Kuinka epäsosiaaliset/epävarmat olette onnistuneet työllistymään?
Minun ominaisuuksia on katsottu huonolla käytännössä joka paikassa minne olen työhaastattelussa feikkaamalla onnistunut pääsemään. En ole itsekään viihtynyt, muttei mitään jatkoja myöskään ollut tarjolla. Työhaastattelukokemusten perusteella en myöskään tajua miten ylipäätään olette päässeet mihinkään duuniin sisään, jos ette pysty edes haastattelutilanteessa feikkaamaan jotenkin reipasta ja normaalilla tavalla sosiaalista.
Kommentit (24)
Kotiäitivuosien jälkeen pääsin perhepäivähoitajaksi, kun silloin niitä vielä palkattiin ja hoitajista oli pulaa. Laitoin vain päiväkodinjohtajalle kyselyä, että olisiko mulle töitä, ja heti sain sijaisuuden ja puolen vuoden päästä siitä työ vakinaistettiin. Olin todella tuppisuu kaikissa työpalavereissa, koulutuksissa ym., mutta lasten kanssa tulin mainiosti toimeen ja olin pidetty hoitaja. Jäin siitä työstä eläkkeelle n. vuosi sitten. Mulle riittävä aikuiskontaktien määrä oli hoitolasten vanhempien tapaaminen lasten tuonti- ja hakutilanteissa ja vasukeskusteluissa.
En ole haastatteluja jännittänyt,
vaan mennyt asenteella, että jos en kelpaa, ei paikka ole minua varten. Olen alalla, jolla töitä on aina riittänyt, huonommillekin. Enkä ole sosiaalinen, kiva ja pidetty, mutten mikään hölöttäjä, osa ihmisistä on myös suorastaan mielestäni pelottavia.
En ole saanut töitä. Työkkärisssä n kuitenkin väittää sitten että olen työkyvytön ja pitää mennä kuntouttavaan työhön. Ei sosiaalinen epävarmuus voi olla syy mennä orjatyöhön. Se ettei ole puhelias kuten muut niin on kai huono juttu kun hakee raksatöitä esimerkiksi.
Mulle laitettiin työharjoittelun palautteeseen pitkä miinus siitä, etten osallistunut riittävästi henkilökunnan kahvipöytäkeskusteluihin. Itse työnteossa ei ollut mitään moitittavaa.