Voiko 8v tyttö mennä iskän kanssa miestenpuolelle uimahallissa?
Tyttö on erityislapsi eikä välttämättä pärjää yksin naistenpuolella vielä.
Kommentit (50)
Meillä 7-vuotias poika tulee vielä naisten puolelle ja varmasti tulee vielä vuoden päästäkin. En luota että pärjää yksin miesten puolella, olen yh enkä saa ketään pojan kaveriksi miesten puolelle.
Poika on ikäistään pienikokoisempi eikä vielä ole tullut mitään sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 7-vuotias poika tulee vielä naisten puolelle ja varmasti tulee vielä vuoden päästäkin. En luota että pärjää yksin miesten puolella, olen yh enkä saa ketään pojan kaveriksi miesten puolelle.
Oletteko kysyneet uimahallista miespuolista saattajaa?
Vierailija kirjoitti:
Itsekästä touhua.
No voi voi tuleeko itku jos äiti ei ole pukkariin viemässä?
Jei vaikka mun äidillä ei ole ollut ongelmia esiintyä uikkareissa ja ihan tavallisesti tykkää uida niin ei kyllä ollut ongelmia mennä pukkariin yksin ja jopa uimaan vaikka 8-vuotiaana ilman äitiä tai iskää.
Mites muuten vain erään äidin uimahalli käymättömyys oli tapetilla?
Tietenkin voi. Olisi älytöntä, ettei tämän takia voisi käydä uimahallissa.
taas tämä sama trollialoitus... huoh
Miksi Sanoma oy sallii pedarin palstalla mellastamisen ja spämmäämisen? Kysynpähän vaan....
Kyllä oikein mielellään juuri tuon ikäiset ja vähän vanhemmat tyttölapset tulla meidän miesten silmäruoaksi miesten puolelle uimahallissa.
7-vuotiaat ja sitä vanhemmat oman sukupuolensa mukaiselle puolelle. Ja tämä koskee kaikkia. Ei poikkeuksia edes neuroepätyypillisille. Ja kahdeksanvuotias osaa kyllä mennä yksin. Osaa myös kysyä apua tarvittaessa.
Jos perheestä tai lähipiiristä ei löydy sopivaa lapsen kanssa samaa sukupuolta olevaa, niin sitten voi hakea avustajaa. Tai ottaa esim lapsen kaverin mukaan, jolloin kahdestaan opettelevat ja tukevat toisiaan. Joskus jopa lapsen kaverin vanhempi voi tulla mukaan ja olla samaa sukupuolta lasten kanssa. Hiljaiseen aikaan voi myös kysyä, jos uimahallin työntekijä voisi auttaa. Keinoja löytyy. Jos ei muuten, niin ekan luokan koulu-uintien jäkeen hän varmasti osaa toimia pukuhuoneessa ja pesutiloissa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai, jos on pakko.
Ei voi. Yli 7-vuotiaat menevät oman sukupuolen mukaiseen pukuhuoneeseen.
Ei voi. Ikäraja on 7. Tässä on kyse myös poikien intimiteetistä. Ei kouluikäisen lapsen tarvitse kohdata vastakkaista sukupuolta nakuna pesutiloissa. Miettikää nyt, jos on vaikka luokkakaveri yms. Ihan samalla tavalla kuin jotkut sekopäämammat ei tajua, että niiden kouluikäistä poikaa ei viedä naisten puolelle. Perustelevat, että ei se mitään naisia siellä tiiraa yms. No, ei tiiraa. Mutta miettikää, jos siellä on vaikka luokkakaverityttö. Haluaako se esiintyä alasti luokkakaveripojan edessä? Kannattaa jättää uimahalli väliin, jos lapsi on kouluiässä niin tumpelo, ettei osaa peseytyä itse ja tulla uikkareissa hallin puolelle odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet todella itsekäs ihminen .Tämä on todella ikävää niille tytöille siellä naisten puolella. Kyllä varmasti lapsesi pärjää. Ja jos ei, niin tulee keksiä muita keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi. Olisi älytöntä, ettei tämän takia voisi käydä uimahallissa.
Ei voi. 7-vuotiaasta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa tulla. Saman ikäisillä tytöillä on oikeus olla siellä ilman saman ikäisten poikien läsnäoloa. Miten ihmeessä poikasi edes suostuu? Meillä jo 4-vuotiaana totesi, ettei naisten vessoissa käy ja meni yksin miesten vessaan. Mä siinä sitten oven takana odottelin. Käytti välillä myös invavessaa. Mutta ei todellakaan halunnut naisten vessaan. Eikä puhettakaan, että olisi edes eskari-iässä enää halunnut edes naisten puolelle. Hänhän oli poika ja pojat on toisella puolella.
Kyllä kai, jos on pakko.