Te muut, jotka tykkäätte olla kotonanne yksin, niin pidetäänkö teitä outoina?
Minulle on riittänyt nuo kaksi parisuhdetta. Olen myös hoitanut lastenlapsiani, jotka ovat jo teini-ikäisiä. Nyt en jaksa enää yhtään sosiaalista elämää.
Kommentit (22)
En tiedä, en ole kysynyt keltään, eikä kukaan ole kertonut. Viihdyn ihan kivasti yksin.
Kukaan ei edes tiedä että olen aina yksin.
Keneltä sitä kysyisi kun ei kukaan tunne?
Kuka mua pitäisi outona tai edes tietäisi missä aikaani vietän? Ei ole ollut tapana raportoida kenellekään tekemisiäni.
Pidetään outona, ja niin sanotaan päin naamaa.
Mutta jos välittäisin muiden sanomisista, en olisikaan kotona koko ajan, joten...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole kysynyt keltään, eikä kukaan ole kertonut. Viihdyn ihan kivasti yksin.
Samon. Enkä tietenkään elä milliäkään jonkun sanomisilla. Olen jättänyt ystäväksesi vain ne jotka osaa käyttäytyä.
Ysärillä mua pidettiin outona kun en baari-iltoina lähtenyt etkoille kuin harvoin. En vaan jaksanut sitä kanalaumaa, mieluummin valmistelin yksinäni ja näin tutut sitten baarin jonossa.
Parisuhteessa/perheellisenä me molemmat miehen kanssa otetaan omaa aikaa esim menemällä mökille yksin. Ei sitä enää kukaan pidä outona, tietääkseni.
Minä viihdyn yksin ja pidetään niin outona, että jos tietävät minun olevan yksin, tulevat käymään.
On siis mies ja lapsia, ja kun nämä menivät huvipuistoreissulle, sanoin miten mukavaa olla koiran kanssa kahdestaan kolme yötä, niin joka päivä tulivat käymään, ja ihmettelivät mitä minä yksin istun.
Enää en sano, vaan nautin niistä päivistä kun saa lukea keskeytyksettä, syödä omaa herkkuruokaa, herätä aikaisin koiran kanssa lenkille, käydä myöhään koiralenkillä, viime vuonna kirjoitin sukulaisille postikortit ihan kotoa ja kerroin esim. mitä kirjaa olen lukemassa :D nämä oli ilahduttaneet tosi paljon.
Sitten on mukavaa kun perhe kotiutuu, mutta on niin nautinnollista olla yksinkin, tuntuu oudolta, miten jotkut eivät sitä tajua :D
Outona pidän sitä, että kysyt sitä täällä. Ihminen saa elää miten haluaa.
Kyllä. Aina sai edellisissä työpaikoissa kuulla päivittelyä siitä, kun minulla ei ollut meneviä viikonlopun suunnitelmia. Kysytty monesti että mitä sinä siellä kotona oikein teet. Ihmetellään jos vaikka käyn yksin syömässä ravintolassa. Nykyään olen parisuhteessa ja molemmat olemme hieman erakkoluonteisia. Kumppani vähemmän kuin minä, mutta joutuu työn puolesta olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä, joten vapaa-ajalla ei jaksa hirveästi tavata ihmisiä. Ekstroverttitutut tietenkin ihmettelevät että miksi meitä ei IKINÄ näy missään (vaikka oltaisiin vasta pari kuukautta sitten nähty viimeksi).
Ihmiset jotka pyrkivät hyötymään tai käyttämään hyväkseen, ovat yrittäneet tunkeutua väkisin seuraan. Muut antavat olla rauhassa.
Jotkut saattavat ehkä pahastua, jos en osallistu kaikenmaailman kekkereihin. Mutta en usko, että mua siellä oikeasti kaivataan, tuttavapiiriin vaan kuuluu muutama sellainen ihminen, jotka haluavat haalia juhliinsa yms. mahdollisimman paljon ihmisiä.
En ole kysynyt, pitävätkö outona. En välitä, vaikka pitäisivät.
En ole sosiaalinen joten jään ilolla kotiin kun puoliso lähtee kyläilemään, sukuloimaan tai juhliin. Moi, moi vaan 😀 ihan vaan päivisinkin on kiva olla yksin kun puoliso on töissä 😃
Musta tuntuu että pidetään. Esim töissä kysellään ennen lomia suunnitelmia ja jälkeen lomien että mitä teit. Kun kerron etten viitsinyt lähteä minnekään vaan olin kotona tekemässä omia juttujani, reaktio on hämmentynyt niin joo se voi olla varmaan ihan rentouttavaa ja tulee jotain selitystä rentoutumisesta ja irtiotosta. Ehkä lisätään sovittelevasti että pitäiskö itsekin joskus. No senkun, kuka teitä pakottaa buukkaamaan loman täyteen matkoja ja festareita.
En minä tiedä pidetäänkö minua outona. Kukaan ei ole tullut päin naamaa oudoksi väittämään, ja seläntakaiset pitämiset eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä mua pidettiin outona kun en baari-iltoina lähtenyt etkoille kuin harvoin. En vaan jaksanut sitä kanalaumaa, mieluummin valmistelin yksinäni ja näin tutut sitten baarin jonossa.
Parisuhteessa/perheellisenä me molemmat miehen kanssa otetaan omaa aikaa esim menemällä mökille yksin. Ei sitä enää kukaan pidä outona, tietääkseni.
Not like the other girls.
En tiedä. Raha ratkaisee myös miten voi mennä tai autottomuus. Jos rahaa ei ole huono saada edes bussimatkoja. Jalan ehkä pääsee jonnekin.
En tiedä, ei kiinnosta.
Sitten on niitä joiden on pakko bookata kaikki lomat, viikonloput ja mut vapaat täyteen ties mitä kissanristiäisiä. Valittavat sitten myöhemmin kun ei jaksa/ehdi tehdä mitään kotona. En pidä heitä outoina, ainoastaan tyhminä.
Kyllä. Juuri tästä syystä viihdynkin vain kotosalla.