Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän johtuu että vaimo lopetti yhtäkkiä nalkuttamisen. Pitkään ihan tahallani ärsytin sitä kun suututti se ainainen mäkätys

Vierailija
06.07.2025 |

kaikesta turhasta. Kerran taas tahalleen sitä ärsytin mutta se vaan katsoi ja hymyili ei suuttunut eikä sanonut mitään. Sen jälkeen se ei ole suuttunut mistään ja ollut muutenkin hiljaisempi. Näköjään kannatti ärsyttää kun nyt saa korvat viimeinkin levätä. KOkeilkaa muutkin samaa, kannattaa.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on päättänyt ettei sinua tarvi enää kauaa katsella. Valmistelee eroa.

Vierailija
22/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tein minäkin, tosin en edes nalkuttanut ennen. Totesin että ei tule mitään, ja elin hiljaiseloa siihen asti että muutin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se johtuu siitä, että vaimosi harkitsee eroa sinusta ja tekee tämän. Jäät sitten ihan täysin yksin. Kuka nyt suhteessa katsoo laiskaa miestä, joka ei tee kodissaan yhtään mitään? Vaimo siivoaa, laittaa ruokaa ja siivoaa sinun kalsarit ja sukat lattialta pois, kun sinä aikuisena ihmisenä et itse osaa lainkaan? Itselläni oli samanlainen mies, joka vain laiskottelee kotona ja saan korjata hänen jälkiään kuin lapselta, joka ei ymmärrä tehdä mitään kotona? Sanoi vain minulle vitsinä, että nalkun, nalkun? Joo, viimeiseksi enää korjannut yhtään mitään sukkia ym. En pessyt hänen vaatteitaan tai jos vain jätti astiat siihen pöydälle, että minähän ne korjaan toki? En suostunut enää olemaan mieheni palvelija, kun kävin itse myös töissä. Kuka nainen nyt vielä lisäksi omien töiden jälkeen hoitaa kotia toiselle jonain kotiapulaisena? Ei kiitos, ja minulle riitti jo kaikki miehet. En halua enää seurustella kenenkään kanssa ikinä. Toki suhteeseen kuului myös minulle ilkeily ym. Jätin hänet onneksi. 

Vierailija
24/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus enteilee täydellistä tympääntymistä ja lopullista eroa.

T. 2 avioliittoa takana

Vierailija
25/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuollaisen miehen vaimo. En enää edes puhu sille. En kyllä hymyilekään. Kai hänenkin mielestään meillä menee nyt tosi hyvin, kun ei enää riidellä (eikä tosin tehdä mitään muutakaan yhdessä).

Mikset eroa? 

Luultavasti niin tapahtuu ennen pitkää. Olen tästä maininnut, mutta mies ei ole kuulevinaan. Ei suostu hyväksymään asiaa. On vaikeaa alkaa puhua näin isosta asiasta, kun keskusteluyhteys on mennyttä.

Vierailija
26/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap se johtuu siitä, että vaimosi harkitsee eroa sinusta ja tekee tämän. Jäät sitten ihan täysin yksin. Kuka nyt suhteessa katsoo laiskaa miestä, joka ei tee kodissaan yhtään mitään? Vaimo siivoaa, laittaa ruokaa ja siivoaa sinun kalsarit ja sukat lattialta pois, kun sinä aikuisena ihmisenä et itse osaa lainkaan? Itselläni oli samanlainen mies, joka vain laiskottelee kotona ja saan korjata hänen jälkiään kuin lapselta, joka ei ymmärrä tehdä mitään kotona? Sanoi vain minulle vitsinä, että nalkun, nalkun? Joo, viimeiseksi enää korjannut yhtään mitään sukkia ym. En pessyt hänen vaatteitaan tai jos vain jätti astiat siihen pöydälle, että minähän ne korjaan toki? En suostunut enää olemaan mieheni palvelija, kun kävin itse myös töissä. Kuka nainen nyt vielä lisäksi omien töiden jälkeen hoitaa kotia toiselle jonain kotiapulaisena? Ei kiitos, ja minulle riitti jo kaikki miehet. En halua enää seurustella kenenkään kanssa ikinä. Toki suhtee

Mutta nyt on ikävä sitä mussukkaa, ja yritän kaikkeni tuhoamalla miehen uuden ONNELISEN suhteeseen.

Ap

Vierailija
27/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaimo alkanut siivoilla innokkaasti ja jäteastiaan ilmestynyt enemmän tavaraa? Hmm... Ettei lähtöään helpottamaan ole alkanut luopua turhasta tavarasta...?

Vierailija
28/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ja miten ne "naputtavat akat" ovat koteihinne ilmestyneet 

Vierailija
29/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, seuraavaan suhteeseen vinkki, tämä on jo loppu: kuuntele ja reagoi, niin ei kuulu nalkutusta. Ei ole tarvetta toistaa asioita, jotka on ratkaistu jo ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
30/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sanomaan samaa kuin moni muu täällä.

Vaimo on päättänyt lähteä. Mutta ehkä hän jonkin aikaa vielä lypsää rahoja. Vakauttaa talouttaan. Fiksu nainen!

Vierailija
31/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika suussa on että sen naisen on pitänyt nalkuttaa? Kohta voit sitten nauttia elämästä ihan yksin ja tietysti hämmästyneenä, että miksi se lähti. 

Vierailija
32/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmaintakaan hajua.

Menin aikoinaan naimisiin laihan, sopuisan, alkoholittoman unelmanaisen kanssa.

Nyt kodissamme hääräilee käheä-ääninen, ylipainoinen, keskioluella ja sipseillä käyvä pirttihirmu jota lapsetkin pelkäävät.

Vierailija
33/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaimo alkanut siivoilla innokkaasti ja jäteastiaan ilmestynyt enemmän tavaraa? Hmm... Ettei lähtöään helpottamaan ole alkanut luopua turhasta tavarasta...?

Mä muuten tein tämän! Aloin karsia tavaraa muuttoani varten samalla kun ilmapiiri muuttui miehen mielestä varmaan vihdoin leppoisaksi ja mukavaksi. Olin jo luovuttanut miehen suhteen ja päätin erota.

Vierailija
34/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harmaintakaan hajua.

Menin aikoinaan naimisiin laihan, sopuisan, alkoholittoman unelmanaisen kanssa.

Nyt kodissamme hääräilee käheä-ääninen, ylipainoinen, keskioluella ja sipseillä käyvä pirttihirmu jota lapsetkin pelkäävät.

Mitä nainen on sanonut kun olet puhunut asioista hänen kanssaan?

Vierailija
35/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muuten tein tämän! Aloin karsia tavaraa muuttoani varten samalla kun ilmapiiri muuttui miehen mielestä varmaan vihdoin leppoisaksi ja mukavaksi. Olin jo luovuttanut miehen suhteen ja päätin erota.

Minkä aikaa tuosta meni varsinaiseen eroon? Tai siis muuttoon?

Vierailija
36/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, vaimosi on vihdoin päättänyt jättää sinut. Pisteet vaimolle! Laiskat kusipäät ansaitsevat tulla jätetyiksi. Ehkä ryhdistäydyt sitten seuraavassa parisuhteessa. 

Vierailija
37/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huomaa sen, että vaimo ei enää hermostukaan siitä, että mies kiusaa tahallaan. Hän olettaa, että kas, tuohan oli mainio keino päästä eroon nalkutuksesta,

Jostain syystä mies ei huomaa muita muutoksia. Jääkaappiin ei enää ilmesty leimpiruokia, lempipaitaa ei olekaan pesty, vain vaimon puolella vuoteessa on puhtaat lakanat ja seksissä ainoa puhe on kysymys "joko sä sait". Ja jos vastaus on ei, niin ei elettäkään, että liekkiä yritettäisiin sytytellä roihuun. Vaimo on muutenkin jotenkin kuin omissa maailmoissaan.

Kuten moni jo kirjoitti: meillä oli kaikki hyvin, kun vaimo yllättäen halusi eron. Eikä siitä kuulemma edes tarvitse keskustella, koska kaikkihan on ollut selvää jo ainakin puoli vuotta. Puheet puhuttiin ennen sitä, miksi nyt olisi syytä palata yhteen?

Vierailija
38/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kommentoijat taitavat olla oikeassa. Hyvin usein tuollainen muutos merkitsee sitä, että vaimo on päättänyt erota. Kun suhdetta hiertäviä asioita ei ole saanut selvitettyä, rakkaus loppuu eikä sitten enää auta terapiakaan, kun päätös erosta on tehty.

Vierailija
39/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aikoinaan miehen mielestä nalkutin ja mäkätin kun pyysin häntä kantamaan aikuisen vastuusta osansa osallistumalla perheeseen jonka nimen omaan hän halusi. Kerroin miehelle että jos hän tekisi osansa, ei tarvitsisi muistutella asioista. Tämä oli sitten sitä turhaa nalkutusta. Kerroin miehelle että "nalkutan", koska vielä toivon asioiden muuttuvan. Ei vaikutusta joten luovutin. Mies oli onnellinen kun olin hiljaa, vaikka olin aiemmin kertonut että kun lopetan pyytämisen=nalkutuksen, on peli menetetty. Aloin järjestelemään muuttoa ja kun lähdin, mies oli ihmeissään miten voin jättää hänet juuri kun olen ollut itsekin niin onnellinen etten ole edes nalkuttanut tai pyytänyt mitään, hän luuli että kaikki oli viimeinkin täydellistä kun minulla ei ollut tarvetta valittaa kaikesta. Ja ihan puskista tämäkin ero tuli.

Vierailija
40/58 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on siirtynyt tasolle jolle sinä et ikinä yllä. Pääset pian ulkoruokintaan. Olet vain kasa paskaa.