Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joidenkin kirppismyyjien käsittämätön ylihinnoittelu. Pieni peilipylväs kasarilta 50e,koetin tinkiä ja myyjä suuttui. Sanoin maksan 20e

Vierailija
06.07.2025 |

Ei tullut kauppoja. Toinen mieleen tuleva tapaus kun kun laatikollinen joulukoristeita, eli jotain halpoja muovisia kuusenpalloja ym  oli  40e.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät keskuudessamme. Hanki sinäkin rahaa niin ei tarvitse olla noin nolo.

Vierailija
2/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että kasarin ja ysärin koriste-esineistä kuten pelletaulut,norsun malliset kukkatelineet ja peili-kukkapylväät pyydetään järkyttäviä summia  koska myyjät ovat  hoksaneet,että ovat haluttuja. Saattavat olla huonossa kunnossakin mutta koska ovat retroa.

Mä väänsin yhden ukon kanssa kättä että en maksa kahtakymppiä likaisesta norsusta,josta puuttuu pala. Hyväkuntoisesta olisi voinut maksaakin. Ukko uhosi että kuule tyttö,nämä menee kuin kuumille kiville. En tiedä ostiko joku ujompi sitten sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ottanut kirppiksillä kuvia kun tyhjiiä jugurttipurkkeja,kusen polttamia alushousuja ja vanhoja Anttilan kuvastoja myynnissä :D

Vierailija
4/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkiminen on kirpparikaupan suola, joka muuta väittää pysyköön poissa.

Vierailija
5/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät keskuudessamme. Hanki sinäkin rahaa niin ei tarvitse olla noin nolo.

Voi teitä rikkaita raukkoja,maksatte vaikka  kasasta sian pas""aa tonnin että saatte leveillä rahoillanne.

Vierailija
6/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että kasarin ja ysärin koriste-esineistä kuten pelletaulut,norsun malliset kukkatelineet ja peili-kukkapylväät pyydetään järkyttäviä summia  koska myyjät ovat  hoksaneet,että ovat haluttuja. Saattavat olla huonossa kunnossakin mutta koska ovat retroa.

Mä väänsin yhden ukon kanssa kättä että en maksa kahtakymppiä likaisesta norsusta,josta puuttuu pala. Hyväkuntoisesta olisi voinut maksaakin. Ukko uhosi että kuule tyttö,nämä menee kuin kuumille kiville. En tiedä ostiko joku ujompi sitten sen.

Ihanko alkoi tytöttelemään, oli sitten itse varmaan 50 luvulta.

Vierailija
7/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses kaikkea paskaa tekin laahaatte kotiinne. Norsuja.. voi v i t t u eikö ole jo tarpeeksi norsua kotona.

Vierailija
8/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin samanlaisia simpukka-amppeleita joita lapsuuskodissani oli. Löysin kirpparilta mutta hintalappu oli 10e/kpl. Oli vähän liikaa. Sitten Facen roskalavaryhmässä joku antoi samanlaisia amppeleita kassillisen ilmaiseksi.

Ei tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka maksaa..

Vierailija
9/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jösses kaikkea paskaa tekin laahaatte kotiinne. Norsuja.. voi v i t t u eikö ole jo tarpeeksi norsua kotona.

Ja kamelin myös. Ei ollut ennen tullut vastaan kamelin mallista posliinista kukkatelinettä, norsuja vain,joten ostin. Nyt täällä on viisi  norsua ja kameli. Älä pelkää, en kutsu kylään.

Vierailija
10/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut että kirppistarjonta on paradoksaalisesti huonontunut viime vuosina sekä hinnoittelun että laadun osalta, vaikka yleensä kirppisten pitäisi kukoistaa taloudellisesti heikkoina aikoina. Nollarilla löytyi yleensä hyvää käyttövaatetta muutamalla eurolla, mut nyt on ihan tavallista että jotain ihan puhkipiertyjä ja nukkaantuneita leggareita myydään kympillä. 

Vierailija
11/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinkiminen on kirpparikaupan suola, joka muuta väittää pysyköön poissa.

no höpöpöpö, tinkiminen on eri asia kuin maksaa ylihintaa roinasta!

-Maksaa kympin-no mulla ei ole kuin vitonen, myy sillä-okei....tarkoitus on kait päästä eroon tavaroista eikä tienata omaisuuksia!

Vierailija
12/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasari on muotia nuoret kerää siksi hinnat noussut. pöytävuokrat on liian korkeita ja tosiaan en osta likaista,rikkinäistä tai kulunutta vaatetta. 

siististä puhtaasta voin maksaa ok hinnan mutta en uuden hintaa.

Vierailija
13/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no on on, joskus sillä näkyy kärsä, koittaa raukka helikopteria sillä nysällään....

Vierailija
14/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintapoliisin pitäisi saada kaikki sillä hinnalla minkä hän itse on valmis maksamaan. Maailma ei vaan toimi näin.

Vierailija
15/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun joku hinnoitteli jonkun dvd kokoelman kirppiksellä 100 eurolla. Oli ihan lasivitriinissä😅

Vierailija
16/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viisikymppisenä iskenyt nostalgian nälkä joten haalin asuntooni kaikkea tässä jo mainittua ja enemmänkin kuten peilipylväitä,,itkevä clowni tauluja,koristeviuhkoja. Ja olen huomannut että on kaksi eri ihmisryhmää: osa antaa ilmaiseksi että hakekaa nyt joku nämä kasarirojut pois,osa taas myy ja saattaa pyytää liioteltua summia tyyliin just peilipylväs melkein satasen. Tai haljennut norsu viiskymppiä.  Kuvitellaan että ostaja on epätoivoinen ja typerä.

Vierailija
17/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huomannut että kirppistarjonta on paradoksaalisesti huonontunut viime vuosina sekä hinnoittelun että laadun osalta, vaikka yleensä kirppisten pitäisi kukoistaa taloudellisesti heikkoina aikoina. Nollarilla löytyi yleensä hyvää käyttövaatetta muutamalla eurolla, mut nyt on ihan tavallista että jotain ihan puhkipiertyjä ja nukkaantuneita leggareita myydään kympillä. 

Ei oo yks eikä kaks kertaa kun olen nähnyt jotain Lidlin halparytkyjä myynnissä kalliimmalla kuin mitä ne ovat maksaneet uutena Lidlissä. 

Vierailija
18/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintapoliisin pitäisi saada kaikki sillä hinnalla minkä hän itse on valmis maksamaan. Maailma ei vaan toimi näin.

Itse asiassa se toimii just niin. Tuotteen todellinen arvo on se, minkä joku on siitä valmis maksamaan. Voit pyytää krääsästäsi ihan mitä tahdot, mutta sitten on todennäköistä että se jää myymättä. 

Vierailija
19/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Nollarilla ostin kirppareilta ja huutiksesta lasten sisävaatteet ja itsellekin paljon. Laatu oli hyvää ja kukkarolle sopivaa. Nykyisin ei enää onnistu, kirpparin idea tuhoutui 20-luvulla. 

Vierailija
20/42 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tori.fi peilipylväät n.50e