Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan 19v pitäisi mennä huomenna armeijaan mutta ryyppää vaan kämpässään.

Vierailija
06.07.2025 |

Oli ihan kännissä kun äsken soitin.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inttiin meno voi olla yllättävän kova paikka. Äitinä todistin sitä vuoden alussa. Sopeutui parin viikon jälkeen. Ne myös tajuaa sodan uhan. Vaikka se on Suomen osalta toivottvasti epätodennäköistä niin moni saattaa sisimmässään pelätäkin. Älä syyllistä lasta vaan rohkaise että kyl se siitä. Tsemppiä. 

Niinpä, tämän hetkisessä maailmantilanteessa armeijaan meno on henkisesti vähän eri juttu, kuin vaikka 15-20 vuotta sitten

Kyllä, vetelämpää ja hemmotellumpaa, rajatonta greta-ainesta.

Ei, vaan sota on huomattavasti todennäköisempi kuin.silloin.

Vierailija
62/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi oli käytännössä pasifisti kun meni inttiin. Vihasi aluksi ampumista. Mut kun tuli pois, sanoi, että tietenkin lähtisi ja ampuisi jos kutsu kävisi. Eli gretatkin tajuaa siellä että loppujen lopuksi on vain pakko tarttua aseisiinkin, jos omaa henkeä ja maata uhataan. Ukrainan sota pistää pasifismiin miettimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaa kapiaisainesta. Pojassa löytyy tyyliä.

t. EVP MAJURI

Vierailija
64/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi oli käytännössä pasifisti kun meni inttiin. Vihasi aluksi ampumista. Mut kun tuli pois, sanoi, että tietenkin lähtisi ja ampuisi jos kutsu kävisi. Eli gretatkin tajuaa siellä että loppujen lopuksi on vain pakko tarttua aseisiinkin, jos omaa henkeä ja maata uhataan. Ukrainan sota pistää pasifismiin miettimään.

Ei tippaakaan kiinnosta  kuolla länsimaiden eliitin rahanpesukoneen puolesta

Vierailija
65/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Hänenlaisiaan me juuri tarvitaan kaatumaan ukrainalaisille savipelloille. Hiphei

Vierailija
66/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti oot poikas kasvattanu, onko avioliitossa syntynyt vai kenties ä pä rä?

Avioliitossa, ihan on isäänsä tullut.

Vierailija
67/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on jannulla vielä paljon aikaa dokata, kun riittää että on puoleen yöhön mennessä huomenna kassulla. 

Vierailija
68/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri ketään kiinnosta eikä kukaan halua. Mut ihmisellä on primitiivinen halu ja vastuuntunne suojella omaa ja läheisten henkeä. Sota on perseestä, se on toki kiistaton fakta.

Vierailija
69/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttuako puutut aikuisen miehen elämään? Ei kuulu sulle.

Oisko sen tampereen terämiehen elämään kuitenkin pitänyt puuttua?

Vierailija
70/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin aikoinaan tein. En sentään joutunut putkaan, mutta varusteiden jaosta en muista muuta kuin tupakavereiden kertomukset kuinka olin esittänyt break dancea

Vierailija
71/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Hänenlaisiaan me juuri tarvitaan kaatumaan ukrainalaisille savipelloille. Hiphei

Igor jättää sitten kaikki kelan tuet tästedes nostamatta lopun ikäänsä. 

Vierailija
72/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee tarvittaessa päävartion putkan kautta

kuten monet monet sadat ennen häntä

Vierailija
73/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuoletkin silkasta onnesta kun ajattelet että r*ssän hiv-pitoinen rupinen mulkku soutaa ahterissasi. 

Mikä sua vaivaa?

Vierailija
74/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin aikoinaan tein. En sentään joutunut putkaan, mutta varusteiden jaosta en muista muuta kuin tupakavereiden kertomukset kuinka olin esittänyt break dancea

Siis kuin AP'n poika

Vierailija
75/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan mukava huomenna krapulassa aloittaa armeija. 

Kuule, ekalla kotilomalla kehutaan miten kännissä oltiin ja SP vei putkaan ja aamulla oli ahhahaha kauhee kanuuna

Vierailija
76/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kai todennut, että kutsu koskisi Ukrainaa. Siellä kaatuu ukrainalaisia poikia - aivan helvettiä sekin mut minkäs teet. Ei kukaan halua luovuttaa omaa maataan.

Vierailija
77/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuoletkin silkasta onnesta kun ajattelet että r*ssän hiv-pitoinen rupinen mulkku soutaa ahterissasi. 

Mikä sua vaivaa?

"Älykkääseen" kommenttiisi arvoisensa vastaus. Play stupid games. Poistoon koko ketju. Provohan tämä alunalkaenkin oli. 

Vierailija
78/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisena puolena voi myös ottaa sen, että kusipäisimmästäkin jolpista tulee kuolemansa  jälkeen sankarivainaja jota voi vuosittain muistella, oli se niin täydellinen, hyvä ja isänmaallinen lapsi.

Vierailija
79/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuin AP'n poika

osa intistä on kokemuksia, tommosia meidän mielestä typeriä!

Vanhana ukkonakin vielä muistelevat!

Vierailija
80/110 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttuako puutut aikuisen miehen elämään? Ei kuulu sulle.

Teini se vielä on. 19.

Nyt äiti jäitä hattuun! 18v on jo aikuinen!