Jos haluat tänään illalla olla mahdollisimman masentunut ja ahdistunut, mitä sinun pitäisi tehdä?
Miten voisit edesauttaa mahdollisimman pahaa mielialaa tulemaan täksi illaksi itsellesi? Aloitan: kävisin kaupassa ostamassa alkoholia ja rupeaisin juomaan niitä. Illalla olisin väsyneessä pöhnässä ja paskalla fiiliksellä.
Mitä muuta?
Kommentit (37)
Lue vauva-palstaa ja perussuomalaisten haukkumista täällä.
Ei mitään. Olot tulee joka tapauksessa ja joudun lääkitsemään itseni.
Kävisin Lidlissä ja lukisin sen jälkeen tätä palstaa
Vietän päivän miehen kanssa, niin iltaan mennessä on niin ahdistunut, että tekee mieli hypätä mereen.
Tilaisin karvaranteilta tukun halvimmasta pakasteköntistä tehdyn kebabin ja sen syötyäni runkkaisin pari kertaa sukkaan.
Kuuntelisin vaimon nalkutusta, väheksyntää ja syyllistämistä
Ajattele miten kauhua aiheuttavasti suomalainen terveydenhuolto -osittain- toimii ja sitä voivotellessa kauhukerroin kasvaa. Ja miten huonosti köyhiä kohdellaan ja se voi osua kenen tahansa kohdalle, ellei ole sielunsa myynyt.
Riidellä täällä koko päivän tyyppien kanssa jotka on viimeiset 10 vuotta hokeneet täällä aamusta iltaan samoja lauseita. Oikeasti olen ollut poissa täältä jo pari vuotta ja satunnaisesti käyn enää lukemassa. On tajunnanräjäyttävää että samat piruparat on edelleen jumissa täällä.
Kato vaikka Tulikärpästen hauta, Children of Men tai Unelmien Sielunmessu.
Olen jo masentunut ja ahdistunut.
Saa.nan parisuhde.
En tee mitään koko päivänä ja pyörittelen vain ajatuksia päässäni. Pikkuhiljaa sieltä alkaa tulla esiin se ääni, joka vertaa minua muihin ja kertoo kuinka surkea ja oksettava olen heihin verrattuna ja kuinka en koskaan tule ansaitsemaan onnea.
Tämän takia olen yleensä myös viikonloput töissä, ei jää aikaa ajatella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Riidellä täällä koko päivän tyyppien kanssa jotka on viimeiset 10 vuotta hokeneet täällä aamusta iltaan samoja lauseita. Oikeasti olen ollut poissa täältä jo pari vuotta ja satunnaisesti käyn enää lukemassa. On tajunnanräjäyttävää että samat piruparat on edelleen jumissa täällä.
Hell on earth 👴🏻👹
Mietin mun sairauksia ja lääkitystä. Ei muuta tarvitse. On fyysiset sairaudet. Työkyky 50 %.
Mun loma loppui ja lähden illalla yövuoroon. Siinä on ihan tarpeeksi syytä syvään masennukseen. Mä vihaan mun työtä, mutta olen liian vanha enää vaihtamaan alaa.
Lähtisin vieraalla autolla ajamaan Helsingin keskustaan.
Olisin kuten naapurin neito, ravaisin röökillä koko päivän pihan perällä. Katkon tupakoita pihan täyteen, rikon hissin peilin. Ketuttaa jo nyt, en syö ja vaan röökaan ja vedän kokista niin olen illalla jo niin vetämätön, että vaan makaan rapun lattialla. En jaksa edes kotiovea avata. Suihkussahan en ole jaksanut käydä viikkoihin. Ja sen kyllä haistaa myös hississä....
Katsoisin kauhuleffan ja joisin kolme pannullisen kahvia. En söisi mitään.
Dark webbiin tutustumaan mitä pahimmista pahimmat ihmiset puuhaavat joka päivä.