Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka epäsosiaaliset/epävarmat olette onnistuneet työllistymään?

Vierailija
07.07.2025 |

Minun ominaisuuksia on katsottu huonolla käytännössä joka paikassa minne olen työhaastattelussa feikkaamalla onnistunut pääsemään. En ole itsekään viihtynyt, muttei mitään jatkoja myöskään ollut tarjolla. Työhaastattelukokemusten perusteella en myöskään tajua miten ylipäätään olette päässeet mihinkään duuniin sisään, jos ette pysty edes haastattelutilanteessa feikkaamaan jotenkin reipasta ja normaalilla tavalla sosiaalista.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle valitettiin jo 18v ikäisenä työharjoittelun jälkeen, että olen liian hiljainen. Kyseessä oli työpaikka, jossa oli aina vain pari työntekijää minun lisäkseni ja minun piti työskennellä yksin kaukana heistä pelkkä radio seuranani, eikä mitään asiakaspalveluakaan siellä ollut. Kahvihuoneessa juttelin kyllä aina jonkun vanhemman naisen kanssa, mutta eipä tämä miespuolinen pomo ollut sitä näkemässä. Ei varmaan käynyt mielessäkään, että ehkä tuon ikäisenä ujouteni hänen seurassaan olisi voinut johtua vaikka siitä, että hän oli keski-ikäinen mies ja vielä pomon asemassa.

Mulle laitettiin työharjoittelun palautteeseen pitkä miinus siitä, etten osallistunut riittävästi henkilökunnan kahvipöytäkeskusteluihin. Itse työnteossa ei ollut mitään moitittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi