Miksi naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen?
Eikö se ole teistä outoa että myös esim pullukat tai muuten vain ne ei kauneimmat naiset haluaa alfan?
Miksi naisille ei kelpaa tavallisen näköinen mies joka tekee tavallista työtä?
Kommentit (46)
Eivät halua.
Mene Prismaan katsomaan. Tai töihin!
Ihan tavallisilla, ystävällisillä ja hyväkäytöksisillä miehillä on vaimot. Ulkonäöstä viis.
Vierailija kirjoitti:
Incelin vakioulina 🥱🥱🥱
Incelin vastakohdan sillinhajuinen argumentti.
Huomenta, toivottavasti näit kauniita unia.
Olisiko uuden päivän kunniaksi syytä vaihtaa levyä?
En minäkään kelpaa vaikka suht komea olen.
Naiset on jänniä otuksia. Naiset ei ymmärrä mikä on tavallinen mies, naiset luulee että miehet ovat sellaisia millisia miehet on rakkaushömppäelokuvissa.
Vaikka nainen olisi lihavempi kun mies. Silti ei kelpaa laihempi mies. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelin vakioulina 🥱🥱🥱
Sä et edes tiedä mille pillu haisee ja kuvittelet sen takia sillivitsit todeksi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelin vakioulina 🥱🥱🥱
Sä et edes tiedä mille pillu haisee ja kuvittelet sen takia sillivitsit todeksi 🤣
Panokerroilla painoarvoa kommentointiin!
Miehenä ärsyttää myös se että en voi saada naista joka on samaa tasoa kuin minä. Miksi minun pitäisi pariutia alaspäin? Jos en pariudu alaspäin niin sitten jään ikisinkuksi. Naiset pariutuu aina ylöspäin ja se on miesten alistamista.
Missä on tasa-arvo?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ärsyttää myös se että en voi saada naista joka on samaa tasoa kuin minä. Miksi minun pitäisi pariutia alaspäin? Jos en pariudu alaspäin niin sitten jään ikisinkuksi. Naiset pariutuu aina ylöspäin ja se on miesten alistamista.
Missä on tasa-arvo?
En itsekkään sitä ymmärrä..monet naiset on kyllä rumia ja lihavia
Vierailija kirjoitti:
Missä on tasa-arvo?
Sun ongelma on se, että sä et ole seksikäs. Naiset haluaa pariutua sellaisen miehen kanssa, joka saa niillä pikkarit pyörimään jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on tasa-arvo?
Sun ongelma on se, että sä et ole seksikäs. Naiset haluaa pariutua sellaisen miehen kanssa, joka saa niillä pikkarit pyörimään jaloissa.
Miksi naiset kokee kemiaa vain koulutettujen komistusten kanssa? Jos mies on 170cm niin naiset ei koe kemiaa mutta jos mies on 190cm niin naiset kokee kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on tasa-arvo?
Miksi naiset kokee kemiaa vain koulutettujen komistusten kanssa? Jos mies on 170cm niin naiset ei koe kemiaa mutta jos mies on 190cm niin naiset kokee kemiaa.
Koska olemme koulutettuja itsekin.
Pituus ei vaikuta.
Katsokaa miten karjan jalostusta tehdään. Ne on ne samat kantakirjasonnit joita käytetään siitoksissa. Helppo tapa saada maksimaalisen hyvää jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasona.
M29
Emme yliarvioi. Te miehet olette vain turhan helppoja. :)
Incelin vakioulina 🥱🥱🥱