Taidan sit päätyä aasialaiseen, kun on niin vaikeaksi käynyt naisen löytäminen Suomessa
Olin naimisissa suomalaisen naisen kanssa 11 vuotta sitten ja sen jälkeen yksi 2 v suhde suomalaisen kanssa. Viimeiset 8 vuotta on ollut lyhyitä etäsuhteita vietnamilaisen ja thaimaalaisten kanssa mutta ne kaatuivat aina etäisyyden vuoksi. Nyt olen muutaman vuoden Suomessa välillä yrittänyt löytää naista mutta vähiin on käynyt mahdollisuudet. Kunnon tutustumista potentiaaliseen naiseen ei ole tullut vastaan. Minulla on yksi vuosien kontakti jo 39 v älykkääseen naiseen, joka haluaisi kanssani enemmän kuin vain ystävyyttä. Tuun hyvin juttuun hänen kanssaa mutta filppareilta voisin toki katsella nuorempaakin, mut ne voi olla aikapommeja eli häipyvät parin vuoden jälkeen. Kortit mulla siis käyvät vähiin joten varmaan mun kannattaa alkaa panostaa tähän pian 40v naiseen vaikka sellaista kunnon kipinää ei nyt olisikaan. Tulisko jotain vinkkiä mieleen? Elämä on lyhyt...
T. Mies 46
Kommentit (235)
Tinderissä aasialaiset naiset tulevat aina ihailemaan sinisiä silmiäni ja miltei ensimmäisessä viestissä kertovat toivovansa vaaleita vauvoja. LOL
Noi "filpparit" ovat persujen juttuja. Jokaisella persulla on takataskussa piilossa yksi vaikka niin kovasti ovatkin kotimaisen kannattajia 🤣
Jäi vähän auki että miksi suhteet kariutuivat? Se kannattaisi varmaan aika itsekriittisesti selvittää, jos kerran etsit pitkäaikaista suhdetta.
Suomalainen älykäs nainen jonka kanssa tulet hyvin juttuun ei kelpaa, koska on niiiin vanha eli sinua 7 vuotta nuorempi, näinkö se on?
Sitten kuvittelet että ottamalla sinua 10+ vuotta nuoremman vieraasta kulttuurista ratkaisisi ongelmasi. Hmmm... Sain käsityksen kirjoituksestasi että olisit viettänyt aikaa Vietnamissa ja/tai Thaimaassa. Puhutko siis paikallisia kieliä ja ymmärrätkö kulttuuria? Olitko tekemisissä maan tavallisten ihmisten kanssa vai oliko visiittisi vain lomamatkoja lähinnä tyttökaduille?
Mikä on se mitä suhteesta oikein haluat? Avioliitto, lapsia vai vain tyttöystävän jonka kanssa asuisitte erillään? Asutko nyt kumminkin enimmäkseen Suomessa? Mikä on taloudellinen tilanteesi ja oletko valmis elättämään aasialaisnaista ja hänen sukuaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät että sinun pitää elättää se tuontivaimo? Se ei todellakaan maksa puolta kaikesta.
Suomalainenko nainen sitten maksaa?
Kyllä, koska koulutettu suomalainen nainen käy töissä, maksaa veroja ja on elättänyt itsensä tähänkin saakka. Hoitaa myös kodin ja lapset siinä missä aasialainenkin.
Aasialaiset palvovat eurooppalaisia, joten pitäisi onnistua helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät että sinun pitää elättää se tuontivaimo? Se ei todellakaan maksa puolta kaikesta.
Suomalainenko nainen sitten maksaa?
🙄 montako kotivaimoa tuttavapiirissäsi on, jos nyt ei lasketa vauvaperheiden äitejä? Ei ihan yleinen elämäntapa Suomessa.
Jos haluat vielä lapsia niin ei kannata panostaa 40-vuotiaaseen. Eikä ehkä muutenkaan, jos ei ole kipinää. Mutta voithan antaa tuolle suhteelle vielä mahdollisuuden ja kokeilla, jos tapaamisesta syntyisi kipinääkin. Ulkopuolisena vaikea sanoa. Suurin osa nuoremmista kuitenkin haluaa sinusta vain rahaa, jos yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Älä pilaa tuon 39v naisen elämää kun ei kerran kunnon kipinää ole. On täysin väärin toista kohtaan, jos hän on vain se johon tyydytään.
En myöskään ymmärrä miksi siirryt aasialaisiin kun ei kerran heidänkään kanssa homma suju. Onko tullut mieleen katsoa peiliin, jos suhde toisensa jälkeen kosahtaa karille?
Kato kun se on niin paljon helpompaa, kun kieli ja kulttuuri eivät kohtaa. Jos aasialainen ymmärtäisi tätä Suomen lahjaa maailman naisille paremmin, hän ei lähtisi edes kahville tyypin kanssa.
On teillä suominaisillakin mahdollisuus suomalaisiin miehiin kun annatte sitä siimaa ts vihreää valoa enemmän. Miksi päästätte suomen miehiä etsimään naista ulkomailta?
Vierailija kirjoitti:
Jäi vähän auki että miksi suhteet kariutuivat? Se kannattaisi varmaan aika itsekriittisesti selvittää, jos kerran etsit pitkäaikaista suhdetta.
Suomalainen älykäs nainen jonka kanssa tulet hyvin juttuun ei kelpaa, koska on niiiin vanha eli sinua 7 vuotta nuorempi, näinkö se on?
Sitten kuvittelet että ottamalla sinua 10+ vuotta nuoremman vieraasta kulttuurista ratkaisisi ongelmasi. Hmmm... Sain käsityksen kirjoituksestasi että olisit viettänyt aikaa Vietnamissa ja/tai Thaimaassa. Puhutko siis paikallisia kieliä ja ymmärrätkö kulttuuria? Olitko tekemisissä maan tavallisten ihmisten kanssa vai oliko visiittisi vain lomamatkoja lähinnä tyttökaduille?
Mikä on se mitä suhteesta oikein haluat? Avioliitto, lapsia vai vain tyttöystävän jonka kanssa asuisitte erillään? Asutko nyt kumminkin enimmäkseen Suomessa? Mikä on taloudellinen tilanteesi ja oletko valmis elättämään aasialaisnaista ja hänen sukuaan?
Minulla on rakentava ehdotus: myy omaisuutesi ja muuta pysyvästi Thaimaahan, Vietnamiin tai Filippiineille. Älä tuo sieltä vaimoa Suomeen kärsimään äläkä ainakaan lisäänny, niin että lapsenne joutuisivat täällä rasismin kohteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset parhaita!
On ne kyllä hyviä. Mulla kun on kokemusta myös suomalaisista niin tiedän tämän mut suomalaista rehellisyyttä ja suoruutta ei ole aasialaisissa. Vaakakupissa kallistuisin silti aasialaiseen varsinkin nyt kun ikä alkaa painamaan
On varmasti rehtejä aasialaisia, mutta hehän tulevat hyvistä perheistä, eikä siksi ole tarvetta edetä huijaamalla. Heillä on kysyntää omien kesken. Katsovat jämämiehiä nenänvartta pitkin. Kauppatavaran tasoisissa naisissa kaikki on kyse pohjimmiltaan diileistä.
Ja tulit tuon juuri tänne sanomaan? 😄
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä aasialaiset naiset tulevat aina ihailemaan sinisiä silmiäni ja miltei ensimmäisessä viestissä kertovat toivovansa vaaleita vauvoja. LOL
Lompsasi ne haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset parhaita!
On ne kyllä hyviä. Mulla kun on kokemusta myös suomalaisista niin tiedän tämän mut suomalaista rehellisyyttä ja suoruutta ei ole aasialaisissa. Vaakakupissa kallistuisin silti aasialaiseen varsinkin nyt kun ikä alkaa painamaan
Ei ne vanhoi pappoi halua riesakseen.
Monet aasialaiset nuoret naiset ottaa länsimaisen vanhan miehen, hoitavat papan uskollisesti hautaan saakka ja erivät rahat. Kahden kauppa, ja molemmat ovat tyytyväisiä. Mutta ei se rakkautta ole, ei kannata pettää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialainen ei päädy sinuun ap.
Ai miten niin? Päätös on minulla keneen panostan
Mutta kuka panostaisi sinuun? Ei kukaan. Tietenkin voit ostaa vaimon kehitysmaasta, jos luulet tulevasi siitä onnelliseksi, mutta todellisuudessa kusetat kaikkia, et vähiten itseäsi.
Ai 39-vuotias suomalaisnainen ei kelpaa? Ja sitten itket täällä vaikka olet itse kranttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompsasi ne haluaa.
Olet harhainen ja surullinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset palvovat eurooppalaisia, joten pitäisi onnistua helposti.
Korjaus: eurooppalaisten lompakkoa
Ahaa, tän hetken naisvihaketju. 😅 Olen huomannut, että aina kun käyn täällä, niin on naisvihaketju, johon kaikki incelit kokoontuvat haukkumaan yleisesti naisia tai sitten vain suomalaisia naisia. Ketju poistuu, sitten joku tekee uudella teemalla toisen, johon samat tyypit kokoontuvat haukkumaan. Sellainen aaltoliike.
Ei ne vanhoi pappoi halua riesakseen.