin, myös eineskaalilaatikko.

Jauhemaksapihvit ja maksalaatikko rusinoilla on hyviä.

Siitä toisesta ketjusta minulle yllättäen selvisi, että jostain syystä moni inhoaa teetä. Minä en: Juon teetä monta mukia päivässä ja mielellään vielä sellaista voimakasta mustaa pussiteetä, jota haudutan yliaikaa. En laita maitoa enkä sokeriakaan siihen. (Sen sijaan kahvia inhoan.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen itse keski-ikäinen nainen, asun kaupungissa.

Vierailija
2/8 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä mä tiedän mitä muut inhoaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessasi luettelit jo kaiken mahdollisen joten ei lisättävää. 

Vierailija
4/8 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaviillokki mustaherukkahillon kanssa on tosi hyvää. Ja hyvin tehty ylikypsä tilliliha myös.

Olen viisikymppinen ja asun kaupungissa. Ympäristöni mielestä suurin osa aapeen mainitsemista ruoista on hyviå.

Vierailija
5/8 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä mä tiedän mitä muut inhoaa

Ihmiset kertovat monesti tutuilleen. Varsinkin sipuli, silli ja sushi tuntuu olevan monelle inhokkeja.

Vierailija
6/8 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen kohtaan "nassuttelet".

Vierailija
7/8 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin lukemisen kohtaan "nassuttelet".

Onnistuin siis ärsyttämään sinua tarkoituksellisella tyylivalinnallani. Tämä lämmittää entistä Kielikellon kestotilaajan mieltä.

Vierailija
8/8 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lihasta, kulutusmaidosta ja kirnuvoista.