Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä lepertelee ja puhuu babytalkia

Vierailija
07.07.2025 |

Oon 25v mies ja oon nyt muutaman kuukauden seurustellut 30-vuotiaan naisen kanssa. Meillä menee muuten tosi hyvin hän on fiksu, hauska ja itsevarma mutta yksi juttu hämmentää mua, ja haluan kuulla muiden näkemyksiä.

Hän nimittäin alkaa välillä puhua mulle ihan vauvakielellä. Siis oikeasti lepertelee, lässyttää ja käyttää sellasta ääntä kuin puhuisi taaperolle. Tämä tapahtuu erityisesti intiimeissä tai hellissä hetkissä.

Aluksi olin ihan että mitä ihmettä tapahtuu, mutta nyt kun tätä on jatkunut jonkin aikaa en tiedä. Tavallaan se on tosi outoa, mutta tavallaan myös aika kiehtovaa? Siinä on jotain sellaista hoivaavaa tai alistavaa tai en mä tiedä mitä jotain sellaista mitä en osannut kaivata ennen kuin sitä alkoi tapahtua. Ja nyt melkeinpä pidän siitä

Onko kukaan muu kokenut tällaista? Onko tämä joku roolileikin muoto vai vaan hänen tapansa näyttää kiintymystä? Pitäisikö mun sanoa tästä, vai onko tää vaan yksi erikoisuus muiden joukossa? Ja vähän huolestuttaa meneekö tää ajan saatossa pidemmälle.

Tein uuden keksustelun kun eka trollattiin pilalle 

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vähän selvää noista mommy-jutuista ja keskustelen tästä kunnolla kumppanini kanssa. Kiitos kaikille jotka ovat vastanneet asiallisesti

Ap

Vierailija
22/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin ajan päästä et enää huomaa sitä.Aivot tottuu kun sama tapahtuu säännöllisesti.

``Kokemusasiantuntija``

Näinhän se menee, ja sitten aloittajasta tehdään askel kerrallaan aina vaan enemmän vauva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee samaa ja en tykkää.

Vierailija
24/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lepertelee tuntemattomatkin ihmiset, olen lyhyt ja naamasta ilm. viattoman ressukan näköinen. Sitten säikähtävät kun alan puhumaan ja ääneni on sellainen matala "ison" ihmisen ääni.

Vierailija
25/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautit kun "isi" puhuu pehmeästi ja vie sormen pimpillesi :)

Vierailija
26/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko runttasit kakkoseen? Loppuko lepertely? 

Vierailija
27/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä ensitreffit alttarilla sarjassa Jenni lässytti Jyrkille, itsellä kuulostaa korvaan oudolle ja teennäiselle, ehkä joku opittu tapa? 

Vierailija
28/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sitten sillä lepertävällä äänellä sanoo? Esimerkkejä?

Vierailija
29/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmässä ensitreffit alttarilla sarjassa Jenni lässytti Jyrkille, itsellä kuulostaa korvaan oudolle ja teennäiselle, ehkä joku opittu tapa? 

Jos nainen pitää miestä alempanaan eli ei oikein luota tähän ja kykyyn hoitaa yksinkertaisiakaan asioita, tulee tuollainen dynamiikka esiin, jossa nainen saattaa lässyttää kuin lapselle. Jos mies todella on sellainen, ei hän pistä pahakseen vaan nauttii ja hyväksikäyttää tilannetta.

Vierailija
30/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi kuunnella, enkä tuollaista tekisi.

Seuraa hetki ja tunnustele, alkaako ärsyttämään, vai pidätkö tavasta enemmän. 

Vierailija
31/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko söpö ja suloinen tai nainen on tosissaan ihastunut suhun. Tai molempia.

Itse olisin tilanteessa tyytyväinen.

Vierailija
32/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkelisi on niin söpö, kultapieni. Anna mama pitää siitä huolta.

Mamuskan tisulit kaipaa nyt spermaa, anna äidille spermaa rakas.

Äidin pimppi on niin märkänä kulta, pistä kova kikkeli äidin pimppiin, jooko :)

Vierailija
33/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkelisi on niin söpö, kultapieni. Anna mama pitää siitä huolta.

Mamuskan tisulit kaipaa nyt spermaa, anna äidille spermaa rakas.

Äidin pimppi on niin märkänä kulta, pistä kova kikkeli äidin pimppiin, jooko :)

🔥🔥

Vierailija
34/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautit kun "isi" puhuu pehmeästi ja vie sormen pimpillesi :)

Kiihottaisi kyllä jos eräs mies tekisi noin, olen muutenkin vähän häiriintynyt ja lapsena kaltoikohdeltu, jäänyt kaikesta sylittelystä ja hellyydestä paitsi, joten tuollainen tuntuisi tosi hyvältä. 

Vierailija
35/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen läpeensä humoristi + helläsydäminen korkean hoivavietin nainen, joten lepertelen hellyyspuuskissani sekä neli- että kaksiojalkaisille otuksille ja olennoille. Silloin tällöin impromptu, ohimenevän hetken.. 🥳

En tokikaan julkisesti esim. kaupoilla äidy lässytyksiin, vain kahden kesken. Olen muutoin asiallinen ja skarppi puheiltani.

Minun kokemukseni mukaan reaktio on raavaimmaltakin miesoletetulta poikkeuksetta: 🥴🥴🥴🥴🥴

Huomattavaa: hän on ollut minuun rakastunut, tämä tietysti. Tuskin mieheni randolta kadulla huutelijalta olisi lepertelyjä halunnut.. I highly doubt.

Hellittely voi olla äärimmäisen korjaavaa miehen sisäiselle, haavoittuneelle lapselle.

Uskokaa pois.🤗

Vierailija
36/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan vähän selvää noista mommy-jutuista ja keskustelen tästä kunnolla kumppanini kanssa. Kiitos kaikille jotka ovat vastanneet asiallisesti

Ap

Hei päivitä tänne sitten miten keskustelu meni? Tää ketju on yllättävän kiinnostava

Vierailija
37/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon nyt suoraan, koska oon ollut vähän samanlaisessa tilanteessa.

Tää alkaa lässytyksellä ja hellimisellä, ja ennen kuin huomaatkaan, sä oot tilanteessa jossa sä käyttäydyt kuin pikkulapsi, et saa tehdä päätöksiä itse ja alat itsekin pehmentyä roolin mukana. Mulla meni siihen kaksi vuotta, ennen kuin tajusin, että olin menettänyt mun identiteetin olin enemmän "hänen pieni poikansa" kuin mies tai kumppani.

Moni ei tee tätä pahalla. Se on heille tapa hallita tai käsitellä omia tarpeitaan, mutta se voi olla tosi liukuva rinne. Jos susta nyt jo tuntuu oudolta ja mietit meneekö tää pidemmälle, niin se on merkki. Ei kaikki hoiva ole huonoa, mutta aikuisen ja aikuisen suhteen pitäisi olla tasa-arvoinen.

Puhu. Ja ole rehellinen itsellesi.

Vierailija
38/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi hyvinkin olla kiintymyksen osoittamista, mutta sävy kertoo kyllä paljon. Vauvakieli intiimeissä tilanteissa ei ole ihan tavanomainen juttu, mutta ei se sinänsä vaarallistakaan ole, jos kumpikin on tilanteessa ok.

Ihmisten kiintymystavat on moninaisia joillekin tällainen hoivaava dynamiikka on tapa kokea läheisyyttä. Mutta kyllä siinä on nähtävissä vähän "CG/l" (Caregiver/little) -vivahteita, vaikka ei mentäisi suoraan roolileikin puolelle.

Vierailija
39/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä paskaa aikuiselta naiselta taas. TAAS.

Vierailija
40/76 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyttä paskaa aikuiselta naiselta taas. TAAS.

Onko joku ongelma???