Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmä mies ja liian vähän seksiä

Vierailija
06.07.2025 |

Mieheni on hyvä isä, hyvä puoliso muuten, eikä suhteessamme ole juurikaan riitelyä tai isoja erimielisyyksiä, mutta hän on jollain tavalla hyvin tunnekylmä sekä fyysisesti välinpitämätön kumppanina verrattuna kaikkiin aikaisempiin kumppaneihini. Ja myönnän, en itsekään haluaisi että toinen on joka päivä koko ajan iholla, ja lässyttää kaikkea bullshittia, sen takia varmaan jonkinlainen viileys alussa viehättikin, vaikka hän silloin osoittikin enemmän huomiota ja läheisyyttä alkuhuuman ansiosta, tietenkin. 

Nyt kuitenkin vuosien jälkeen huomaan miettiväni että onko tämä sitten loppuelämäni näin. Ihan ok parisuhde, mutta kukaan ei koskaan sano kauniiksi, kukaan ei pidä sylissä, jollen itse mene siihen. Hän ei oikeastaan edes koskaan katso minua sillätavalla. Kukaan ei silittele, paitsi ehkä hetken seksin jälkeen, ja seksiä on 3 minuuttia kaksi kertaa kuukaudessa, vaikka itse haluaisin sitä vaikka joka päivä. 

Kun olen yrittänyt puhua asiasta, hän kuittaa sen että minulle nämä asiaat vaan ovat tärkeämpiä kuin hänelle ja hän ei ajattele kuten minä, mutta sanoo rakastavansa ja haluavansa olla minun kanssani. Se ei vaan oikein tunnu sille. 

En ole koskaan ennen ajatellut että voisin ajautua esimerkiksi pettämään puolisoani, mutta nyt tiedostan että olen sellaisissa tunne- ja kosketusvajauksissa, että JOS nyt vastaan tulisi mies joka antaisi minulle edes murusen huomiota, saattaisin langeta. Ja se ajatus ahdistaa. Rakastan miestäni enkä haluaisi erota, enkä pettää, mutta en tiedä voiko näin elää koko elämänsä, vai voiko joku menopaussi viedä haluni niin että sopeudun tähän vielä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mutta ihmisellä on paljon erilaisia puolia ja tarpeita. Tässä suhteessa on myös paljon hyvää. Ystävänä ja puolisona tulen myös arjessa kuulluksi. En kai muuten tässä olisi yhä ja yrittäisi miettiä miten tätä voisi parantaa. Ja että onko omat odotukseni kohtuuttomia? 

ymmärrän että mieheen vaikuttaa myös paljon aikaisempi elämä missä on saanut kylmän suhteen mallin. Ja vaikka ehkä itsekin luuli haluavansa muuta, lipsuu itse siihen malliin ja keskittää energiansa puolison sijaan lapsiin, omiin harrastuksiin ja työhön.

Minunkin exäni varmasti väittää nykyiselleen eläneensä kylmässä suhteessa. Hän kuulostaa aivan samalta kuin kuvauksesi miehestäsi. Hän eli kylmässä suhteessa, koska hän ei itse kykene läheisyyteen eikä varmaan edes osaa rakastaa.  Aina kun rakkaus ja minun tunteeni alkoivat lämmetä liikaa hän työnsi minut kauemmas. Seksin jälkeen seurasi yleensä kylmyys. Välttelevä kiintymyssuhde ja muita ongelmia. Hänellä. Hänen mielestään kaikilla muilla. 

Vierailija
22/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalta löydät miehiä jolla on seksihaluja paljon koska eivät ole vuosiin saaneet ja jotkut ei koskaan.

Itse sain juuri tänään, kun nyrkkikyllikki kävi kylässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen nainen on taas tyytymätön, mikään ei riitä. Katsokaas tämä 😁

https://youtube.com/shorts/TpnW0gE6LN0?si=6IBXrsCk4vQxRwjw

Vierailija
24/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Totuin kuitenkin tilanteeseen. Asiat muuten hyvin. 

Vierailija
25/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex oli aika samanlainen. Ei hänen aloitteestaan halailtu, seksi oli pikainen minuutin suoritus eikä mitään jälkilöylyjä. Ei sanonut rakastavansa eikä kehunut. Siksikin loppui lopulta kokonaan. Lyhyestä virsi ksunis: paljastui homoksi ja eromme jälkeen julisti, miten nyt on rakastunut elämässään ensimmäisen kerran. Niin, älkää kysykö.

Vierailija
26/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en tiedä miksi lopettaa muuten hyvä suhde kun ei ole takuita siitä että löytyy mitään parempaakaan. Ehkä tämä on parasta mitä voin saada? Ei kai suhdetta kannata lopettaa jos ei ole siitä lopettamisesta 100% varma, tai ainakin enemmän kuin 50%? 

Parisuhteen erottaa muista ihmissuhteista romanttinen ja seksuaalinen ulottuvuus. Parisuhteessanne on perustavaa laatua oleva ongelma, jos koet jääväsi vaille näitä olennaisia asioita, ja juuri niitä ei voi mennä muualta hakemaan rikkomatta parisuhteen sääntöjä. Parisuhde sisältää oletuksen, että toiseen sitoudutaan juuri romanttisesti ja seksuaalisesti. 

Suhteenne ei tule toimimaan pitkän päälle, tulet elämään kosketuksen puutteessa ja se jättää jälkensä. Jossain vaiheessa se kasvaa niin voimakkaaksi ongelmaksi, että alat voida huonosti henkisesti ja lopulta fyysisesti. Todennäköisesti alat myös ihastua muihin. Voit tällä hetkellä vielä uskotella itsellesi, että on ok torjua omat tarpeensa tällä saralla, mutta sillä tulee olemaan ikäviä seurauksia. 

Kuusi vuotta ilman seksiä koska puolisoa ei kiinnosta. Alan olla valmis seksiin ensimmäisen vastaantulijan kanssa joka keksisi asiaa ehdottaa.

Vierailija
27/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko kysyä kyllä, mites kilot?

Todella moni ylipainoinen valittaa ja kitisee ettei saa edes baarista, sitten selviää että niitä kiloja onkin aika reilusti liikaa.

Voi olla kummallakin, mutta turha ruinaa jos vyötäröllä rengas, ei kiinnostaa omaa eikä vierasta!

Ja turha nyt tuoda mitään kehopositiivisuutta tai prideä tms, ei kukaan lähde mukaan kun tarjolla on parempaa!

Herätkää nyt jo!!!

Vierailija
28/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
29/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mutta ihmisellä on paljon erilaisia puolia ja tarpeita. Tässä suhteessa on myös paljon hyvää. Ystävänä ja puolisona tulen myös arjessa kuulluksi. En kai muuten tässä olisi yhä ja yrittäisi miettiä miten tätä voisi parantaa. Ja että onko omat odotukseni kohtuuttomia? 

ymmärrän että mieheen vaikuttaa myös paljon aikaisempi elämä missä on saanut kylmän suhteen mallin. Ja vaikka ehkä itsekin luuli haluavansa muuta, lipsuu itse siihen malliin ja keskittää energiansa puolison sijaan lapsiin, omiin harrastuksiin ja työhön.

Miksi haluat olla tällaisen ihmisen kanssa parisuhteessa? Yhtä hyvin voisit elää vanhan mummon tai mukavan serkkusi kanssa. 

Vierailija
30/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti paikanpitäjä. Miehillä nyt vain tulee olla joku kunnes ns parempi ilmaantuu näköpiiriin. Ei se ole sun vika. 

Vierailija
31/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan normaalia. Otat komeimman miehen jonka saat ja sitten se onkin kuin tyhjä arpa eikä jaksa panna sinua. Täydellisiä miehiä ei ole olemassa. Joku voi olla hyvä isä, mutta on huono kumppani eikä jaksa seksiä harrastaa eikä jaksa kehua naistaan. Et voi saada kaikkea samassa paketissa. Et vaikka eroaisit niin ei se seuraava mies ole sen parempi.

Höpö höpö. Kyllä voi saada kaiken hyvän yhdessä paketissa. Itselläni ainakin on komea, huomaavainen, hellä mies, joka on hyvä isä ja kaikin puolin hyvää seuraa. Ollut kohta 30 vuotta. 

Vierailija
32/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Totuin kuitenkin tilanteeseen. Asiat muuten hyvin. 

Joku kysyi kiloista. Niitä löytyy 52. Saman verran kuin ikää kohta

Vierailija
33/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan salasuhdetta. Se on mallina järkevä ja sopisi varmasti siten miehellesikin, kun ei tunneihminen kerran ole.

Vierailija
34/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan tarkkaan mitä käyt läpi. Olin samassa tilanteessa 8v sitten. 

Lankesin naimisissa olevaan työkaveriini. Suhde on kestänyt, ja saan siitä kaiken mitä haluan, ystävyyttä ja seksiä. En ole katunut hetkeäkään. Parisuhdetta en enää edes halua.

Vierailija
35/36 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe.

Tapailen juuri näin käyttäytyvää miestä ja taidan lopettaa kyllä tämän tähän. Näen, että olen jatkossa samanlaisessa tilanteessa kuin ap nyt. 

Pitää varmaan vielä selvittää tätä puolta, josko mies tuosta avautuisi, mutta heikolta näyttää.

Vierailija
36/36 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pakko kysyä kyllä, mites kilot?

Todella moni ylipainoinen valittaa ja kitisee ettei saa edes baarista, sitten selviää että niitä kiloja onkin aika reilusti liikaa.

Voi olla kummallakin, mutta turha ruinaa jos vyötäröllä rengas, ei kiinnostaa omaa eikä vierasta!

Ja turha nyt tuoda mitään kehopositiivisuutta tai prideä tms, ei kukaan lähde mukaan kun tarjolla on parempaa!

Herätkää nyt jo!!!

ai miten kilot? Olen samoissa mitoissa kuin 18 vuotiaana, enkä koskaan ollut ylipainoinen. 170cm ja 56kg. Mies sen sijaan on hieman saanut vatsaa ja painaa yli 100kg, joten tämmöinen läskiviha on ihan turhaa. Pidän itse miehestäni vaikka kiloja onkin tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme