Käytkö suihkussa muita (vieraita) ihmisiä varten?
Olen vähän hämmästynyt siitä, että jotkut kertovat, ettei ole tarvetta käydä suihkussa, kun tekee etätöitä/lomailee tms. Kuinka yleistä tuo siis on?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin käyn suihkussa muita varten. Ei minua haittaa haista pahalta ja näyttää rumalta yksinäni. Ehkä viikon jälkeen tulee sellainen niljakas olo, että täytyy ihan itseä varten mennä suihkuun :D
Tätä just en tajua miten joku ei huolehdi puhtaudestaan ilman sosiaalista painetta. Mä käyn suihkussa joka aamu vaikka en edes puhuisi kenellekään mitään koko päivänä. Itseään täytyy sen verran arvostaa, että pitää itsensä pestynä, asiallisesti vaatettuna, syötettynä ja juotettuna.
Ap
Aika harvan pitää oikeasti käydä joka päivä suihkussa, ellei sitten hikoile ihan älyttömästi.
Ihan jokaisen tulisi käydä suihkussa päivittäin.
Entinen työkaverini kävi työviikolla vain tiistaisin ja torstaisin. Arvatkaa mistä tiesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin käyn suihkussa muita varten. Ei minua haittaa haista pahalta ja näyttää rumalta yksinäni. Ehkä viikon jälkeen tulee sellainen niljakas olo, että täytyy ihan itseä varten mennä suihkuun :D
Tätä just en tajua miten joku ei huolehdi puhtaudestaan ilman sosiaalista painetta. Mä käyn suihkussa joka aamu vaikka en edes puhuisi kenellekään mitään koko päivänä. Itseään täytyy sen verran arvostaa, että pitää itsensä pestynä, asiallisesti vaatettuna, syötettynä ja juotettuna.
Ap
Aika harvan pitää oikeasti käydä joka päivä suihkussa, ellei sitten hikoile ihan älyttömästi.
Ihan jokaisen tulisi käydä suihkussa päivittäin.
Entinen työkaverini kävi työviikolla vain tiistaisin j
Mutta miksi? Varsinkin jos olen koko päivän sisällä yksin?
Päivittäinen peseytyminen on hampaat ja alapään huuhtelu on tarpeen,
muuten on turhuutta hangata ihoaan joka päivä.
Minä olen niin tehnyt ja nyt iäkkäänä jo kärsin erittäin rypistyneestä ihosta,
koska olen aina myös sivellyt ihooni kosteusvoiteita, eli on tullut hangattua
ihoa eestaas liikaa. Tämä opiksi teille nuoret, totuttakaa ihonne luonnolliseen,
eli kohtuus kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko masentunut? Kuulostaa, että sun itsearvostus on varsin matalalla. En itsekään viitsi meikata jos olen kotosalla, mutta perushygienia on kyllä semmoinen mistä en luistaisi mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
ihoa eestaas liikaa. Tämä opiksi teille nuoret, totuttakaa ihonne luonnolliseen,
eli kohtuus kaikessa.
Ihon rypistyminen iän myötä on luonnollinen prosessi, johon vaikuttavat monet asiat, kuten perimä, aurinkoaltistus, ravinto ja hormonitoiminta. Ei ole tutkimusnäyttöä siitä, että pelkkä peseytyminen ja kosteusvoiteiden käyttö aiheuttaisi ennenaikaista ryppyisyyttä itse asiassa kosteutettu iho säilyttää kimmoisuutensa usein paremmin kuin täysin hoitamaton.
Vierailija kirjoitti:
eli kohtuus kaikessa.
Minkä ihmeen takia olet hangannut ihoa?
No pitäähän se pillu olla puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos nyt tälle linjalle lähdetään, niin ei kenenkään oikeasti tarvitsisi käydä suihkussa koskaan. Ihmiset on pär
Mä muistelen kanssa, että ihan alkuperäinen syy historiassa parfyymien ja puuterien käyttöön oli tämä. En ole aivan varma, älkää kivittäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ihme aihe? Jostain jo poistetusta ketjusta luin kuinka useampikin kertoi pyörivänsä kotona hienhajussa ja rasvaisissa hiuksissa.
Ap
Tuon hajun luulisi jo tarttuvan asuin huoneistoon. Varsinkin jos on jotain tapetteja.
Taitaisi kulkeutua rappukäytäväänkin.
Käyn joka ilta suihkussa, mutta osa on aamu suihkuttajia niin eivät välttämättä käy jos eivät mihinkään kotoaan lähde. Atooppinen iho on ilman joka päivästä suihkua heti ihottumassa, pakko siis käydä voisin muuten jättää välistä