Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin hyvä uudistus Huutiksesta! Jos hv ei ylity, palautetta ei voi antaa!

Vierailija
20.09.2008 |

Jääpä nuo turhat neutraalit pois, missä huutaja tai myyjä kitisee, kun huutaja ei halua ostaa tai myyjä myydä sillä korkealla hv:llä! Ja myyjä haukkuu huutajaa hupihuutajaksi, kun huutaja ei suostu lunastamaan 60 euron hv kohdetta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyin antamaan pari viikkoa sitten kaupoista joissa HV ei ylittynyt, mutta kauppoihiin päästiin silti. Olin siis ostajana ja kyllä myyjältäkin oli tullut palaute..

Vierailija
2/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myynnissä tuote, jonka hintavaraus ei ylittynyt. Ennenhän tällaisissa tilanteissa on tullut viesti, että "hv ei nyt ylittynyt, mutta voitte neuvotella korkeimman tarjouksen tehneen N.N.n kanssa sopivasta myyntihinnasta". Nyt ei korkeimman tarjoajan tietoja tullut, vaan vain viesti, että voit huutokaupata tuotteen uudestaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jo olikin aika! Ebayssä tämä systeemi on kait ollu kaiken aikaa käynnissä! Ehkä tämä karsii noita paskamyyjiä, jotka käyttävät jokaisessa kohteessaan törkykallista hv:tä (tyyliin dvd, hv 50 euroa) ja alkavat vasta kohteen sulkeutumisen jälkeen tekemään kauppaa ja kyselevät huutajalta, paljonko suostut maksamaan (jos huutaja on vaikka huutanut kohteesta euron).

Vierailija
4/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse juuri halusin neuvotella hinnasta, vaikka hv ei ylittynyt, mutta en saanutkaan eniten tarjonneen yhteystietoja.

Mulla oli myynnissä tuote, jonka hintavaraus ei ylittynyt. Ennenhän tällaisissa tilanteissa on tullut viesti, että "hv ei nyt ylittynyt, mutta voitte neuvotella korkeimman tarjouksen tehneen N.N.n kanssa sopivasta myyntihinnasta". Nyt ei korkeimman tarjoajan tietoja tullut, vaan vain viesti, että voit huutokaupata tuotteen uudestaan jne.

Vierailija
5/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa käyttää hv:tä, jos kuitenkin haluaa myydä tuotteen alle hv:n? Ja sä tietty myös rupeat kitisemään, jos ja kun huutaja ei vastaa sulle tai halua ostaa tuotetta, kun on löytänyt toisen samanlaisen kohteen ilman hv:tä ja halvemmalla..

Vierailija
6/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa lähtöhinnaksi sen, mihin on tyytyväinen, jolloin kauppoihin riittää yksi huutaja.

Vierailija
7/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään halunnut myydä alihintaan, siksi laitoin aluksi hv:n.

Joo, ja en todellakaan ole tuollainen "ärsyttävä" myyjä kuin joku kuvaili.

Vierailija
8/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn tavallisesti ilman hv:ta sillä haluan kamppeeni kaupaksi ja niinpäs laitan lähtöhinnan niin korkeaksi että yksikin huuton sitten riittää minulle:)

Nyt olen tosin myynyt sitten vaatepaketteja ja niissä on osassa tuo hv ja on aivan äärettömän kiva kun huutajat eivät voi alkaa tinkaamaan tuosta hv-hinnasta!:) Se hv kun on juuri sitä varten etten sen ALLE myy!! Ennen tuli aina niitä turhia kysymyksiä että myytkös huutohinnalla jne...nyt niitä ei enää tule vaan saan paketin aina heti uudelleen myyntiin jos tuo hv ei ole ylittynyt, kätevää:)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan