Naisystävä lepertelee ja puhuu babytalkia
Oon 25v mies ja oon nyt muutaman kuukauden seurustellut 30-vuotiaan naisen kanssa. Meillä menee muuten tosi hyvin hän on fiksu, hauska ja itsevarma mutta yksi juttu hämmentää mua, ja haluan kuulla muiden näkemyksiä.
Hän nimittäin alkaa välillä puhua mulle ihan vauvakielellä. Siis oikeasti lepertelee, lässyttää ja käyttää sellasta ääntä kuin puhuisi taaperolle. Tämä tapahtuu erityisesti intiimeissä tai hellissä hetkissä.
Aluksi olin ihan että mitä ihmettä tapahtuu, mutta nyt kun tätä on jatkunut jonkin aikaa en tiedä. Tavallaan se on tosi outoa, mutta tavallaan myös aika kiehtovaa? Siinä on jotain sellaista hoivaavaa tai alistavaa tai en mä tiedä mitä jotain sellaista mitä en osannut kaivata ennen kuin sitä alkoi tapahtua. Ja nyt melkeinpä pidän siitä
Onko kukaan muu kokenut tällaista? Onko tämä joku roolileikin muoto vai vaan hänen tapansa näyttää kiintymystä? Pitäisikö mun sanoa tästä, vai onko tää vaan yksi erikoisuus muiden joukossa? Ja vähän huolestuttaa meneekö tää ajan saatossa pidemmälle.
Tein uuden keksustelun kun eka trollattiin pilalle
Kommentit (76)
Hei ja kiitos kaikille vastauksista niistä oli oikeasti tosi paljon apua. Uskalsin lopulta ottaa aiheen puheeksi mun kumppanin kanssa tänään, ja se meni yllättävän hyvin.
Hän myönsi aika suoraan, että hänellä on vähän "mommy"-taipumuksia ja että ajatus hellimisestä ja hoivaamisesta kiehtoo häntä. Että se on hänelle tapa osoittaa rakkautta ja myös leikkiä jonkin verran vallalla ja rooleilla. Ei kuulemma mitään mitä pitäisi ottaa liian vakavasti tai viedä äärimmäisyyksiin (ainakaan ellei halua), mutta hän tykkää siitä asetelmasta, jossa saa olla se huolehtiva ja minä se, josta pidetään huolta.
Tavallaan se tuntuu vieraalta ja vähän noloa edes ajatella, mutta samalla huomaan, että ajatus kiehtoo enemmän kuin uskalsin itselleni myöntää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että tuon aloituksen on kirjoittanut nainen, joka esiintyy miehenä?
Miksi koet niin, kyllä täällä ihan mies kirjoittelee...Tää on toki aika naispainottunut palsta, mutta kirjoitin tänne koska etsin ehkä nimenomaan naisnäkökulmaa asiaan
-ap
En lukenut ketjua, mutta tuollainen liittyy ainakin epävakaaseen persoonallisuushäiriöön. Onko peto sängyssä?
Myös joku muu lapsuustrauma voi saada tuon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua, mutta tuollainen liittyy ainakin epävakaaseen persoonallisuushäiriöön. Onko peto sängyssä?
Ei vaikuta kyllä mitenkään epävakaalta persoonalta. On todella hyvä sängyssä kyllä.
-ap
No mutta hei, ihan mahtavaa, jos mommy ja mommystä tykkäävä ovat löytäneet toisensa! :) On oikeasti tosi positiivinen asia, kun seksimieltymykset ja fetissit menevät yksiin kumppanin kanssa. Onnea uuden seksuaalisen puolen etsintään, ap!
Vierailija kirjoitti:
Hei ja kiitos kaikille vastauksista niistä oli oikeasti tosi paljon apua. Uskalsin lopulta ottaa aiheen puheeksi mun kumppanin kanssa tänään, ja se meni yllättävän hyvin.
Hän myönsi aika suoraan, että hänellä on vähän "mommy"-taipumuksia ja että ajatus hellimisestä ja hoivaamisesta kiehtoo häntä. Että se on hänelle tapa osoittaa rakkautta ja myös leikkiä jonkin verran vallalla ja rooleilla. Ei kuulemma mitään mitä pitäisi ottaa liian vakavasti tai viedä äärimmäisyyksiin (ainakaan ellei halua), mutta hän tykkää siitä asetelmasta, jossa saa olla se huolehtiva ja minä se, josta pidetään huolta.
Tavallaan se tuntuu vieraalta ja vähän noloa edes ajatella, mutta samalla huomaan, että ajatus kiehtoo enemmän kuin uskalsin itselleni myöntää.
-ap
Hienoa että puhuitte :) Kertoiko hän kuinka pitkälle haluaisi noissa mommy-jutuissa mennä?
Joo, me puhuttiin siitäkin vähän, että mitä kaikkea tämä "mommy-juttu" hänelle tarkoittaa ja miten pitkälle hän sen näkisi menevän. Hän sanoi, että tällä hetkellä hänelle riittää se, että saa välillä helliä ja puhua mulle kuin pikkuiselle sellaista pehmeää hoivaa ja läheisyyttä, ei mitään pakottavaa tai "kokonaista roolia" ainakaan nyt.
Mutta hän myönsi myös, että ajatuksen tasolla häntä kiehtoo ajatus siitä, että mentäisiin joskus pidemmällekin, jos se tuntuisi molemmista luontevalta. Mulle se tuli vähän puskista, mutta en myöskään säikähtänyt. En sano että olisin valmis mihinkään kovin pitkälle juuri nyt, mutta en voi myöskään kieltää etteikö se herättäisi jonkinlaista uteliaisuutta. Ehkä se johtuu siitä, että koko tämä asetelma on mulle uusi, ja koen olevani avoin tutkimaan, kunhan kaikki tapahtuu omassa tahdissa ja hyvässä hengessä. Eli asia jäi tavallaan avoimeksi mitään ei päätetty, mutta ei myöskään suljettu pois.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hänen pieni naperoisensa ja seuraavaksi sinulle puetaan vaippa, mihin saat pisutella ja mami pesee kikulin ja pepun ja sen jälkeen ottaa kikulin suukkiin :)
🤣🤣ap vain tykkäisi, aistin, että tyyppi on ihan mielissään tuosta hoivaamisesta, ei vain kehtaa sanoa.
No niin oikeassa olit, ap on jo myöntänyt asian
Vierailija kirjoitti:
Naisella on selvästi projektina tehdä sinusta vähitellen oma pikkuisensa. Hyvin on ainakin alku onnistunut
.
Tää on oikeesti aika hot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta kyllä mitenkään epävakaalta persoonalta. On todella hyvä sängyssä kyllä.
-ap
Kauanko olette olleet yhdessä? Onko vielä alun fantasia? JOS hän myöhemmin flippaa täysin, kun kokee sinun jotenkin hylänneen hänet tai epäilee rakastatko, juokse kovaa.
Vaatiiko sängyssä itse mitään vai antaako kaiken ja kun haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kauanko olette olleet yhdessä? Onko vielä alun fantasia? JOS hän myöhemmin flippaa täysin, kun kokee sinun jotenkin hylänneen hänet tai epäilee rakastatko, juokse kovaa.
No vajaa 4 kk ollaan oltu yhdessä. Meillä on hyvää seksiä, hän on useammin siinä aloitteellinen kuin minä. En nyt sanoisi että kumpikaan sängyssä mitään vaatisi mutta seksi toimii molemmin puolin hyvin niinkuin muukin suhde. Tuota lepertelyä on sängyssäkin jonkun verran mukana, mutta se on selkeästi hänen juttunsa.
-ap
Eli aloittaja on valmis elämään pikkulapsena saadakseen hyvää seksiä??
Seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsena, joten taantuu siihen ikään milloin hyväksikäyttö on tapahtunut seksuaalisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli aloittaja on valmis elämään pikkulapsena saadakseen hyvää seksiä??
Olen valmis kokeilemaan uusia juttuja jotka ovat rakkaalleni tärkeitä. Toki arvostan myös hyvää seksiä, mutta se ei ole tässä suhteessa kaikkein tärkeintä. Ja kuten sanoin, tuo hellyys ja lepertely ovat alkaneet koko ajan enemmän kiehtomaan minuakin. Jos se on toiselle tärkeää, miksei sitä joskus voisi mennä pidemmällekin...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsena, joten taantuu siihen ikään milloin hyväksikäyttö on tapahtunut seksuaalisissa tilanteissa.
Höpö höpö. EI kaikki "outo" aina johdu lapsuuden traumoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
No vajaa 4 kk ollaan oltu yhdessä. Meillä on hyvää seksiä, hän on useammin siinä aloitteellinen kuin minä. En nyt sanoisi että kumpikaan sängyssä mitään vaatisi mutta seksi toimii molemmin puolin
Muista tämä, jos helvetti alkaa. Epävakaa on yhtä tuhoava kumppani kuin narsisti. Monen miehen mielestä epävakaa nainen on vielä pahempi. Ja suhteen alussa on täydellinen fantasiavaihe. On löydetty kuin ihmeenä juuri oikea ihminen, jonka kanssa on mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsee rohkaisua. Paljon. Aktivisuutta, läheisyyttä, viettelyä mieheltä.
Taustalla on trauma. Dissosioituu lapsenomaiseksi suurten rakkauden tunteiden myötä.
Ei yhdistä rakkautta ja seksuaalisuutta. Ei uskalla päästää itseään valloilleen js olla ronskisti estottomasti pervosti nainen. Oikeasti onkin tooodella seksuaalinen.
Normaalia nartulle hakea hyysättävää.
Miten musta tuntuu, että tuon aloituksen on kirjoittanut nainen, joka esiintyy miehenä?