Mitä teette vielä tänään?
Kommentit (38)
Fillaroin mökille, laitan saunan lampiämään, saunon, uin, laitan nuotion tulille, paistan makkaraa ja juon yhden keskiketterän. Sammutan nuotion ja fillaroin kotiin.
Teen kohta lihapullia, kastiketta ja perunoita, illalla kun lapset nukkuvat käyn suihkussa ja viettelen miehen.
Lähdetkö, ap, treffeille mun kanssa?
Pistin just täällä Treella lohkoperunat uuniin ja paistellaan kohta pihvit. Sitten iltakävelylle keskustaan ja kuuntelemaan Guns'n'Rosesin pauhua :)
Luen kirjan loppuun. Syön iltapalaa. Unohdin siivota.
Vierailija kirjoitti:
Roikun netissä. Muuta tekemistä ei ole ennen perjantaita. Niin tylsää että järki lähtee.
Täällä on järki jo lähtenyt 🏻👴🏻
Vien koirat lenkille Emmerdalen jälkeen ja sitten vielä kissan ulkoilutus.
Suihku, pyykinpesu, nettishoppailua (tarpeeseen), muuta en jaksa, tulin just töistä :D.
Tänään en enää erikoisempaa tee. Huomenna pakkaan kartonkeja yn kierrätysroskaa valmiiksi vietäväksi. Teen myös makatonilaatikon. Ennustettu rankkasadetta meillepäin niin sisähommat sopii huomiselle tekemiseksi.
Ryyppään Koskenkorvaa ja Spriteä..
Pitäisi astianpesukone tyhjentää ja uudelleen täyttää. Siivota pahviroskat keittiöstä ja työhuoneesta. Valmistella huomisen työasioita (n. 1 h), siivota vähän muutenkin tavaroita. Imuroida alakerran lattiat, pestä keittiön pöytä ja lattia, laittaa huomisen työvaatteet kuivausrumpuun, paketoida kaksi pestyä patjaa takaisin komeroon, korjata auton apulaitehihna, ajaa nurmikko (n. 3-4 tunnin homma), tehdä pukki valmiiksi ja korjata takapihan rännit kun sen saa käyttökuntoon.
Siinä kiireisimmät, ei varmaan tänä iltana valmistu... Ahistaa...
Lapsille iltapalaa, kissan hoitoa ja kävelylle luontoon. Lukemista ja nauttimista kesäyön rauhasta.
Koko päivä mennyt pihatöissä, kukkapenkit kitketty. Kohta saunaan ja sen jälkeen lasillinen shampanjaa. Loppuillan löhöilen sohvalla rikossarjoja katsellen. Lomaa vielä 4vko jäljellä.
Juon olutta ja katson sitten paljonko kello on huomisenpuolella jos en nukahda sitä ennen, jos olen hereillä niin pari kaljaa vielä ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Juon olutta ja katson sitten paljonko kello on huomisenpuolella jos en nukahda sitä ennen, jos olen hereillä niin pari kaljaa vielä ja nukkumaan.
Sitä kaljaa saa juoda paljon että se alkaa nukuttamaan.
Tuo on alkoholin oikein käyttöä.