Olen kirjolla, kysy mitä vaan
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Miten tilaat Subway-leivän?
En ole ikinä käynyt Subwayssa, joten en tilaa sitä leipää. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Uituttaako?
? -Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä sait diagnoosin?
21-vuotiaana. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tämän aloituksen?
Koska minulla oli tylsää. -Ap
Mikä on paras bussi? Entäpä paras esisokraattinen luonnonfilosofi?
Vierailija kirjoitti:
Opiskeletko? Käytkö töissä?
Opiskelen tällä hetkellä. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet tarpeelliseksi puhua itsestäsi ja muotidiagnoosistasi? Joka toinen tuntuu jo olevan kirjolla. Onko sinulla sattumoisin myös toinen muotidiagnooseista, adhd?
"Muotidiagnoosi" Tosi muodikasta ja trendikästä. Kärsin jo lapsuudestani asti yksinäisyydestä, koska olin muiden mielestä liian outo, ärsyttävä, tai jopa vanhempieni mielestä pikkuvanha. Onko muodikasta hermostua pienimmästäkin asiasta ja vaikuttaa mahdolliselle uudelle tuttavuudelle ihan friikiltä? Saanen kysyä jotain. Mitä tapahtui esimerkiksi vasenkätisille, kun heitä ei pidetty paholaisina ja pakotettu käyttämään oikeaa kättä? Heidän määränsä kasvoi huomattavasti. Entäs seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt? Heitäkin on nyt paljon enemmän, koska heitä ei enää vangita tai tapeta suurimmassa osaa maailmasta. Sama on tapahtunut kirjolla oleville ihmisille. Kun meitä ei enää heitetä mielisairaaloihin tai leikellä, totta kai meitä näkyy enemmän. -Ap
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mikä on 0/5? -Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras bussi? Entäpä paras esisokraattinen luonnonfilosofi?
En tiedä paljoa busseista, mutta ehkä se stereotyyppinen kaksikerroksinen? Ne mitä esimerkiksi Lontoossa on. En valitettavasti tiedä ketään esisokraattisia luonnonfilosofeja. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Mites seksielämä?
Olematon. -Ap
Hienoo! Ootte ihan symppiksii. Ainaki monet, jotka tunnen. Säkin kasvat ja kehityt vielä vaikka miksi ja vaikka miten vaativiin tehtäviin työelämässä. Löydät sen oikean ja perustat perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tilaat Subway-leivän?
En ole ikinä käynyt Subwayssa, joten en tilaa sitä leipää. -Ap
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Hienoo! Ootte ihan symppiksii. Ainaki monet, jotka tunnen. Säkin kasvat ja kehityt vielä vaikka miksi ja vaikka miten vaativiin tehtäviin työelämässä. Löydät sen oikean ja perustat perheen.
Varmaan. En nyt tiedä perheestä, lapsia en ainakaan hanki. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä opiskelet?
Median, musiikin ja taiteen tutkimusta. -Ap
Tulisi ymmärtää että normaaliuden ja outouden raja on häilyvä. Miksi joku on oudompi kuin joku toinen? Kunhan ei tee mitään laitonta eikä loukkaa toisia, niin jokainen saa olla just sellainen kuin on. Kaikkea hyvää sinulle ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Kirjurinluodolla. Kysy mitä vaan.
Millanen ilma? Onko sauna päällä? Onko kaljaa?
Kirjurin sauna on vasta rakenteilla. Ehkä ensi kesänä.
Pilvistä ja koleaa on. Ei uskoisi, että on 7. heinäkuuta.
Ei o kaliaa.
-pelle hermanni
En nyt niinkään, vaatteeni ovat enimmäkseen mustia. -Ap