Jos sinulla olisi 250 000 euroa "ylimääräistä" rahaa, niin miten vaikuttaisi elämääsi?
Kommentit (173)
Mulla on, enemmänkin. Täydentää tulojani sijoitettuna.
Enpä ihmeempiä muutoksia rupeis tekemään.
Ei mitenkään. Tällä hetkellä 170k säästössä/sijoituksissa, ei vaan keksi mitään (ei turhaa) käyttöä.
Varmaan hyvin. Saisi hoidettua asiat ja vaikka yrittäjäksi käynnistellen.
Hankaloittaisi elämää huomattavasti.
Minulla on 300000 euroa. Se ei ole ylimääräistä rahaa.
uusi vuokrakämppä, uudet vaatteet, uudet hampaat, lääkärin tarkastus, kuntosali ja laihdutus, koulutus kuten kielikylpy matka usa ja sitten MBA ja petaan polkua yliopistoon.
Sijoittaisin. Mitä noista voisi saada noin 7 %:n vuosituotolla, 17 500 euroa, eli keskimäärin 1500 e/kk? Kyllä tuolla pystyisi elämään, lopettaisin työnhaun ja pääsisin eroon työkkärin kyykytyksistä.
Ostaisin talon missä asun vuokralla. Maksaisin opintolainan pois. Vaihtaisin uudempaan autoon. Tekisin unelmoimani ulkomaanmatkan ja säästöönkin vielä jäisi rahaa.
Ostaisin omakotitalon jostain hvetin kaukaa ja myisin tämän asunnon hinnalla millä hyvänsä.
No tuo raha tulee pelkästään itsestään sillä että jättää 1-2 lasta tekemättä missä tahansa länsimaassa.
Muuttaisin mökille ja kävisin töissä vain 2 tai 3pv viikossa.
Olisimme velattomia ja voisin rahoittaa osuuden yhden lapsemme asunnosta.
Arki ei juuri muuttuisi, asumme 2 maassa
Muuttaisin välittömästi Espanjaan.
Just meni auto rikki eli uusi tilalle. Suunnitellut rempat kotiin tulille. Joku mukava pidempi matka olis kiva.
Vierailija kirjoitti:
No tuo raha tulee pelkästään itsestään sillä että jättää 1-2 lasta tekemättä missä tahansa länsimaassa.
Aha? missä mun rahat?
Itseasiassa antaisin vasemman käteni yhdestä lapsesta.
M37
Ei oikeastaan. Ostaisin ehkä uuden auton tai teettäisin kotona sisäpinnoille remontin. Nämä eivät ole pakollisia, sellaisia vain jotka olisi kiva toteuttaa, jos olisi ylimääräistä rahaa