Eilisen tarjoilut naiseni luona. Mielipiteitä tarjonnasta?
Oli tarkoitus viettää viikonloppu yhdessä naisystäväni luona hänen muuttonsa jälkeen, mutta tulin jo aamulla omaan kotiini nälkäisenä. Päivälevon jälkeen olen miettinyt kannattaako suhdetta jatkaa, kun syömisemme ja tavat ovat kuin yö ja päivä.
Naisystäväni tarjosi aamupalaksi kahvia, teetä, kaurapuuroa marjoilla, ruisleipää, salaattia, juustoa, maitoa ja jogurttia. Lounaaksi tilasimme woltin kautta paikallisesta aasialaisesta ravintolasta ruokaa, mutta tuosta kahden tunnin päästä minulla oli jo hirvittävä nälkä enkä kysyttäessä saanut syödä edes rippeitä joita naisystävältä jäi, kun söi selvästi minua vähemmän. Itse ajattelen että kun kerran syödään niin syödään kunnolla. Kävimme lounaan jälkeen päivälenkillä ja naisystävä hölkkäsi niin lujaa etten perässä pysynyt ja jano oli valtava. Ehdotin kahvilaan menoa mutta palasimme takaisin kotiin ja sain pelkät päiväkahvit ilman tarjoiluja.
Seuraava ruokailu oli vasta kuuden aikaan illalla ja naiseni oli valmistanut edellisenä iltana lasagnea mutta siitäkin terveellisemmän version sekä salaattia ja juomaksi pelkkää vettä. Ei leipää tai jälkiruokaa. Nälkä oli hirveä ja vatsani kurni niin että aloin voida pahoin. Nukkumaan mennessä olin niin kärttyinen ja nälkäinen että aamulla lähdin kotiini. Kysyin saanko kiinalaista ruokaa mukaani niin vastauksena sain että ei anna, koska en ole maksanut ruoasta mitään. Miksi olisi, koska nainen lupasi tarjota syömiset viikonlopun ajalle. Luulisi ymmärtävän että miehenä en pärjää hiiren annoksilla.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa.
Näyttää kiinnostavan kun kommentoit mutta ruoka onkin pyhä asia.
No eipä tähän voi sanoa muuta kuin: Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo tyyppi.Jos noin nälissäsi menit hänen luo olisit ostanut mukaab vaikka pizzan itsellesi.
Miksi olisin ostanut pizzaa mukaan kun naisystävä oli luvannut hoitaa syömiset?
Minusta hän tarjosi reilusti ...Ei voinut kuvitella että olet suursyöppö.
Jos ap et ole feikki/provo, niin ole nyt hyvänen aika sen verran mies, että pidät ruoka-jutuissa puolesi. Onneksi ette olleet viikkoa jossain mökillä, koska olisit varmasti kuollut nälkään. Mikä se semmoinen mies on, joka hiljaa alistuu ruoka-justiinan määräysten alle? Yksi neuvo, jos olet tosissasi: Lemppaa lyyli.
Vierailija kirjoitti:
Taas muistin miksi on ihanaa olka sinkku.
N48
Sama! Ex hori kaiken jääkaapista. Kerran olin ostanut kilon paistin ja syötiin siitä illasta. Tyytyväisenä aattelin että kerrankin saa hyvät eväsleivät töihin. Niin eikös tää prkl ollu yön aikana hotkinu koko paistin loput! N58
Vierailija kirjoitti:
Siis olit kyläilemässä ja pyysit jotain kiinalaista ruokaa sieltä lähtiessäsi vielä mukaasi?! 🤪
Pyysin koska sitä jäi niin paljon yli ja naisystävällä sitä ei tule kokonaan syötyä.
Mies tarvitsee kunnon evästä laulettiin aikanaan ja aloituksesta tulee mieleen ketju jonka aiheena oli nälässä oleminen kyläpaikassa.
Eka provo, jonka seurauksena nauroin ääneen :D Oli oikeasti hauska, koska tuollainen tilanne voi oikeasti olla. Ehkä mun miehenikin oli alkuun järkyttynyt, kun mun luona ei syöty juuri mitään ja olin vielä kasvissyöjä. Rakkauden takia joutuu jopa nälässä olemaan.... Ilmankos kävi usein hampurilaisella, mutta ajan mittaan tottui kasvisruokaan eikä ole koskaan valittanut ruuasta.
Eihän kilon paisti riitä mihinkään. Ruokaa kunnolla pöytään niin mies on tyytyväinen. Ette naiset ymmärrä mitään.
Tässä yksi syy siihen miksi "miehet ja naiset erkaantuneet toisistaan"-ketjuun. Naisten jokikisen killingin vahtaaminen. Tietysti täysin yksipuolusesti. Jos ap olisi tilannut sen käskemänne pitsan ja sanonut osingolle tulevalle akalle että "kynnet irti kun et maksanut"?
"Kävimme lounaan jälkeen päivälenkillä ja naisystävä hölkkäsi niin lujaa etten perässä pysynyt ja jano oli valtava. "
Naurattaa vielä uudelleenkin tämä kohta erityisesti, ihan vedet silmissä täällä nauran tälle aloitukselle :D 5/5 kirjoitustaidosta!
Kysyitkö että voisitko tehdä esim puuroa? Etkä vaan kinunnut kalliita kiinalaisia ja kahvilakäyntejä? Minusta ruoan määrä kyllä kuulostaa aivan hyvältä. Se loppu kiinalainen oli varmaan hänen seuraavan päivän ateria.
"Hei, mulla on nyt niin kova nälkä että tarvin ruokaa. Voinko ottaa kaapista jotain, mitä? Vai käynkö hakemassa kaupasta?"
Tunnetteko toisianne?
Kauanko olette tunteneet tai tapailleet?
Hiki laiskan syödessä. Minun luona aterioi treffikavari. Hiki virtasi kun tyhjensi leipkorillisen leipää ja lämminruokakattiloita yhdellä istumisella.
Hyi hemmetti ihan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap et ole feikki/provo, niin ole nyt hyvänen aika sen verran mies, että pidät ruoka-jutuissa puolesi. Onneksi ette olleet viikkoa jossain mökillä, koska olisit varmasti kuollut nälkään. Mikä se semmoinen mies on, joka hiljaa alistuu ruoka-justiinan määräysten alle? Yksi neuvo, jos olet tosissasi: Lemppaa lyyli.
Ajattelin että terveellisiä elintapoja noudattava nainen opettaisi minutkin hyvien tapojen pariin mutta en kestä nälkää. Ehkä tämä suhde on liikaa minulle, vaikka kahta asiaa yritän vältellä eli liikasyömistä ja ruokahävikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo tyyppi.Jos noin nälissäsi menit hänen luo olisit ostanut mukaab vaikka pizzan itsellesi.
Miksi olisin ostanut pizzaa mukaan kun naisystävä oli luvannut hoitaa syömiset?
Minusta hän tarjosi reilusti ...Ei voinut kuvitella että olet suursyöppö.
Miehet syövät enemmän kuin naiset eikä siinä ole mitään väärää, silti nälkäkiukusta kärsivät molemmat naiset että miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että terveellisiä elintapoja noudattava nainen opettaisi minutkin hyvien tapojen pariin mutta en kestä nälkää. Ehkä tämä suhde on liikaa minulle, vaikka kahta asiaa yritän vältellä eli liikasyömistä ja ruokahävikkiä.
Syöt kuin sika.
Taas muistin miksi on ihanaa olka sinkku.
N48