Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilisen tarjoilut naiseni luona. Mielipiteitä tarjonnasta?

Vierailija
06.07.2025 |

Oli tarkoitus viettää viikonloppu yhdessä naisystäväni luona hänen muuttonsa jälkeen, mutta tulin jo aamulla omaan kotiini nälkäisenä. Päivälevon jälkeen olen miettinyt kannattaako suhdetta jatkaa, kun syömisemme ja tavat ovat kuin yö ja päivä. 

Naisystäväni tarjosi aamupalaksi kahvia, teetä, kaurapuuroa marjoilla, ruisleipää, salaattia, juustoa, maitoa ja jogurttia. Lounaaksi tilasimme woltin kautta paikallisesta aasialaisesta ravintolasta ruokaa, mutta tuosta kahden tunnin päästä minulla oli jo hirvittävä nälkä enkä kysyttäessä saanut syödä edes rippeitä joita naisystävältä jäi, kun söi selvästi minua vähemmän. Itse ajattelen että kun kerran syödään niin syödään kunnolla. Kävimme lounaan jälkeen päivälenkillä ja naisystävä hölkkäsi niin lujaa etten perässä pysynyt ja jano oli valtava. Ehdotin kahvilaan menoa mutta palasimme takaisin kotiin ja sain pelkät päiväkahvit ilman tarjoiluja.

Seuraava ruokailu oli vasta kuuden aikaan illalla ja naiseni oli valmistanut edellisenä iltana lasagnea mutta siitäkin terveellisemmän version sekä salaattia ja juomaksi pelkkää vettä. Ei leipää tai jälkiruokaa. Nälkä oli hirveä ja vatsani kurni niin että aloin voida pahoin. Nukkumaan mennessä olin niin kärttyinen ja nälkäinen että aamulla lähdin kotiini. Kysyin saanko kiinalaista ruokaa mukaani niin vastauksena sain että ei anna, koska en ole maksanut ruoasta mitään. Miksi olisi, koska nainen lupasi tarjota syömiset viikonlopun ajalle. Luulisi ymmärtävän että miehenä en pärjää hiiren annoksilla. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaan reilusti sanonut, että tarvitset enemmän ruokaa ja vaikka tilannut pitsan tai käynyt kaupasta jotain.

Itse olin kerran tilanteessa, jossa minut pyydettiin lounaalle. Tarjolla oli kaksi ohutta ja kapeaa ruisleipäviipaletta, kummankin päällä juustosiivu ja kurkkua. Käsitys lounaasta on ilmeisesti erilainen eri ihmisillä. 

Just. Nyt kun tietää toisen systeemit, voi varautua, evästä mukaan vaan. Tai yhdessä kauppaan. Meillä on toisinpäin, tuntuu että rouva syö koko ajan. No se on hänen tapansa ja syö ns. terveellisesti. Itse olen pieniruokainen, minulle riittää yksi tai kaksi ateriaa päivässä, lisäksi ehkä voileipää illalla. Ei liene kovin vaikea aihe keskustella kenellekään.

Vierailija
62/69 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ruokkinut miestä, joka on ollut iltaisin ja viikonloput luonani. Söimme eri ruokaa. Minä tein omat. Hän osti omat. Jos hänellä oli viikonloppuna töitä. Saatoin tehdä hänelle mieluista ruokaa. 

Suhteessa kahden aikuisen kummankaan ei tarvitse ruokkia toista. 

Ei tietystikään tarvitse, mutta jos lukisit aloituksen, huomaisit, että olivat sopineet asiasta etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olisin tilannut sinne vaikka oman pitsan jos noin kova nälkä oli. 

Mitä sinä tarjoilet naiselle kun nainen on viikonlopun sinun vieraanasi?

64/69 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse kutsun miespuoliseni ystäväni mökille ollessani vielä alaikäinen, mies pari vuotta vanhempi. Käytiin matkalla kaupassa ja mies osti yhden Saarioisten maksalaatikon. Sen lämmitti sitten vain itselleen, puolet ensimmäisenä ja puolet seuraavana päivänä. Itse olin 2 päivää syömättä ja meinasin kävelylenkillämme pyörtyä. En niin nuorena osannut sanoa tilanteessa juuri mitään, koska tuli täysim puskista että rikas mökin omistaja ja paikalle kutsuja ei tarjoa alaikäiselle seuralaiselleen mitään tai edes vinkkaa kaupassa että osta itsellesi ruokaa. 

Vierailija
65/69 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olisin tilannut sinne vaikka oman pitsan jos noin kova nälkä oli. 

Mitä sinä tarjoilet naiselle kun nainen on viikonlopun sinun vieraanasi?

Kyselin etukäteen mitä naisystävä haluaa syödä, niin vaatimus oli että teemme kaiken itse alusta loppuun kun naiseni haluaa opettaa minulle tervellisiä ruokia. Ei mitään rasvaista saa olla.

Vierailija
66/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele miten ihmiset eivät enää pariudu, kun ei osata avata suutaan ollenkaan. Edes syödäkseen

Vierailija
67/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aamiainenhan oli valtava, sillähän pärjäisi pitkälle iltapäivään.

Tätä en ole ymmärtänyt koskaan. Miksi pitää aamiaisella ahtaa niin paljon mahaansa, että "pärjää pitkälle iltapäivään"? Missä ruoka-ajat? Ei ihme, että Suomi on diabetes kakkosen johtava maa maailmassa. 

Vierailija
68/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä?

Otan heti itselle.

M55

Vierailija
69/69 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo aamiainenhan oli valtava, sillähän pärjäisi pitkälle iltapäivään.

Tätä en ole ymmärtänyt koskaan. Miksi pitää aamiaisella ahtaa niin paljon mahaansa, että "pärjää pitkälle iltapäivään"? Missä ruoka-ajat? Ei ihme, että Suomi on diabetes kakkosen johtava maa maailmassa. 

No tuo aamiainen ei edes ollut iso niin ei pitäisi sillä pärjätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi