kuinka kipeitä ja säännöllisiä suppareiden pitää olla, että sinne synnärille voi lähtä?
Ei viittis kovin montaa turhaa reissua tehdä. Matka n.20km.
Riittääkö, että ne on pelkästään säännöllisiä (ei kipeitä), vai pitääkö olla kipeitä ( ei säännöllisiä) vai kumpaakin. Auttakaa nyt tai tuun hulluksi!
Kommentit (7)
niin mene näyttämään vaikka ei ihan kamalasti sattuisikaan. Ei kaikki koe synnytyskipua samalla tavalla.
Minä odotin kotona molempien lasten kohdalla siihen asti, että olin 7 cm auki. Supparit olivat erilaisia kuin aikaisemmin; napakoita ja tulivat lyhyellä aikavälillä. Odotin ja odotin kipuja. Lähdin sairaalaan, koska kohdunsuulta alkoi tulla verta.
Eli minulla oli kivuton avautumisvaihe. Siksi minä annan ohjeeksi sen, että kun supparit ovat " erilaisia" kuin aikaisemmin, niin sitten lähde.
Vai oletko jo aikaisemmin synnyttänyt.
Minusta ei kannata odottaa siihen asti, että on kauhean kipeä, jos kerran matkaa on 20 kilometriä.
Jos supistukset on tulleet säännöllisesti jo parikin tuntia, niin synnytys melko varmasti on jo käynnissä. Jos tulee jo viiden minuutin välein, niin sitten kannattaa jo lähteä.
Niin tuo säännöllisyys on olennaisempaa kuin se, miten kipeitä supparit on.
Supparit ennemminkin kipeitä kuin säännöllisiä (5-20min). 3x olen menossa synnyttämään, muttaku eka käynnistettiin ja tokalta meni veet niin en oikeen osaa arvioida tilannetta itse. Polille soittaessani ne vaan nauraa ja sanoo, että kyllä sinä jo itse tiedät, kun kolmas on kyseessä
ap
Sit kannattaa mennä. Jos suihkussa (lämmin vesi) menee ohi on luutavasti harj. suppareita. Jos vielä mietit soita synnärille...